Урок "Рівнобедрений трикутник"

Про матеріал
Урок засвоєння знань з використанням інтернет сервісів, виконанням усних та письмових вправ
Перегляд файлу

Дата________                              Клас _7___               Предмет: геометрія

Тема: «Рівнобедрений трикутник»

Мета: домогтись свідомого розуміння учнями понять: ознака рівнобедреного трикутника, обернена теорема до даної, розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, висувати гіпотези, доводити їх, графічну культуру; виховувати пізнавальну активність учнів; наполегливість, правильність зображення малюнків та математичних записів, естетичні смаки, здійснювати міжпредметні зв’язки.

Обладнання: ілюстрація, монета, малюнки про трикутник, креслярські прилади, моделі трикутників.

Тип уроку: засвоєння знань та вмінь

Хід уроку:

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Перевірку виконання вправ домашнього завдання вчитель здійснює за допомогою сервісу Wordwall.

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку

Учитель повідомляє учням мету і завдання уроку.

ІV. Актуалізація опорних знань та вмінь

Інтерактивна гра «Відповідники» з використанням сервісу Wordwall

  •         Який трикутник називається рівнобедреним ?
  •         Як називаються сторони рівнобедреного трикутника?
  •         Які трикутники називають рівними?
  •         Як називають ті пари сторін і пари кутів рівних трикутників, які суміщаються при накладанні?
  •         Що називають висотою трикутника?
  •         Що називають медіаною трикутника?
  •         Що називають бісектрисою трикутника?
  •         Сформулювати першу ознаку рівності трикутників.
  •         Яку пряму називають серединним перпендикуляром?
  •         Сформулювати другу ознаку рівності трикутників.
  •         Який трикутник називається рівностороннім ?
  •         Сформулювати властивість рівнобедреного трикутника.

- Сформулювати наслідок з властивості рівнобедреного трикутника.

-  Виділимо умову та висновок теореми, що виражає властивість кутів при основі рівнобедреного трикутника. ( заготовлений шаблон. Якщо…., то…_)

V. Формування вмінь

Виконання завдань

 

  1.     Виконання усних вправ (слайд № )
  1. За якою ознакою рівні Δ ABC і ΔMKС (рис. 1).

Рис.1

  1. Доведіть рівність трикутників ABC і MKC (рис. 2). Рис.2
  2. Серед трикутників зі вказаними довжинами сторін (рис. 3) виберіть один зайвий. Поясніть свій вибір. Рис.3

 

Виконати усні вправи по готових малюнках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На основі поданих малюнків трикутників (слайд ) перевірити, чи правильно обчислені вказані величини:

 

   3. Експрес-контроль у вигляді тесту учні виконують на мобільних телефонах через Googlefoorm

  1. Для рівнобедреного трикутника АВС (AB=BC) відрізок АС є:

а) медіана;

б) бічна сторона;

в) основа;

г) висота.

 

  1. Бісектриса рівнобедреного трикутника, проведена до основи, є:

а) медіаною;

б) висотою;

в) медіаною і висотою.

  1.     У трикутнику MNK NK = MK. Назвіть рівні кути трикутника.

а) <M = <N ;

б) <M = <K;

в) <K = <N.

 

  1. Основа рівнобедреного трикутника 12 см, а бічна сторона 15 см. Знайдіть периметр трикутника:

а) 30 см; б) 42 см; в) 27 см.

  1. Периметр рівнобедреного трикутника ABC дорівнює 157 см, а основа - 49 см. Знайдіть інші сторонни цього трикутника.

а) 108 см; б) 54 см; в) 59 см.

  1.     Чи можуть кути при основі рівнобедреного трикутника бути прямими?

а) так; б) ні.

Виконання письмових вправ  №__________________

VІІІ. Підсумок урокупроводиться колективно за схемою:

На сьогоднішньому уроці

  • повторили…
  • з’ясували…
  • розв’язали…
  • дізналися…
  • досягли…

Рефлексія (створення ситуації успіху)

 

Х І. Оцінювання роботи учнів на уроці.

Х. Повідомлення домашнього завдання.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Томковід Ганна
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку