Тема: "У школі. Шкільні предмети", 3 клас

Про матеріал
Тема: У школі. Шкільні предмети. Мета: - розвиваюча: розвивати мовну, комунікативну компетентність, пам`ять, фонематичний слух, здатність до імітації, уяву, мовленнєву реакцію, навички письма, сприяти розвитку самостійного та логічного мислення; - навчальна: організувати закріплення використання лексичних одиниць, вивчення питання When is… та тренування загальних питань у мовленні; - виховна: виховувати інтерес до вивчення мови, уміння чітко виконувати інструкції вчителя, прищеплювати любов до школи, сприяти встановленню контактів з ровесниками, заохочувати прагнення до співпраці. - Обладнання: магнітофон, картки.
Перегляд файлу

Клас 3    

Урок №3

Дата:

Тема: У школі. Шкільні предмети.

Мета:

  -  розвиваюча: розвивати мовну, комунікативну компетентність, пам`ять, 

     фонематичний слух, здатність до імітації, уяву, мовленнєву реакцію, навички

     письма, сприяти розвитку  самостійного та логічного мислення;

  -  навчальна: організувати закріплення використання лексичних одиниць, вивчення

     питання When is… та тренування загальних питань у мовленні;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення мови, уміння чітко виконувати інструкції вчителя, прищеплювати любов  до школи, сприяти встановленню контактів з ровесниками, заохочувати прагнення до співпраці.
  • Обладнання: магнітофон, картки.

 

Хід уроку.

 

 1.Організація класу.

  - Привітання.

  - Підготовка до іншомовного мовлення

  - Фонетична зарядка.

 Read after me and remember: (на дошці)

Th [ð ]  This book and that box. 

Th [Ө] This is a thick book. Look and think.

Ch  [t∫]     Look at these children.

Sh [∫] Hush! She is sleeping.

- Мовленнєва зарядка: закріплення днів тижня

e.g. What is your favourite day of the week? What day is it today? What season is it now?

      Do you want to start our lesson?

  2.Основна частина уроку.

-Повідомлення теми та мети уроку:

Dear friends! I`ve got a letter from Stephen again.  It`s his school timetable. It`s interesting to know about it, isn`t it? So, we`ll read it, we`ll learn school subjects, work with questions.

- Перевірка домашнього завдання: конкурс на кращу драматизацію діалогу

- What day is it today?

- It`s Thursday.

- Oh, good. It`s sport on Thursday! I like sport!

- Do you like maths?

- Oh, no! I don`t like maths. Maths is boring.

- Look. I`ve got four sweets. Two sweets for you and two sweets for me.

- Oh, thank you! Yes. Two and two is four. Maths isn`t boring!

 

- Використання шкільних предметів та днів тижня (парна робота)

I`ve got Stephen`s letter about his timetable. Let`s phone him and ask him about his lessons. Do it in pairs. (card)

e.g. When is art?  - It`s on Monday.

 

Monday

Art                 English

Tuesday

Maths           Ukrainian

Wednesday

Sport            Reading

Thursday

English      Music

Friday

Ukrainian   Maths 

 

Фізкультхвилинка

Групова гра:  Toasters and toasts.

Two of you take each other by the hands and you are ‘toasters’. One is standing in front of you in the circle, he is ‘a toast’. When you hear ‘Toaster’- ‘toasters’ exchange. When you hear ‘Toast’- ‘toasts’ exchange. When you hear ‘The toast is ready’ ‘toasts’ start jumping.

(можна повторювати декілька разів, змінюючи послідовність команд).

 

-Закріплення використання питальних речень (групова робота - розділити учнів на групи за кольором  отриманих фігур: Red, Blue, Green)

Make up as many questions as you can during 2 minutes, work in groups. Use the mind map. (cards)

Do  you  speak English  at English lesson?

Does  we  sing songs   at Maths leson?

   they  run    at Sport lesson?

   he  draw    at Music lesson?

   she  read    at Art lesson?

     write

     play music

     play sport

     count

     learn poems

     do sums

 Читання учнями речень, обговорення можливих помилок    

 

 3. Заключна частина уроку.

Домашнє завдання: повторити слова, підготувати проект “My Timetable”

Підсумки уроку. (згадати, що робили протягом уроку, виставити оцінки)

Tell me, please, what did you learn today? Do you like our lesson?

 

 

Додаток

card 1

e.g. When is art?  - It`s on Monday.

 

Monday

Art                 English

Tuesday

Maths           Ukrainian

Wednesday

Sport            Reading

Thursday

English      Music

Friday

Ukrainian   Maths 

 


card 2

Do  you  speak English  at English lesson?

Does  we  sing songs   at Maths leson?

   they  run    at Sport lesson?

   he  draw    at Music lesson?

   she  read    at Art lesson?

     write

     play music

     play sport

     count

     learn poems

     do sums

 

docx
Додано
16 жовтня 2022
Переглядів
423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку