STEM пропонує рішення для розвитку, щоб розкрити унікальні підходи до навчання, які базуються на індивідуальності учня та його зацікавленості. STEM об`єднує всі технології в єдине ціле, тобто будь яка тема розглядається в комплексі з точки зору різних дисциплін.
Номер слайду 4
ЧОМУ САМЕ ?
Номер слайду 5
ТОМУ, ЩО ЦЕ - ОСВІТАдля нового покоління
Номер слайду 6
Сучасні учні потребують змін, змін у методиці навчання, технологіях та підходах. Не потрібно чекати коли сьогоднішній перший клас, де стартувала НУШ прийде у старшу школу, потрібно впроваджувати її уже сьогодні. А для цього потрібно змінитись і самому вчителю!
Номер слайду 7
АЛЕ – ЦЕ ДЕЩО БІЛЬШЕ…
Номер слайду 8
- Ходити парком і транслювати аудіозапис щодо заходів безпеки.- Фільмувати на камери кількість відвідувачів у парках. Собака-робот почав патрулювання в СінгапуріПоки роботи у нього буде небагато: У Сінгапурі з'являться перші повітряні таксі з електричним приводом у 2023 році.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Концепція НУШ(основні компетентності школярів)Вміння логічно і математично мислити,Наукове розуміння природи і сучасних технологій,Впевнене користування інформаційно-комунікаційними технологіями.
Номер слайду 11
Навички, які будуть затребувані в найближчому майбутньому
Номер слайду 12
Саме STEM передбачає: Об`єднання Комунікацію. Дослідження. Вирішення проблеми. Критично мислити. Креативити Отже, STEM – це підготовка учнів до того, що наше майбутнє залежить від нашого внеску до інновацій.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Найбільш успішним елементом STEM – освіти є “Проєктна діяльність” https://osvitoria.media/experience/try-steam-proekty-yaki-mozhna-realizuvaty-u-shkoli/
Номер слайду 15
Досліджено кожний інгредієнт, що входить до борщу, його властивості та країну походження. Оформлено карту “Географія українського борщу”., та звичайно зварено найсмачніший в світі борщ, яким ласувала вся школа.
Номер слайду 16
Географія українського борщу. Проектна діяльність
Номер слайду 17
Номер слайду 18
В Токио открыли кафе, где людей обслуживают роботы-официанты