Тема уроку: Розв’язування задач.
Якісні задачі
1. Допоможи Попелюшці.
Питання: як допомогти Попелюшки перебрати окремо різні крупи, які зла мачуха перемішала разом
2. Оповідання Л. Н. Толстого «Стрибок».
Питання:
1) Яка сила зробила роботу і змусила хлопчика падати вниз?
2) Як розрахувати роботу цієї сили, знаючи, що маса хлопчика 40 кг?
3. Дві дівчинки, що мають різну масу, наввипередки бігли сходами піднялися на третій поверх будинку одночасно. Чи однакову потужність розвивали вони при цьому?
4. Бочка заповнена водою. Користуючись відром, половину води з бочки вичерпала дівчинка. Решту води – хлопчик. Однакову роботу зробила дівчинка і хлопчик?
Експериментальне завдання:
До бруска прикріпили динамометр і перемістили брусок на відстань 30 см. Покази динамометра дорівнюють 0,8 Н. Знайти роботу сили тяги по переміщенню бруска.
Розрахункові задачі:
1. Атомний криголам, розвиваючи постійну потужність 32 МВт, пробив кригу на шляху 20,5 м, рухаючись із сталою швидкістю 0,833 м/с. Визначити роботу, зроблену при цьому.
2. На олімпійських іграх в Пекіні, один з спортсменів, стрибнув у висоту на 2 м 36 см. Стрибок тривав 0,3 с. Яку потужність розвинув спортсмен, якщо його маса 67 кг.
3. На підйом тіла з постійною швидкістю на висоту 2 м затрачена робота 29 Дж. Чому дорівнює маса тіла?