Тема: Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба» (уривки).

Про матеріал

ознайомити учнів з російською народною казкою «Міньба»; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; учити переказувати близько до тексту, характеризувати дійових осіб; виховувати любов до художнього слова

Перегляд файлу


Тема: Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба» (уривки).

 

Мета: ознайомити учнів з російською народною казкою «Міньба»; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; учити переказувати близько до тексту, характеризувати дійових осіб; виховувати любов до художнього слова.

 

Обладнання: листочки,скринька,ляльки,книга,проектор.

 Хід уроку

 

І. Вступна частина

1.Організаційний момент

Вже дзвінок сигнал нам дав

Працювати час настав

Тож і ми часу не гаймо

Працювати починаймо

  1. Вступне слово вчителя:

Закрийте будь ласка очі (звучить фонограма «Ранок у лісі»).

Уявіть, що ви в осінньому лісі. Дме легенький вітерець. Сонечко світить, але не гріє. Ми йдемо лісом і під ногами шелестить осіннє листячко. І осінь нам дарує останні листочки.

  1. Фонематична розминка.

– Як шелестить ліс? (ш-ш-ш).

– Завіває вітер? ( у-у-у).

– Як капають дощові краплі? (клацання язичком).

4.Складання прислів’я (порядкова лічба).

– Наші листочки чарівні , за допомогою них ми складемо прислів’я .

Казка мовить просто, а розуму в ній багато.

 Як ви його розумієте ?

– Діти, а чому нас навчають казки?

 

5.Читання казки вчителем.

– Що сподобалось? А що ні.

– А чи трапились вам в казці слова для вас не зрозумілі?

6.Словникова робота. Робота в парах.

Крамар – * * спритно підбігти.

Короб – * * мандрівний торговець, що в давнину розносив по селах у коробі дрібний товар.

Сірячок – * * торговець.

Міньба – * * незаможна людина; бідняк.

Метнутися – * * іти повільно, важко ступаючи.

Чвалати – * * обмін.

7.Робота з підручником ( с. 41- 43).

8.Читання першої частини казки учнями.

Читає той учень, на парту якого прилетів листочок.

– Кого врятував дід? (крамар)

– Як крамар йому віддячив за порятунок?

9.Фізкультхвилинка.

Раз два –усі пірнають.

Три чотири -виринають

П*ять шість-на воді

Кріпнуть крильця молоді

10.Гра « Запитай-ка».

(Учні задають вчителю питання по казці)

  1. Гра «Чиї це слова?»

– Віддай мені золото, візьми найкращого коня. (Перекупника)

– Ох, голубе, я тут без тебе геть пропадаю. (Баби)

– Віддай мені коня за найкращого вола. (Пастуха)

– Шмат золота з конячу голову. (Діда)

  1. Перетворення казки.

– Уявіть, що дід взяв гроші і ні з ким не став мінятися.

– Що трапилося далі?

  1. Поділ казки на частини. Добирання назв до кожної із них.

1) Дід рятує крамаря.

2) Подяка крамаря.

3) Від шматка золота до голки.

4) Дід повернувся до баби ні з чим.

ІV. Ситуація розкриття духовно-психічних потенціалів дітей.

  1. Еврестична бесіда:

– Чому ж нас навчила казка?

V. Рефлексія.

 

docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку