Тема. Турнір на правову тематику «Людина - коваль свого щастя»

Про матеріал
Розвивати інтерес школярів до правових знань,формувати у підростаючого покоління громадян повагу та гідності до прав людини, норм та правил співжиття людей у суспільстві, чуття відповідальності за свої вчинки, громадянської позиції, розуміння важливості розбудови правової держави і правового суспільства,правової позицію дітей щодо реалізації себе та своїх прав у житті.
Перегляд файлу

Тема. Турнір на правову тематику «Людина - коваль свого щастя »

Мета: виховувати у школярів інтерес до правових знань, популяризувати правові закони, розвивати пізнавальний інтерес до предмета, з’ясувати, як учні знають основні поняття з правознавства, навчити дітей користуватися своїми правами в різних ситуаціях, виховувати почуття відповідальності за свої вчинки виховувати почуття причетності до процесу творення правової держави в Україні формувати правову культуру школярів.

Епіграф

                                     Я маю право жити на землі,

Творити, дихати, учитись.

Примножувать багатства всі її,

Своєю Україною гордитись.

Готуючись до турніру, учні працюють над випереджувальними  завданнями:

1.     Створити команди (2 команди )

2.     Дати їм назви.

3.     Обрати капітанів.

4.   Виконати  домашнє завдання(виготовити емблему команди).

Турнір розпочинає вчитель історії.

Ведуча . Добрий день, дорогі друзі!  Рада вітати всіх, хто зібрався у цьому залі – юних знавців права!   Мораль і Право, Право і Закон –  рушійні сили для життя людини.А їх знання надасть нам вірний тон. Адже все у правознавстві міститься в рахунку. Розумно й чесно твориться прогрес. Я запрошую команди.

Представляється капітан команди, члени команди, команди виголошує свої очікування від заходу.

 Як на кожному солідному конкурсі. Ваші знання оцінюватиме компетентне журі. Оголошується склад журі.

Вправа «Створюємо наші правила роботи» (приблизний варіант)

І раунд. Виконання колективного завдання. На великому аркуші паперу записати перелік правил. Важливо! Кожен учасник команди повинен підійти до аркуша і записати своє правило.

( Грай чесно. Стався до інших так, як ти бажаєш, щоб до тебе ставились.

 Шкода, що програв, але не заздри, не сумуй. Не тішся з невдачі іншого.

Виконуй свою роботу вчасно і якнайкраще, при цьому пам'ятай про загальну роботу колективу.Не шуміти. Допоможи, навчи, покажи тому, хто не може впоратись з поставленим завданням.

Вчись у інших того, чого не вмієш сам, із вдячністю приймай допомогу і підтримку друзів, якщо це необхідно. Працює команда,а не один учасник.)

І І раунд . Конкурс капітанів.

Завдання. Назвати  права та обов’язки учнів у школі. Проаналізувати на якому рівні вони виконуються.

Питання для дискусії. Чи можуть учні брати участь формуванні безпечного середовища в школі?

ІIІ раунд.  « Знавець права»

Коментар  «  10 грудня – Міжнародний  День захисту прав людини».

Перегляд відео сюжету. Відеоролики про права  людини та захист прав дітей

Режим доступу :https://www.youtube.com/user/European...:(канал  Європейського суду з прав людини)

https://www.youtube.com/watch?v=GsOGrig6l20

Завдання . Ознайомитися із додатками і використовуючи фломастери намалювати « Сонечко прав  людини».

ІII раунд. Умовна назва “Навігатор(команди по черзі відповідають на запитання.)

Завдання. Розповісти про правилами дорожнього руху,які ви використовуєте,коли йдете до школи.

IV  раунд.  «Точка зору на проблему».

Коментар соціального психолога школи  на тему  «Діти сироти,  як явище в суспільстві».

Завдання. На основі фактів спрогнозувати, як складається подальша доля дітей, які отримують статус  «Діти сироти». Відповідь обґрунтувати.

 V раунд.  Інтелектуальний штурм.

Завдання. Ознайомитися із висловами відомих людей і пояснити ,як вони розуміють поняття право.

«Право і справедливість полягають у тому,щоб кожен мав і робив своє так,  щоб ніхто не мав чужого і не позбавлявся свого».(Конфуцій)

«Якщо батьки бідні і неосвічені, то це не причина, щоб позбавляти дітей основних прав людини на медичну допомогу, освіту і здорове харчування».         (Меріе  Райт  Едельман)

 «Вівця і вовк по-різному розуміють слово ''свобода'', в цьому суть розбіжностей, пануючих в людському суспільстві».        ( Аврам Лінкольн)

«Права людини - це здорово, але чи всі мають право називатися людьми?

Якщо ти думаєш, як всі, ти вже помиляєшся. Всі думають по-різному. Якщо ти думаєш за всіх, ти знову помиляєшся. В кожного свої турботи. Думай по-своєму і за себе, але пам'ятай - не думаючи про інших, ти перш за все не думаєш про себе».          (Стас  Янковський)

Підбиття підсумків гри та нагородження .

Ведуча.Ми з вами сьогодні провели чудовий захід,пригадали  свої права, побачили реальне рішення різних ситуацій,    які трапляються з нами в повсякденному житті. Якщо у вас є  життєві проблеми або ситуації, які ви самі не можете розв’язати, звертайтеся і наші юні знавці права вам допоможуть.

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку