УКРАЇНСЬКА МОВА За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик (частина 1) 3 клас

Про матеріал
УКРАЇНСЬКА МОВА За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик (частина 1) 3 клас
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської,

С. Дубовик (частина 1)

3 клас 

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

 

 

ІІ

 

 

 

дата

примітка

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

 

1.

 

 

Повторення вивченого в 2 класі. Вхідна діагностична робота.  

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

уважно слухає репліки співрозмовника, уточнює почуте в діалозі з огляду на ситуацію спілкування; [3 МОВ 1.1] сприймає уважно монологічне висловлення з конкретною метою; [3 МОВ 1.1] розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя; [3 МОВ 1.1] передає зміст почутого (послідовність подій у розповіді, перелік ознак в описі, наведені аргументи в міркуванні); [3 МОВ 1.2] добирає заголовки до частин прослуханого тексту; [3 МОВ 1.2] визначає тему і мету усного повідомлення; [3 МОВ 1.4] вибирає інформацію з почутого з певною метою, використовує її для створення власних висловлень; [3 МОВ 1.3] визначає позицію мовця, погоджується з нею або заперечує; [3 МОВ 1.5] висловлює власні думки з приводу почутого, аргументує їх, спираючись на власний досвід; [3 МОВ 1.6] вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; [3 МОВ 1.7] аргументує свої думки під час розмови; [3 МОВ 1.6], [3 МОВ 1.7] виявляє доброзичливе ставлення до думок інших; дотримується етичних норм спілкування, правил етикету; [3 МОВ 1.8] вживає у процесі спілкування правильні форми звертань, слів, що виражають прохання, пропозицію, побажання, вибачення; [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 1.8] формулює розгорнуту відповідь на поставлене запитання; [3 МОВ 1.6] доводить аргументовано свою думку; [3 МОВ 1.6] будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, ситуацією з опорою на допоміжні матеріали (частиною тексту, планом, опорними словами, словосполученнями) [3 МОВ 1.6] бере участь у створенні есе під керівництвом учителя; [3 МОВ 1.6] використовує виражальні засоби мови; [3 МОВ 1.7] висловлює власну думку про предмети, явища, події [3 МОВ 1.6]

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

дотримується загальних правил письма; [3 МОВ 3.1] дотримується пропорційної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків (! ?) у зошиті в одну лінійку; [3 МОВ 3.1] нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою; [3 МОВ 3.1] прискорює письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей, не спотворюючи форми букв та їх поєднань; [3 МОВ 3.1]пише розбірливо; [3 МОВ 3.1] оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; [3 МОВ 3.1] дотримується абзаців, полів зошита; [3 МОВ 3.1] записує слова в колонку; [3 МОВ 3.1] обирає для оформлення повідомлення відповідний шрифт, розмір і колір букв тощо; [3 МОВ 3.1] створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з життя; [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.2] висловлює своє ставлення до того, про що пише; [3 МОВ 3.1] складає і записує художні і науково-популярні описи за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел; [3 МОВ 3.1] будує текст-міркування за зразком та поданим початком; [3 МОВ 3.1] письмово переказує текст розповідного змісту; [3 МОВ 3.1] використовує у власних текстах виражальні засоби мови; [3 МОВ 3.1] оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим; [3 МОВ 3.1] знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; [3 МОВ 3.3] обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні характеристики [3 МОВ 3.3]

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»

сприймає доступні медіатексти; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 2.1] визначає мету простих медіаповідомлень; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2] інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду; [3 МОВ 1.4], [3 МОВ 2.2] виділяє цікаву для себе інформацію; [3 МОВ 1.3] намагається виявити приховану інформацію в медіапродуктах; [3 МОВ 1.4] пояснює свою реакцію на медіаповідомлення (як буде реагувати у відповідь); [3 МОВ 1.5] створює прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення, фотоколаж, книжечка тощо); [3 МОВ 1.7], [3 МОВ 3.2] пояснює, кому і для чого призначені створені ним медіапродукти [3 МОВ 1.7]

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ], , , , дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, ненаголошеними голосними [е], [и], подовженими приголосними звуками; [3 МОВ 4.1] правильно наголошує загальновживані слова; [3 МОВ 4.1] відтворює напам’ять український алфавіт [3 МОВ 4.1]розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери [3 МОВ 4.1] користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками; [3 МОВ 4.1] пояснює пряме і переносне значення слів; [3 МОВ 4.1] добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми, антонім; [3 МОВ 4.1] користується навчальними словниками синонімів, антонімів; [3 МОВ 2.5] розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення; [3 МОВ 4.1] знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; [3 МОВ 4.1] доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми, багатозначні слова; [3 МОВ 4.2] визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові; [3 МОВ 4.1] розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя); [3 МОВ 4.1] пояснює, що таке орфограма; [3 МОВ 4.1] розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом; [3 МОВ 4.1] правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-); [3 МОВ 4.1] розпізнає в тексті і самостійно добирає іменники, ставить до них питання; [3 МОВ 4.1] розпізнає іменники, які називають опредмечені дії, ознаки; [3 МОВ 4.1] розрізняє іменники – назви істот і неістот, правильно ставить до них питання; [3 МОВ 4.1] розрізняє власні і загальні іменники; [3 МОВ 4.1] записує власні іменники з великої букви; [3 МОВ 4.1] визначає рід іменників; [3 МОВ 4.1] змінює іменники за числами; [3 МОВ 4.1] доречно вживає іменники у власному мовленні; [3 МОВ 4.2] розпізнає прикметники в тексті; [3 МОВ 4.1] пояснює роль прикметників у мовленні; [3 МОВ 4.1] будує словосполучення прикметників з іменниками, встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; [3 МОВ 4.1] змінює прикметники за родами і числами у сполученні з іменниками; [3 МОВ 4.1] розпізнає граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим питанням, за іменником, з яким він зв’язаний; [3 МОВ 4.1] вживає прикметники у власних висловленнях з метою їх увиразнення; [3 МОВ 4.2] розпізнає серед слів числівники, які відповідають на питання скільки?; [3 МОВ 4.1] правильно вимовляє, наголошує і записує числівники, які використовуються для запису дати в зошиті; [3 МОВ 4.1] правильно читає числові вирази; [3 МОВ 4.1] розпізнає дієслова в тексті, ставить до них питання; [3 Мрозрізнює часові форми дієслів; [3 МОВ 4.1] змінює дієслова за часами; [3 МОВ 4.1] правильно записує не з дієсловами; [3 МОВ 4.1] добирає дієслова-синоніми, антоніми, з прямим і переносним значеннями і доречно вживає їх у власних висловленнях; [3 МОВ 4.1], [3 МОВ 4.2] правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; [3 МОВ 4.1] правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні, окличні і неокличні речення; [3 МОВ 4.1] правильно інтонує і записує речення зі звертанням; [3 МОВ 4.1] використовує форми кличного відмінка під час звертань; [3 МОВ 4.1] визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення; [3 МОВ 4.1] виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка; [3 МОВ 4.1] встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні; [3 МОВ 4.1] встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань; [3 МОВ 4.1] будує різні види простих речень; [3 МОВ 4.1] визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку; [3 МОВ 4.1] розпізнає текс-розповідь, опис, міркування, есе; [3 МОВ 4.1] розрізняє за характерними ознаками художні, науково- популярні та ділові тексти; [3 МОВ 4.1] визначає тему і мету тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 4.1] добирає заголовок відповідно до теми тексту; [3 МОВ 4.1] складає плану тексту; [3 МОВ 4.1] дотримується абзаців у оформленні текстів на письмі; [3 МОВ 4.1] використовує для зв’язку речень у тексті займенники, прислівники, близькі за значенням слова [3 МОВ 4.2]ОВ 4.1]

2.

 

 

Повторення вивченого в 2 класі.

 

3.

 

 

Розвиток мовлення. 

 

4.

 

 

Повторення вивченого в 2 класі.

 

5.

 

 

Повторення вивченого в 2 класі.

 

6.

 

 

Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками ( с. 3-5, вир. 1-4).

7.

 

 

Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 6-7, впр. 1- 5).

8.

 

 

Складаю тексти. Навчальний діалог ( с. 8-9, впр. 6- 10).

 

9.

 

 

Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 10-11, впр. 1-4).

10.

 

 

Розвиток мовлення.

 

11.

 

 

Будова тексту. Визначаю частини тексту

( с. 12-13, впр. 1-4).

12.

 

 

Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст ( с. 14-15, вир. 5-9).

13.

 

 

Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст (с. 16-17, впр. 10-14).

14.

 

 

Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будува­ти текст ( с. 18-19, впр. 15-19).

15.

 

 

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. На­вчаюся розрізняти тексти різних стилів (с. 20-21, впр. 1-6).

16.

 

 

Порівняння художніх і науково-популярних описів. На­вчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-популярні (с. 22-23, впр. 1-5).

17.

 

 

Розвиток мовлення.

 

18.

 

 

Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся діли­ти текст на абзаци (с. 24-25, впр. 1-3).

19.

 

 

Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (с. 26-27, впр. 1-4).

20.

 

 

Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатекс- ти, досліджувати їх (с. 28-30, впр. 1-4).

21.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» (с. 30). Діагностична робота.  

22.

 

 

Вступ до розділу «Речення». Розпізнаю речен­ня за його основними ознаками (с. 31-33, впр. 1-6).

23.

 

 

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто¬нацією (Ч. 1, с. 34-35, впр. 1-4).

24.

 

 

Розвиток мовлення.

 

25.

 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень    

(с. 36-37, впр. 5—11).

26.

 

 

Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх (с. 38-39, вир. 1-6).

27.

 

 

Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог

( с. 40-41, вир. 7-12).

28.

 

 

Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення 

(с. 42-43, вир. 1-3).

29.

 

 

Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (с. 44-45, вир. 1-4).

30.

 

 

Установлюю зв’язок між словами в реченні ( с. 46, вир 5-8).

31.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» (с. 46). Діагностична робота.  

32.

 

 

Розвиток мовлення.

33.

 

 

 «Слово. Значення слова». Багатознач­ні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (с. 47-49, вир. 1-5).

34.

 

 

Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і пере­носне значення слова ( с. 50-51, вир. 1-6).

35.

 

 

Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю бли­зькі за значенням слова ( с. 52-53, впр. 1-5).

36.

 

 

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні

( с. 54- 55, впр. 6-10).

37.

 

 

Протилежні за значенням слова — антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (с. 56-57, впр. 1-6)

38.

 

 

Навчаюся користуватися словниками синонімів, антоні­мів. Навчальний діалог (с. 57-58, впр. 7-9).

39.

 

 

Розвиток мовлення.

 

40.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова» (с. 58). Діагностична робота.

41.

 

 

Вступ до розділу «Будова слова». Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові

(с. 59-61, впр. 1-6).

42.

 

 

Навчаюся визначати нульове закінчення

(с. 62-63, впр. 7-11).

43.

 

 

Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати ос­нову слова. Навчальний діалог (с. 64-65, впр. 1-5).

44.

 

 

Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова

(с. 66, впр. 1-4).

45.

 

 

Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова

(с.67, впр.5-7).

46.

 

 

Розвиток мовлення.

 

47.

 

 

Наголос. Правильно наголошую слова

 (с. 68-69, впр. 1-6).

48.

 

 

Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (с. 70-71, впр. 1- 6).

49.

 

 

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Поз­начення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и]

(с. 72- 73, впр. 1-4).

50.

 

 

Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] (с. 74—75, впр. 5-12).

51.

 

 

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфо­графічним словником. Навчальний діалог

(с. 76-77, впр. 1-5).

52.

 

 

Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (с. 78-79, впр. 1-6).

53.

 

 

Розвиток мовлення.  

 

54.

 

 

Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз]. Правильно вимовляю, наголошую, записую слова

(с. 80-81, впр. 1-5).

55.

 

 

Правильна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними зву­ками в кінці слова і складу

(с. 82-83, впр.1-6).

56.

 

 

Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів

(с. 84-85, впр. 1-5).

57.

 

 

Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-. без-. Навчальний діалог .(с. 86-87, впр. 6-10).

58.

 

 

Навчаюся правильно вимовляти і записувати словаз префіксами с-, з-, зі-. Складання речень за малюнком

(с. 88-89, впр. 11-16).

59.

 

 

Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і записую слова з апострофом. Навчальний діалог

 (с. 90- 91, впр. 1-4).

60.

 

 

Розвиток мовлення.

 

61.

 

 

Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів

(с. 91-92, впр. 5-8).

62.

 

 

Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (с. 93, впр. 9-12).

63.

 

 

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах ( с. 94-95, впр. 1-6).

64.

 

 

Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів (с. 96, впр. 7-10).

65.

 

 

Навчаюся моделювати будову слова

 ( с. 97, впр. 11- 14).  

66.

 

 

Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками (с. 98-99, впр. 1-2).

67.

 

 

Розвиток мовлення.

 

68.

 

 

Навчаюся розбирати слова за будовою

( с. 100, впр. 6-7).

69.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Будова слова» (с. 100). Діагностична робота.

70.

 

 

Частини мови

(с. 101)

71.

 

 

Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники

(с. 102-103, впр. 1-4).

72.

 

 

Навчаюся розрізняти іменники - назви істот і неістот. Розбір слів за будовою ( с. 104-105, впр. 5-9).

73.

 

 

Навчаюся розрізняти іменники — власні і загальні назви

( с. 106-107, впр. 10-14).

74.

 

 

Розвиток мовлення.

 

75.

 

 

Навчаюся правильно писати власні і загальні

(с. 108, впр. 15-17).

76.

 

 

Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір спільнокореневих слів (с. 109, впр. 18-21).

77.

 

 

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Навчаюся визначати рід іменників. (с.110-111, впр. 1-5).

78.

 

 

Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів   

 (с. 112-113, впр. 6-10).

79.

 

 

Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся змінювати іменники за числами (с. 114- 115, впр. 1-5).

80.

 

 

Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (с. 116-117, впр. 6-10).

81.

 

 

Розвиток мовлення.

 

82.

 

 

Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні

(с. 118-119, впр-1-3).

83.

 

 

Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог.

 ( с. 120-121, впр. 4-6).

84.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Іменник» (с. 121). Діагностична робота.

85.

 

 

Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати прикметники в тексті (с. 122-123, впр. 1-4).

86.

 

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет однокласника (однокласниці)»  (с. 124-125, впр. 1-6).

87.

 

 

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками (с. 126-127, впр. 1-5).

88.

 

 

Розвиток мовлення.

 

89.

 

 

Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог (с. 128-129, впр. 1-4).

90.

 

 

Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювали прикметники за родами (с. 130-131, впр. 1-3).

91.

 

 

Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником (с. 131, впр. 4-5).

92.

 

 

Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням. Навчальний діалог (с.132-133, впр. 6-10).

93.

 

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені

 ( с. 134- 136, впр. 1-2).

94.

 

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені

 (с. 134- 136, впр. 3-4).

95.

 

 

Розвиток мовлення.

 

96.

 

 

Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови (с. 136-137, впр. 5-7).

97.

 

 

Узагальнення і систематизація знань  за розділом «Прикметник» (с. 137). Діагностична робота.

98.

 

 

Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог

(с. 138-139, впр. 1-4).

99.

 

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 (с. 140-141, впр. 1-4).

100.

 

 

Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 (с. 141, впр. 5-8).

101.

 

 

Навчаюся читати числові вирази (с. 142-143, впр. 9- 11).

 

102.

 

 

Розвиток мовлення.

 

103.

 

 

Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови (с. 143, впр. 12-14).

104.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Числівник» (с. 143). Діагностична робота.

105.

 

 

Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова (с. 144-145, впр. 1-5).

106.

 

 

Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні

( с. 146-147, впр. 1-3).

107.

 

 

Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах

(с. 147, впр. 4-5).

108.

 

 

Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова- синонімн, дієслова-антоніми (с. 148-149, впр. 6-9).

109.

 

 

Розвиток мовлення.

 

110.

 

 

Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях (с. 149, впр. 10-11).

111.

 

 

Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог (с.150, впр. 1-2).

112.

 

 

Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог

 (с.151, впр. 3-4).

113.

 

 

Навчаюся змінювати дієслова за часами

(с. 152-153, впр. 6-7).

114.

 

 

Навчаюся змінювати дієслова за часами

 (с. 152-153, впр. 8-11).

115.

 

 

Написання, не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я (154-155, впр. 1-6).

116.

 

 

Розвиток мовлення.

 

117.

 

 

Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я

(154-155, впр. 1-6).

118.

 

 

Узагальнюю знання про дієслово як частину мови. Розбір дієслова як частини мови (с. 156-157, впр. 7-12).

119.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Дієслова» (с. 157). Діагностична робота.

120.

 

 

Повторення вивченого за рік.

 

121.

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за рік. Діагностична робота.

 

 

 

Повторення вивченогоза рік «Що я знаю?»

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 вересня 2021
Переглядів
4061
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку