Дата________ Клас _7___ Предмет: геометрія
Тема: «Рівнобедрений трикутник»
Мета: домогтись свідомого розуміння учнями понять: ознака рівнобедреного трикутника, обернена теорема до даної, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, висувати гіпотези, доводити їх, графічну культуру; виховувати пізнавальну активність учнів; наполегливість, правильність зображення малюнків та математичних записів, естетичні смаки, здійснювати міжпредметні зв’язки.
Обладнання: ілюстрація, монета, малюнки про трикутник, креслярські прилади, моделі трикутників.
Тип уроку: засвоєння знань та вмінь
Хід уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Перевірку виконання вправ домашнього завдання вчитель здійснює за допомогою сервісу Wordwall.
ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку
Учитель повідомляє учням мету і завдання уроку.
ІV. Актуалізація опорних знань та вмінь
Інтерактивна гра «Відповідники» з використанням сервісу Wordwall
- Сформулювати наслідок з властивості рівнобедреного трикутника.
- Виділимо умову та висновок теореми, що виражає властивість кутів при основі рівнобедреного трикутника. ( заготовлений шаблон. Якщо…., то…_)
V. Формування вмінь
Виконання завдань
Рис.1
Виконати усні вправи по готових малюнках
На основі поданих малюнків трикутників (слайд ) перевірити, чи правильно обчислені вказані величини:
3. Експрес-контроль у вигляді тесту учні виконують на мобільних телефонах через Googlefoorm
а) медіана;
б) бічна сторона;
в) основа;
г) висота.
а) медіаною;
б) висотою;
в) медіаною і висотою.
а) <M = <N ;
б) <M = <K;
в) <K = <N.
а) 30 см; б) 42 см; в) 27 см.
а) 108 см; б) 54 см; в) 59 см.
а) так; б) ні.
Виконання письмових вправ №__________________
VІІІ. Підсумок уроку – проводиться колективно за схемою:
На сьогоднішньому уроці
Рефлексія (створення ситуації успіху)
Х І. Оцінювання роботи учнів на уроці.
Х. Повідомлення домашнього завдання.