Тема : Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.-1
Мета і проблемне завдання: Науково-технічна революція настільки швидко йде, що буквально через 50 років життя у Російській імперії докорінно зміниться.
Стікер- як ви думаєте,як?
Актуалізація опорних знань виконання завдань на бланках
Вивчення нового матеріалу
Скасування кріпацтва
Виступи учнів за темою
А) Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин (по &12)
Б) Особливості модернізації промисловості та сільського господарства (по &14)
В) Місто та село- життя в пореформену добу (по &15)
Г) Український національний рух наприкінці 50- у 80-ті рр.ХІХ ст. (по &16)
По матеріалу &12-16 випишемо всі дати та події
Підбиття підсумків уроку
Домашня робота
Перевірка знань з теми
«Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.»
1.Склади вікторину на 12 запитань із запропонованої теми (6 балів)
2.Дай відповіді на запитання однокласників
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка _____________балів