23 жовтня о 18:00Вебінар: Алгоритм побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти: від теорії до практики

Тема тижня.Світ тварин Тема дня.Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

Про матеріал

Урок з української мови НУШ. Тема тижня "Світ тварин". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________            Українська мова  1  клас

 

Тема тижня. Світ тварин

Тема дня. Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра

Чередниченка

Мета: удосконалювати навички виразного читання, збагачувати лексичний запас

учнів; розвивати мовленнєву компетентність учнів; формувати аудіальні та читацьків вміння; закріпити і збагатити уявлення першокласників про птахів, виховувати екологічну свідомість, любов до тварин та бережливе ставлення до природи.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Обговорює сюжетно-рольову гру, в якій брав/-ла участь (як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило)

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось)

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого висловлення (казка, вірш, розповідь про події з життя) або побаченого (про спостереження за чимось/ кимось)

Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання по імені до іншої особи, уживає ввічливі слова

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Продовжує текст (казка, оповідання тощо) за ілюстраціями

Читає слова із вивченими буквами

Читає вголос короткі тексти, складені з 3–4 речень. Інтонує кінець речення, враховуючи розділовий знак (крапка, знак питання, знак оклику)

Розгадує ребуси

Відтворює графічні знаки за зразком

Записує слова з вивченими буквами, вимова і написання яких збігаються

Записує короткі речення (3–4 слова з вивченими буквами), пишучи перше слово з великої букви і використовуючи в кінці речення відповідний розділовий знак

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини)

Пояснює вибір букв на позначення голосних та приголосних звуків (позиція голосного звука після твердого приголосного; позиція голосного звука після м’якого приголосного; позиція приголосного перед голосним або позиція приголосного в кінці слова)

Бере участь в мовних іграх з творення нових слів (наприклад, міняє послідовність звуків або складів)

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Настрій котика»

kot-rastr-2 cat mini-00165_Kak-risovat-znamenitogo-serditogo-kota--grumpy-cat-09 93ccb2af7997f95a8a9dbb47b20d7e80

 

ІІ. Етап цілепокладання

Метод «Сторітелінг»

В дитинстві я дуже хотіла котика, який би жив з нами у квартирі, але батьки були проти. Тому я часто з друзями годували і гралися з котами-безхатьками. Згодом ці коти почали нас скрізь впізнавати і навіть жити у нашому під’їзді на наших килимках біля квартир. Іноді в літню пору ми влаштовували велике купання. З дому приносили теплу воду шампунь та старі рушники і купали вуличних котів. Після цього коти на нас ображалися, але не довго.

А які цікаві історії про котів знаєте ви?

Оголошення теми і мети уроку

Сьогодні ми з вами прочитаємо цікавий текст про двох котиків. Дізнаємося цікаві факти про цих тварин.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Робота з чистомовкою

G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\img5.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\img1.jpg

Щоденні 5. Читання для себе

Щоденні 5. Читання разом з другом

Щоденні 5. Слухання.

Вчитель читає твір з букваря.

Робота з ментальною картою протягом уроку

Синя лінія – назва твору та автор, над яким будемо працювати на уроці

Щоденні 5. Робота зі словами

Жовта лінія – головні герої твору

Робота з відеоматеріалами

https://www.youtube.com/watch?v=oNptv79ASZY

Зелена лінія – нові слова над якими потрібно попрацювати

Помаранчева лінія – нові знання, що ви отримали від роботи над твором

Обговорення прочитаного твору

Робота з словами раками

G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\53218.002.jpg

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=UG3RYgftY38

Фіолетова лінія – чого навчив твір

Блакитна лінія – які інші твори ви знаєте з такими ж героями

G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\leopold.pngG:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\kredo_9786176631729_images_1876089826.jpgG:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\Tom_the_Cat.jpgG:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\Кот-в-сапогах.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\980c574ff9774508db8fdb07c5c89b57.jpg G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\thumb_l_2346.jpg G:\Початкові класи\1 клас\Навчання грамоти Пономарьова 1 клас\Читання ІІ семестр\Урок №47\1000x678_jzeb4b-600x360.jpg

Щоденні 5. Письмо для себе

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Робота з лего

З лего-деталей складіть котика

Рефлексія. Перегляд відеоматеріалів

https://www.youtube.com/watch?v=Osxok1YIfkc

Червона лінія – ваші враження про твір над яким працювали

Підсумувати отримані знання за всією ментальною картою

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня 2019
Переглядів
1267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку