Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Тема: Умовні знаки передачі інформації. Давні і сучасні засоби передачі інформації. Виготовлення власної візитки.

Про матеріал
Мета: ознайомити із засобами передачі інформації; розповісти про інформаційні пристрої; навчити виготовляти візитки; удосконалювати вміння і навички роботи з папером, ножицями; розвивати уявлення, мислення; виховувати самостійність, охайність.
Перегляд файлу

Тема: Умовні знаки передачі інформації. Давні і сучасні засоби передачі інформації. Виготовлення власної візитки.

Мета: ознайомити із засобами передачі інформації; розповісти про інформаційні пристрої; навчити виготовляти візитки; удосконалювати вміння і навички роботи з папером, ножицями; розвивати уявлення, мислення; виховувати самостійність, охайність.

Обладнання: папір, ножиці, олівці, гумка, лінійка.

                                               Хід уроку

              І. Організаційний момент

1. Перевірка готовності до уроку.

2. Упорядкування робочих місць.

                  ІІ. Новий матеріал

  1. Оголошення теми й мети уроку

- Сьогодні ми з вами ознайомимося із засобами передачі інформації, з’ясуємо, як інформація допомагає у нашому житті і спробуємо зробити власні візитки.

      2. Вступна бесіда

 - У наш час, коли існує телефон, телеграф і радіо, передавати повідомлення на відстань зовсім не важко. Але як же діяли в таких випадках наші предки?

    Здавна для передачі сигналів на відстань використовували звук. Наприклад, часті удари дзвону сповіщали про якусь тривожну подію. В Угорщині били в спеціальні барабани – тамтами.

     Особливо необхідним був звязок на морі. Моряки винайшли сигнальні прапорці. Але найбільш складні повідомлення доводилося передавати за допомогою семафорної азбуки.

      За таким же принципом був влаштований і оптичний телеграф на суші. Його винайшов французький інженер Клод Шапп ще в 1789р. Сигнали передавали від однієї установи до іншої на відстань в десятки кілометрів. Виходила телеграфна лінія. Але всі ці засоби звязку діяли тільки в ясну погоду та на відстані прямої видимості. А що ж робити вночі? Так, у 1832 році зявився стрілочний телеграф. Тепер окремі букви повідомлення передавалися по дротах. Але таку «телеграму» не можна було записати автоматично. І ось американський художник Самуель Морзе в 1836р. вигадав новий телеграфний апарат.

  Що таке оголошення? Давати оголошення – означає повідомити людям якусь інформацію. Це може бути повідомлення про товар, про послуги та пропозиції.

    Після винаходу пристроїв для друкування оголошення почали з’являтися у новій формі. Перше газетне оголошення було надруковане на останній сторінці лондонської газети в 1625р.

    Сьогодні оголошення друкуються не тільки у газетах, але й передаються по радіо, телевізору.

  1. Загадки

- За допомогою яких пристроїв ми отримуємо інформацію?

1) Балакучий в хаті гість,

    Хоч не п’є він і не їсть

   Розважає без упину

   І показує новини.   (Телевізор)

2) Дерево та дріт –

    А кричить на весь світ. (Телеграф)

3)  Скринька, вертушка,

    Шнур і довге вушко.  (Телефон)

4)  У кімнаті, у куточку,

     Біля ліжка на стіні,

     Сіра скринька на шнурочку

    Все розказує мені.   (Радіо)

5)  Крила в птаха не з пірїн,

     А з паперу і з новин.

     Він щодня на диво-крилах

    Їх розносить по квартирах.  (Газета)

                 ІІІ. Фізкультхвилинка

                           Руки на пояс ставим усі –

                           Будем стрибати, мов горобці.

                           Скік вперед і скік назад –

                           Крильця вниз всі опустили

                           І на місці походили.

                       IV. Демонстрація та аналіз зразка

  1. Інструктаж із техніки безпеки

- Як працювати ножицями?

- Яких правил необхідно дотримуватися?

     2. Інструктаж вчителя

- Візитки теж про щось повідомляють, несуть певну інформацію.

Для чого їх роблять?

- Сьогодні ми спробуємо зробити власні візитки.

Що повідомляють на візитках?

- Обов’язково зазначають прізвище, імя, по батькові; місце роботи; адресу, телефон.

Пропоную виготовити власну візитку вашої майбутньої професії або розповісти про своє хобі, намалювавши малюнок.

             V. Практична робота учнів

Ходжу, допомагаю за необхідності.

         VI. Виставка та оцінювання робіт

  1. Аналіз
  2. Оцінювання.

VII. Підсумок уроку

- Які засоби інформації ви знаєте?

- Для чого потрібні візитки?

- Чи сподобалось вам виготовляти їх?

docx
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку