Тема: Розкладання многочлена на множники способом групування

Про матеріал
Презентаія до уроку з теми: Розкладання многочлена на множники способом групування Ознайомитись з алгоритмом розкладання многочлена на множники способом групування; вчитися використовувати даний спосіб на практиці Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність. групування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 3

Повторення Дайте означення многочлена. Продовжіть (a-b)= -(…) Що означає розкласти многочлен на множники? Який спосіб розкладання многочлена на множники ви знаєте?

Номер слайду 4

Знайдіть помилку

Номер слайду 5

1. Наука про рівняння… 2. Число, яке задовольняє рівняння… 3. Вкажіть степінь одночлена -7 4. Добуток кількох рівних множників… 5. Відомий вам спосіб розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за… 6. Многочлен, який містить два члени називається… 7. Щоб помножити одночлен на многочлен, треба помножити цей одночлен на кожний член многочлена і знайдені добутки … 8. Цілі вирази – числа, змінні, їх степені і добутки називають… 9. Суму одночленів називають… 10. Рівність, яка містить невідоме …

Номер слайду 6

Я многочлен від слова «много» В мені завжди звучить тривога: Як одночлени всі зібрати, Як їх степінь визначати? Як нас помножити, додати, І як доданки групувати.

Номер слайду 7

Тема: Розкладання многочлена на множники способом групування Мета: Ознайомитись з алгоритмом  розкладання многочлена на множники способом групування; вчитися використовувати даний спосіб на практиці Розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову, слухову та алгоритмічну пам'ять, розуміння та використання математичних термінів. Виховувати наполегливість, відповідальність, самостійність, уважність.

Номер слайду 8

Спосіб групування Утворюємо групи членів, що мають спільний множник. Виносимо за дужки спільний множник у кожній групі. Після цього має утворитися спільний для всіх груп множник, який виносимо за дужки.

Номер слайду 9

Знайди відповідність a (b+c)+3b+3c m (t-5)+t-5 p (x-y)+7x-7y b (m-c)+c-m 5a+5b –c (a+b) (ca-2c)+(5a-10) (xy-2x)+(yt-2t) A) x (y-2)+t (y-2) = (y-2)(x+t) Н) b (m-c)-(m-c)=(m-c)(b-1) Ф) a (b+c)+3(b+c)=(b+c)(a+3) У) c (a-2)+5(a-2)=(a-2)(c+5) Р) m (t-5)+(t-5)=(t-5)(m+1) T) a (b-c)+5 (b-c)=(b-c)(a+5) A) p (x-y)+7(x-y)=(x-y)(p+7) C) 5(a+b)-c(a+b)=(a+b)(5-c)

Номер слайду 10

І Я Т Р В Є (x+y)(a-1) (c+y)(x+1) (a-b)(c-d) (х-y)(a-b) (b+c)(a+x) (a+c)(b+c) Розшифруй

Номер слайду 11

Ще в 1573р. французький математик Франсуа Вієт (1540-1603 рр.) удосконалив теорію алгебраїчних рівнянь, він розглядав 66 окремих випадків їх розв’язання. І вважав спосіб групування одним із найкращих відкриттів, без якого важко буде обійтися. Цей спосіб використовується і в електротехніці. А ще знання математики допомогли французу Франсуа Вієту розкрити шифр у листуванні іспанського короля Філіппа II під час війни Франції з Іспанією, чим він прискорив перемогу Франції. За це іспанці оголосили Вієта чаклуном і боговідступником і присудили його до спалення на вогнищі. Іспанці вважали, що розкриття їхнього шифру людському розуму не під силу і Вієтові допомагав сам Сатана. Та на щастя науки він не був виданий інквізиції. Вієта в свій час називали «батьком алгебри».

Номер слайду 12

Виконання письмових вправ № 514; № 517(1); № 528.

Номер слайду 13

Підсумки уроку Сьогодні на уроці ми навчилися… При застосуванні способу групування ми утворюємо групи членів, що мають… Далі ми виносимо … Після цього має утворитися спільний для всіх груп …

Номер слайду 14

. Домашнє завдання:

ppt
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку