Тема: Сонце- джерело світла й тепла.

Про матеріал
Конспект уроку я досліджую світ + ранкова зустріч Тема: Сонце- джерело світла й тепла. Мета: сформувати в учнів знання про Сонце як найближчу до нас зірку, про значення Сонця для життя на Землі; розвивати знання та уявлення учнів про Всесвіт; формувати наукову картину світу, розвивати пізнавальну активність учнів, творчі здібності, логічне мислення; виховати почуття доброти та людяності. Тип уроку: формування нових знань. Обладнання: комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор (бажано).
Перегляд файлу

Калмиківська  загальноосвітня  школа  І-ІІІ  ступенів

Старобільської районної  ради  Луганської області

 

92711, Україна, Луганська область, Старобільський  район,

 с. Калмиківка,  вул.  Аграрна,  71-А, 

 т. 9-61-22 .   E-mail: kalmikivka@ukr.net  

 

 

Конспект уроку + ранкова зустріч 

1 клас

Я досліджую світ

Тема: Сонце- джерело світла й тепла.

 

 

Картинки по запросу герої мультфільмів

 

 

 

                                                     Толок Ірина Олександрівна

                                                             Вчитель початкових класів

                                                                        Калмиківської ЗОШ l-lll ступенів

                                     т. 0950868070

                                                             irunatolok2018@gmail.com

 

 

 

Конспект уроку  я досліджую світ + ранкова зустріч

Тема: Сонце- джерело світла й тепла.

Мета: сформувати в учнів знання про Сонце як найближчу до нас зірку, про значення Сонця для життя на Землі; розвивати знання та уявлення учнів про Всесвіт; формувати наукову картину світу, розвивати пізнавальну активність учнів, творчі здібності, логічне мислення; виховати почуття доброти та людяності.

Тип уроку: формування нових знань.

Обладнання: комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор (бажано).

                                                          Хід заняття

Кожного ранку по дзвонику діти стають в стрій, біля дверей класу, та обирають так звану «кнопку настрою» та вітаються з вчителем.

 

В цьому класі друзі всі:            (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.         (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.      ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.                               (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому класі друзі всі:                  (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.              (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.           (торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                               (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В  цьому класі друзі всі:                  (три плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                                ( три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва.                  (погладити по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа.               ( погладити по голові сусіда справа)

 Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

Тож разом до коло сядем,               (діти сідають в коло на килимок)

Число та місяць пригадаєм ,

Про погоду не забуваєм.

Тож сьогодні день чудовий _________   ___________ (число та місяць). А яка погода…? ( Звертаємося до дітей за ім’ям) Тож будемо активно працювати  та гарний настрій усім дарувати.

  До нас зранку, на електрону пошту  надійшли завдання від Смішариків  ( на екран мультимедійної дошки проектуємо лист та виконуємо завдання).

1.Робота із загадкою.

                    Все від нього навкруги

                     Набирається снаги.

                     Тільки ранок настає,

                      Виглянь у віконце!

                      Всім воно життя дає,

                      Променисте ……

                                          (Сонце)

2.Вправа на асоціацію.

Вправа «Сонечко» (добре показує, наскільки в свідомості дитини закріпилися ті чи інші уявлення про себе)

Попросіть дитину намалювати сонечко з променями. Ніяких вимог до малюнка не ставте, дитина малює сонечко, де завгодно в межах листа і чим їй подобається. Нехай дитина трохи розповість про сонечко.

– Сонечко – яке воно?

– Яскраве, жовте, червоне, добре, тепле, радісне …

– А тепер уяви, що сонечко – це ти. У сонечка твоє ім’я.

Нехай дитина напише, якщо вміє, своє ім’я на сонечку. Якщо писати вона ще не вміє, то ім’я напишіть ви самі.

– Ти перерахував, яке сонечко чудове: тепле, світле, добре … Давай підпишемо кожен промінчик сонечка, називаючи якусь твою чудову якість. Який ти? Дитина може не відразу відповісти. Допоможіть їй, сказавши, наприклад: «Я вважаю, що ти добрий. А ще який?»

 

Рухлива гра "Сонечко і Дощик" (01:45)

https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4

 

Прогнозування

-Чи змогли б ви прожити без Сонця? Спробуйте на мить уявити собі життя без Сонця. Що сталося б? (Відповіді учнів.)

 

Проблемна ситуація (усні роздуми учнів)

Учитель. Як ви думаєте, яке значення має Сонце для Землі? Як це небесне світило впливає на нашу планету Земля?

  •                   Чи потрібне Сонце Людині? Навіщо?

Сонце – джерело світла і тепла на Землі. Саме завдяки Сонцю існують рослинний і тваринний світи, завдяки Сонцю відбувається кругообіг води в природі. Повітрям без кисню живі істоти дихати не можуть . Виробляти кисень можуть тільки рослини. Але рослини це можуть робити на світлі, лише вдень. Отже, якби не Сонце, то рослини, прозвані зеленими легенями планети, перестали б збагачувати атмосферу киснем. Зрештою, якби не Сонце, то Землю враз би скував жахливий космічний холод. Багато залежить від цієї денної зірки: і вітри, і погода, й існування морських течій. Завдяки сонячному світлу і теплу людина пізнає навколишній світ, комфортно себе почуває , вирощує рослини, виконує різну роботу, милується природою і отримує задоволення від життя.

Діти давайте переглянемо відеоматеріал  на тему: «Яке значення для життя на землі має сонечко».

 

https://www.youtube.com/watch?v=QU0dZnVbUNc

Давайте підсумуємо свої спостереження.

 Сонце-це джерело……( світла і тепла)

А ще Сонце дає …….( життя)

 

Слухання оповідання з помилками

Ви вже багато знаєте про сонечко і тому прийшов час виконати останнє завдання. Непосидючий Крош прислав нам лист зі своєю розповіддю, про свою незвичайну подорож.(Крош-безтурботний і непосидючий кролик, герой мультфільму «Смішарики»). Але я знайшла в розповіді багато помилок. Ви уважно послухаєте, а якщо почуєте неправду- плескайте у долоні.

  •                   Нещодавно мені запропонували побувати на Сонці і дізнатися, що там відбувається. Я сів у невеличкий літачок і полетів до Сонця. Через годину я побачив, що Сонце зовсім поруч. Я приземлився на аеродромі і мене зустріли місцеві жителі. Їх ще називають – сонячними. Я сів у автомобіль і помчав так швидко, що мені стало навіть холодно. Сонячні промінці стали просити, щоб я взяв їх на Землю, бо вони ще ніколи не бачили її . Поки я повертався додому, то від морозного повітря захворів на ангіну.

 

      З листа ми зрозуміли, що наш астроном захворів, а скажіть чи дійсно може Сонце нам нашкодити? (відповіді)

Рефлексія

1.Уявіть,що вам в руки потрапив сонячний промінчик.

  • Куди ви з ним помандруєте?

2.Гра  «Продовж ряд слів».

- Що робить Сонце?(Сходить, заходить, світить, гріє, пече, сміється, поглядає, зігріває, ховається , сумує, радує.)

-Яке буває Сонце?(Ласкаве, гаряче, пекуче, радісне, сумне, лагідне.)

 

 

 

 

docx
Додано
28 липня 2019
Переглядів
8357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку