Тема. Трикутник і його елементи. Види трикутників.

Про матеріал
Тема. Трикутник і його елементи. Види трикутників. 7 клас геометрія Три точки невеличкі Відрізками сполучимо. А те, що утворилося, Всі разом ми озвучимо. Це не круг, не прямокутник, А фігура ця - …
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відкритий урок Тема. Трикутник і його елементи. Види трикутників.

Номер слайду 2

ПОДУМАЄМО НАД ТЕМОЮ УРОКУ Три точки невеличкі Відрізками сполучимо. А те, що утворилося, Всі разом ми озвучимо. Це не круг, не прямокутник, А фігура ця - …

Номер слайду 3

Мета: Навчальна: сформувати поняття трикутника як геометричної фігури; розглянути основні елементи трикутника; класифікувати трикутники за сторонами та кутами ; застосовувати отримані знання при розв’язуванні задач. Виховувати: самостійність, активність, працювитість, дисциплінованість, спостережливість. Розвивати: просторову уяву та мислення, кращі морально – психологічні якості, культуру математичного мовлення і письма, увагу, пам’ять.

Номер слайду 4

Сподіваюся, на уроці ви: розширите ваші знання про трикутник та його елементи; формуватимете практичні навички розв’язування задач; будете розвивати вміння співпрацювати в групах, проявляти ініціативу, робити  висновки; зумієте сформувати на уроці атмосферу творчого пошуку, пізнавальної діяльності і самостійності.                                                                                А зараз ви продемонструєте свої досягнення. Отже, розпочнемо захист проектів. Бажаю всім успіху!

Номер слайду 5

Подивіться уважно. Які фігури уже вам знайомі з курсу геометрії?

Номер слайду 6

Пряма, відрізок, промінь

Номер слайду 7

Означення кута, види кутів

Номер слайду 8

Історична довідка про трикутник. Трикутник – найпростіша фігура: має три вершини й три сторони. Перші відомості про трикутник та його властивості ми знаходимо в єгипетських папірусах, яким більше 4000 років. У них згадується спосіб, яким знаходили площу рівнобедреного трикутника. Через 2000 років у Стародавній Греції високого рівня досягає вивчення властивостей трикутника Поняття «трикутник» для нас не нове. На сьогоднішній урок я давала вам завдання підібрати цікаві факти про трикутник. Отже, подумайте, що означає термін “трикутник”? Які вчені займалися дослідженнями в області трикутників? Які зроблено відкриття?

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Герон Александрійський Найбільш відома формула для знаходження площі трикутника – це формула Герона. Ще в І столітті давньогрецький вчений Герон запропонував знак для позначення трикутників. Зображення трикутників і завдання на трикутники зустрічаються в папірусах, в старовинних індійських книгах та інших древніх документах. Слово “трикутник” античного походження. Знак почали застосовувати в ІV столітті.

Номер слайду 11

Проект "Трикутник" . 180-метровий прозорий  хмарочос  має 50 поверхів.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

У конструкції будівлі "Кристала"  використано 3500 тон сталі і близько 38 тон різних кріплень. Площа понад 16 000 квадратних метрів, у будинку 10 поверхів. У його будівництво було вкладення 270 мільйонів доларів.

Номер слайду 14

Собор Святої Софії (Київ)                    Київський Софійський собор був однією з найбільших будівель свого часу. Загальна ширина храму — 54,6 м, довжина — 41,7 м, висота до зеніту центральної бані — 28,6 м.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Цей заміський дім в Норвегії має форму рівнобедреного трикутника.

Номер слайду 18

Трикутник - ударний музичний інструмент у вигляді металевого прута, вигнутого у формі трикутника. Один з кутів залишений відкритим. Трикутник належить до інструментів з невизначеною висотою звуку, має блискучий і яскравий тембр.

Номер слайду 19

Сяйво у вигляді трикутника – атрибут Бога – Отця. Рівнобічний трикутник символізує завершеність. Трикутник, обернений вгору вершиною у є сонячним і має символіку життя, вогню, полум’я. чоловічої основи, духовності.

Номер слайду 20

Історія народної вишивки в Україні йде коренями в глибину століть. Дані археологічних розкопок та свідчення мандрівників і літописців підтверджують, що вишивання як вид мистецтва в Україні існує з незапам’ятних часів.

Номер слайду 21

Дорожні знаки

Номер слайду 22

Меблі

Номер слайду 23

Випічка

Номер слайду 24

Клумби

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Трикутник – це, геометрична фігура, що складається із трьох точок, які не лежать на одній прямій, і відрізків які з’єднують ці точки. Точки називають вершинами трикутника, а відрізки – його сторонами.   Наприклад: трикутник із вершинами А, В, С і сторонами АВ, ВС, АС. Цей трикутник позначається так:  . . Сторону ВС і кут А трикутника АВС називають протилежними. Протилежними є також сторона АВ і кут С, сторона АС і кут В. Кути А і С, В і С, А і В називаються прилеглими до сторін АС, ВС, АВ.      Периметром трикутника називають суму довжин трьох сторін трикутника. Якщо периметр трикутника позначити буквою Р, а довжини сторін ВС, АС і АВ – відповідно, через а, b, с, то .

Номер слайду 29

Теорема. У будь-якому трикутнику кожна сторона менша за суму двох інших сторін (нерівність трикутника), тобто: .

Номер слайду 30

Частина 4. Види трикутників Поглянь на цю фігуру - У неї всього три: Три сторони, вершини, А отже, три кути. Це найпростіший многокутник, І зветься він трикутник. Серед многокутників багато. А як же нам їх розпізнати? Просто треба класифікувати

Номер слайду 31

Залежно від довжини сторін розрізняють різносторонні, рівнобедрені і рівносторонні (або правильні) трикутники. Трикутник, який має три різні за довжиною сторони, називають різностороннім.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Медіаною трикутника називають відрізок, який з’єднує вершину трикутника із серединою протилежної сторони.     Наприклад: ВМ – медіана трикутника АВС. Медіани трикутника перетинаються в одній точці, яка називається центром мас трикутника.

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Фізкультхвилинка: Із – за парт ми миттю встали, Гарно спинку порівняли, Вгору тягнемось усі, Мов трава в дрібній росі.   Потім легко всі присіли, Наче ноги заболіли. Потім встали, руки в боки І зробили два підскоки.   Каблучками цок – цок І продовжили знов урок.

Номер слайду 37

VI. Застосування нових знань. (робота в групах) Вправа «Встанови відповідність» Перед вами різні трикутники. Наклейте на певному місці ватмана трикутники залежно від міри кутів і залежно від довжини сторін.

Номер слайду 38

2. Усні вправи. Задача 1. Знайдіть периметр трикутника ∆АВС. АВ=5 см, АС=3см, ВС=6 см. Задача 2. Василько із куска дроту, довжиною 24 см зігнув фігурку - рівносторонній трикутник. Який периметр цього трикутника? Яка довжина сторони? Задача 3. Які з трикутників, зображених на малюнку є рівнобедреними, який – рівностороннім, а який різностороннім? Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника.

Номер слайду 39

Задачі на знаходження периметра трикутника. Знайдіть периметр трикутника, якщо одна його сторона 15 см, друга – на 17 см більша за першу, а третя сторона вдвічі менша від другої.  Знайдіть сторони рівнобедреного трикутника, якщо  його периметр 35 дм, а основа вдвічі менша від бічної сторони. Знайдіть сторони рівнобедреного трикутника, якщо  його периметр 44см, а бічна сторона на 4 см більша за основу.   Знайдіть сторони трикутника, якщо  його периметр дорівнює 45 см, а сторони відносяться як 4:5:6.  

Номер слайду 40

Задачі на побудову трикутників. За допомогою лінійки і транспортира побудуйте трикутник та вкажіть його вид, якщо:   Дві сторони дорівнюють 2 см 5 мм і 5 см, а кут між ними - 130°.   2) Одна сторона дорівнює 5 см , а кути , що прилягають до цієї сторони, - 30° і 60°.   3) Одна сторона дорівнює 5 см 5 мм, а кути , що прилягають до цієї сторони, - по 45°. 4) Дві сторони дорівнюють по 3 см 5 мм , а кут між ними - 54°.

Номер слайду 41

 1. Вкажіть вид трикутника, якщо його сторони дорівнють 6 см і 8 см , а периметр - 20 см. А. Різносторонній. Б. Рівнобедрений. В. Рівносторонній.   2. Прямокутним називається трикутник, у якому ... А. один кут прямий. Б. один кут прямий, другий кут тупий. В. всі кути прямі. Г. всі сторони прямі.   3. Гострокутним трикутником називається трикутник у якого А. один кут гострий. Б. два кути гострі. В. три кути гострі.   4. Периметром трикутника називається... А. сума всіх сторін. Б. сума всіх кутів. В. сума всіх вершин.  

Номер слайду 42

5. Периметр рівностороннього трикутника 18 см. Яка довжина сторони цього трикутника? А. 6 см. Б. 54 см. В. 15 см.   6. Вкажіть вид трикутника, якщо його сторони дорівнють 3 см, 3 см, 4 см. А. Різносторонній. Б. Рівнобедрений. В. Рівносторонній.   7. Обчисліть периметр трикутника, якщо його сторони дорівнють 3 см, 4 см, 5 см. А. 60 см. Б. 12 см. В. 24 см.   8. Трикутник у якого дві сторони однакові... А. рівнобедрений. Б. рівносторонній. В. різносторонній.

Номер слайду 43

1 2 3 4 5 6 7 8 Б А В А А Б Б А

Номер слайду 44

Домашнє завдання: Прочитати § 11. Вивчити означення та класифікацію трикутників. Розв’язати № 271, № 273, індивідуально № 279.

Номер слайду 45

ppt
Пов’язані теми
Геометрія, 7 клас, Презентації
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
1202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку