Архів містить конспект уроку, а також усі необхідні матеріали до нього (фото, аудіозаписи творів, фізкультхвилинки). Урок розроблений відповідно до оновленого кола читання.
Тема. Пальчикові ігри-вірші. Тетяна Мельник. «У колі», «На високій горі».
Мета: ознайомити учнів із пальчиковими іграми-віршами; сучасною поетесою Тетяною Мельник; розвивати інтерес до читання, увагу, фантазію, здатність емоційно реагувати на художнє слово; виховувати любов до читання, допитливість.
Обладнання: картки із завданнями, портрет Тетяни Мельник, смайлики, аудіозапис віршів та фізкультхвилинки «Фіксіки».
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організація класу
На дошці прикріплений смайл "Радість" (усміхнений).
Пропоную дітям обрати "Смайл уроку" серед запропонованих. Учням, що обрали "сумні" або занадто веселі смайли, раджу налаштуватися на роботу.
ІІ. Мовна розминка
Шу-шу-шу — чистомовки я пишу.
Ят-ят-ят — їх пишу для всіх малят.
Ки-ки-ки — всі говорять залюбки,
Ло-ло-ло — щоб чисте мовлення було.
Сидів горобець на сосні, —
Заснув — і упав уві сні.
Якби не упав уві сні.
Сидів би він ще на сосні.
Учитель пише на дошці склад. Учні читають, доповнюють «зимовими» словами.
Сні… (сніг, сніжок, сніжка, сніжинка, сніговик, сніговий)
Моро… (мороз, морозний, морожений, морозиво)
Заме… (замети, замерз, заметіль, замести)
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми та мети уроку
ІV. Вивчення нового матеріалу
Тетяна Мельник (Добрушина) — українська поетеса, прозаїк, драматург. Киянка за походженням. Закінчила Національний університет «Києво-Могилянська Академія» за спеціальністю «Теорія, історія літератури та компаративістика», аспірантуру Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. За освітою — літературознавець, критик.
З листопада 2001 року живе у Німеччині (місто Бонн).
2. Опрацювання вірша « На високій горі»
3.Фізкультхвилинка (музична «Фіксіки»)
4.Опрацювання вірша « У колі»
Цей вірш допоможе нам познайомитися.
V. Підсумок уроку