УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської,
С. Дубовик (частина 1)
3 клас
Семестр |
Кількість годин |
Всього годин |
І |
|
|
ІІ |
|
№ |
дата |
примітка |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
|
1. |
|
|
Повторення вивченого в 2 класі. Вхідна діагностична робота. |
Змістова лінія «Взаємодіємо усно» уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1] сприймає уважно монологічне висловлення з конкретною метою; [3 МОВ 1.1] розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя; [3 МОВ 1.1] передає зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні); [3 МОВ 1.2] добирає заголовки до частин прослуханого тексту; [3 МОВ 1.2] визначає тему і мету усного повідомлення; [3 МОВ 1.4] вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3] визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує; [3 МОВ 1.5] висловлює власні думки з приводу почутого, аргументує їх, спираючись на власний досвід; [3 МОВ 1.6] вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7] аргументує свої думки під час розмови; [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7] виявляє доброзичливе ставлення до думок інших; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8] вживає у процесі спілкування правильні форми звертань, слів, що виражають прохання, пропозицію, побажання, вибачення; [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 1.8] формулює розгорнуту відповідь на поставлене запитання; [3 МОВ 1.6] доводить аргументовано свою думку; [3 МОВ 1.6] будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями) [3 МОВ 1.6] бере участь у створенні есе під керівництвом учителя; [3 МОВ 1.6] використовує виражальні засоби мови; [3 МОВ 1.7] висловлює власну думку про предмети, явища, події [3 МОВ 1.6] Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків (! ?) у зошиті в одну лінійку; [3 МОВ 3.1] нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1] прискорює письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань; [3 МОВ 3.1]пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1] дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1] записує слова в колонку; [3 МОВ 3.1] обирає для оформлення повідомлення відповідний шрифт, розмір і колір букв тощо; [3 МОВ 3.1] створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з життя; [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2] висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1] складає і записує художні і науково-популярні описи за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел; [3 МОВ 3.1] будує текст-міркування за зразком та поданим початком; [3 МОВ 3.1] письмово переказує текст розповідного змісту; [3 МОВ 3.1] використовує у власних текстах виражальні засоби мови; [3 МОВ 3.1] оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; [3 МОВ 3.1] знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; [3 МОВ 3.3] обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні характеристики [3 МОВ 3.3] Змістова лінія «Досліджуємо медіа» сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2] інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2] виділяє цікаву для себе інформацію; [3 МОВ 1.3] намагається виявити приховану інформацію в медіапродуктах; [3 МОВ 1.4] пояснює свою реакцію на медіаповідомлення (як буде реагувати у відповідь); [3 МОВ 1.5] створює прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення, фотоколаж, книжечка тощо); [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 3.2] пояснює, кому і для чого призначені створені ним медіапродукти [3 МОВ 1.7] Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища» правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ], , , , дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, ненаголошеними голосними [е], [и], подовженими приголосними звуками; [3 МОВ 4.1] правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1] відтворює напам’ять український алфавіт [3 МОВ 4.1]розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери [3 МОВ 4.1] користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками; [3 МОВ 4.1] пояснює пряме і переносне значення слів; [3 МОВ 4.1] добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми, антонім; [3 МОВ 4.1] користується навчальними словниками синонімів, антонімів; [3 МОВ 2.5] розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; [3 МОВ 4.1] знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1] доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2] визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1] пояснює, що таке орфограма; [3 МОВ 4.1] розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-); [3 МОВ 4.1] розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання; [3 МОВ 4.1] розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки; [3 МОВ 4.1] розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання; [3 МОВ 4.1] розрізняє власні і загальні іменники; [3 МОВ 4.1] записує власні іменники з великої букви; [3 МОВ 4.1] визначає рід іменників; [3 МОВ 4.1] змінює іменники за числами; [3 МОВ 4.1] доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ 4.2] розпізнає прикметники в тексті; [3 МОВ 4.1] пояснює роль прикметників у мовленні; [3 МОВ 4.1] будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; [3 МОВ 4.1] змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками; [3 МОВ 4.1] розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким він зв’язаний; [3 МОВ 4.1] вживає прикметники у власних висловленнях з метою їх увиразнення; [3 МОВ 4.2] розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки?; [3 МОВ 4.1] правильно вимовляє, наголошує і записує числівники, які використовуються для запису дати в зошиті; [3 МОВ 4.1] правильно читає числові вирази; [3 МОВ 4.1] розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання; [3 Мрозрізнює часові форми дієслів; [3 МОВ 4.1] змінює дієслова за часами; [3 МОВ 4.1] правильно записує не з дієсловами; [3 МОВ 4.1] добирає дієслова-синоніми, антоніми, з прямим і переносним значеннями і доречно вживає їх у власних висловленнях; [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2] правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1] правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; [3 МОВ 4.1] правильно інтонує і записує речення зі звертанням; [3 МОВ 4.1] використовує форми кличного відмінка під час звертань; [3 МОВ 4.1] визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення; [3 МОВ 4.1] виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка; [3 МОВ 4.1] встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні; [3 МОВ 4.1] встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань; [3 МОВ 4.1] будує різні види простих речень; [3 МОВ 4.1] визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку; [3 МОВ 4.1] розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе; [3 МОВ 4.1] розрізняє за характерними ознаками художні, науково- популярні та ділові тексти; [3 МОВ 4.1] визначає тему і мету тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 4.1] добирає заголовок відповідно до теми тексту; [3 МОВ 4.1] складає плану тексту; [3 МОВ 4.1] дотримується абзаців у оформленні текстів на письмі; [3 МОВ 4.1] використовує для зв’язку речень у тексті займенники, прислівники, близькі за значенням слова [3 МОВ 4.2]ОВ 4.1] |
2. |
|
|
Повторення вивченого в 2 класі.
|
|
3. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
4. |
|
|
Повторення вивченого в 2 класі.
|
|
5. |
|
|
Повторення вивченого в 2 класі.
|
|
6. |
|
|
Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками ( с. 3-5, вир. 1-4). |
|
7. |
|
|
Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 6-7, впр. 1- 5). |
|
8. |
|
|
Складаю тексти. Навчальний діалог ( с. 8-9, впр. 6- 10).
|
|
9. |
|
|
Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 10-11, впр. 1-4). |
|
10. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
11. |
|
|
Будова тексту. Визначаю частини тексту ( с. 12-13, впр. 1-4). |
|
12. |
|
|
Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст ( с. 14-15, вир. 5-9). |
|
13. |
|
|
Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст (с. 16-17, впр. 10-14). |
|
14. |
|
|
Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст ( с. 18-19, впр. 15-19). |
|
15. |
|
|
Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів (с. 20-21, впр. 1-6). |
|
16. |
|
|
Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні (с. 22-23, впр. 1-5). |
|
17. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
18. |
|
|
Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст на абзаци (с. 24-25, впр. 1-3). |
|
19. |
|
|
Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (с. 26-27, впр. 1-4). |
|
20. |
|
|
Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатекс- ти, досліджувати їх (с. 28-30, впр. 1-4). |
|
21. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» (с. 30). Діагностична робота. |
|
22. |
|
|
Вступ до розділу «Речення». Розпізнаю речення за його основними ознаками (с. 31-33, впр. 1-6). |
|
23. |
|
|
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто¬нацією (Ч. 1, с. 34-35, впр. 1-4). |
|
24. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
25. |
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (с. 36-37, впр. 5—11). |
|
26. |
|
|
Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх (с. 38-39, вир. 1-6). |
|
27. |
|
|
Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог ( с. 40-41, вир. 7-12). |
|
28. |
|
|
Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення (с. 42-43, вир. 1-3). |
|
29. |
|
|
Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (с. 44-45, вир. 1-4). |
|
30. |
|
|
Установлюю зв’язок між словами в реченні ( с. 46, вир 5-8). |
|
31. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» (с. 46). Діагностична робота. |
|
32. |
|
|
Розвиток мовлення. |
|
33. |
|
|
«Слово. Значення слова». Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (с. 47-49, вир. 1-5). |
|
34. |
|
|
Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова ( с. 50-51, вир. 1-6). |
|
35. |
|
|
Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова ( с. 52-53, впр. 1-5). |
|
36. |
|
|
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні ( с. 54- 55, впр. 6-10). |
|
37. |
|
|
Протилежні за значенням слова — антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (с. 56-57, впр. 1-6) |
|
38. |
|
|
Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів. Навчальний діалог (с. 57-58, впр. 7-9). |
|
39. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
40. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова» (с. 58). Діагностична робота. |
|
41. |
|
|
Вступ до розділу «Будова слова». Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові (с. 59-61, впр. 1-6). |
|
42. |
|
|
Навчаюся визначати нульове закінчення (с. 62-63, впр. 7-11). |
|
43. |
|
|
Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати основу слова. Навчальний діалог (с. 64-65, впр. 1-5). |
|
44. |
|
|
Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова (с. 66, впр. 1-4). |
|
45. |
|
|
Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (с.67, впр.5-7). |
|
46. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
47. |
|
|
Наголос. Правильно наголошую слова (с. 68-69, впр. 1-6). |
|
48. |
|
|
Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (с. 70-71, впр. 1- 6). |
|
49. |
|
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и] (с. 72- 73, впр. 1-4). |
|
50. |
|
|
Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] (с. 74—75, впр. 5-12). |
|
51. |
|
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфографічним словником. Навчальний діалог (с. 76-77, впр. 1-5). |
|
52. |
|
|
Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (с. 78-79, впр. 1-6). |
|
53. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
54. |
|
|
Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова (с. 80-81, впр. 1-5). |
|
55. |
|
|
Правильна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу (с. 82-83, впр.1-6). |
|
56. |
|
|
Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів (с. 84-85, впр. 1-5). |
|
57. |
|
|
Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-. без-. Навчальний діалог .(с. 86-87, впр. 6-10). |
|
58. |
|
|
Навчаюся правильно вимовляти і записувати словаз префіксами с-, з-, зі-. Складання речень за малюнком (с. 88-89, впр. 11-16). |
|
59. |
|
|
Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом. Навчальний діалог (с. 90- 91, впр. 1-4). |
|
60. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
61. |
|
|
Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів (с. 91-92, впр. 5-8). |
|
62. |
|
|
Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (с. 93, впр. 9-12). |
|
63. |
|
|
Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах ( с. 94-95, впр. 1-6). |
|
64. |
|
|
Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів (с. 96, впр. 7-10). |
|
65. |
|
|
Навчаюся моделювати будову слова ( с. 97, впр. 11- 14). |
|
66. |
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками (с. 98-99, впр. 1-2). |
|
67. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
68. |
|
|
Навчаюся розбирати слова за будовою ( с. 100, впр. 6-7). |
|
69. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Будова слова» (с. 100). Діагностична робота. |
|
70. |
|
|
Частини мови (с. 101) |
|
71. |
|
|
Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники (с. 102-103, впр. 1-4). |
|
72. |
|
|
Навчаюся розрізняти іменники - назви істот і неістот. Розбір слів за будовою ( с. 104-105, впр. 5-9). |
|
73. |
|
|
Навчаюся розрізняти іменники — власні і загальні назви ( с. 106-107, впр. 10-14). |
|
74. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
75. |
|
|
Навчаюся правильно писати власні і загальні (с. 108, впр. 15-17). |
|
76. |
|
|
Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів (с. 109, впр. 18-21). |
|
77. |
|
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Навчаюся визначати рід іменників. (с.110-111, впр. 1-5). |
|
78. |
|
|
Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів (с. 112-113, впр. 6-10). |
|
79. |
|
|
Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами (с. 114- 115, впр. 1-5). |
|
80. |
|
|
Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (с. 116-117, впр. 6-10). |
|
81. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
82. |
|
|
Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні (с. 118-119, впр-1-3). |
|
83. |
|
|
Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог. ( с. 120-121, впр. 4-6). |
|
84. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Іменник» (с. 121). Діагностична робота. |
|
85. |
|
|
Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники в тексті (с. 122-123, впр. 1-4). |
|
86. |
|
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет однокласника (однокласниці)» (с. 124-125, впр. 1-6). |
|
87. |
|
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками (с. 126-127, впр. 1-5). |
|
88. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
89. |
|
|
Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог (с. 128-129, впр. 1-4). |
|
90. |
|
|
Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювали прикметники за родами (с. 130-131, впр. 1-3). |
|
91. |
|
|
Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником (с. 131, впр. 4-5). |
|
92. |
|
|
Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням. Навчальний діалог (с.132-133, впр. 6-10). |
|
93. |
|
|
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені ( с. 134- 136, впр. 1-2). |
|
94. |
|
|
Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені (с. 134- 136, впр. 3-4). |
|
95. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
96. |
|
|
Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови (с. 136-137, впр. 5-7). |
|
97. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Прикметник» (с. 137). Діагностична робота. |
|
98. |
|
|
Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог (с. 138-139, впр. 1-4). |
|
99. |
|
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 (с. 140-141, впр. 1-4). |
|
100. |
|
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 (с. 141, впр. 5-8). |
|
101. |
|
|
Навчаюся читати числові вирази (с. 142-143, впр. 9- 11).
|
|
102. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
103. |
|
|
Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови (с. 143, впр. 12-14). |
|
104. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Числівник» (с. 143). Діагностична робота. |
|
105. |
|
|
Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова (с. 144-145, впр. 1-5). |
|
106. |
|
|
Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні ( с. 146-147, впр. 1-3). |
|
107. |
|
|
Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах (с. 147, впр. 4-5). |
|
108. |
|
|
Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова- синонімн, дієслова-антоніми (с. 148-149, впр. 6-9). |
|
109. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
110. |
|
|
Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях (с. 149, впр. 10-11). |
|
111. |
|
|
Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог (с.150, впр. 1-2). |
|
112. |
|
|
Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог (с.151, впр. 3-4). |
|
113. |
|
|
Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, впр. 6-7). |
|
114. |
|
|
Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, впр. 8-11). |
|
115. |
|
|
Написання, не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я (154-155, впр. 1-6). |
|
116. |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
117. |
|
|
Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я (154-155, впр. 1-6). |
|
118. |
|
|
Узагальнюю знання про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови (с. 156-157, впр. 7-12). |
|
119. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Дієслова» (с. 157). Діагностична робота. |
|
120. |
|
|
Повторення вивченого за рік.
|
|
121. |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за рік. Діагностична робота. |
|
|
|
|
Повторення вивченогоза рік «Що я знаю?»
|