Тема уроку. Многокутник та його елементи. Сума кутів многокутника.
Мета уроку. Засвоїти поняття многокутника та його елементів; опуклого і не
опуклого многокутника, теорему про суму кутів многокутника.
Формувати вміння і навички використовувати отримані знання при розв’язуванні задач.
Розвивати активність, логічне мислення, уважність, вміння аналізувати і робити висновки.
Виховувати самостійність, працьовитість, інтерес до математики.
Очікувані результати:
Учні розрізняють: види многокутників, опуклі та не опуклі многокутники
Учні знають: визначення многокутника, його елементів, теорему про суму кутів многокутника.
Учні вміють: прочитати назву многокутника, знайти периметр многокутника, суму його кутів, визначити вид многокутника за сумою кутів.
Ніколи не пізно порозумнішати.
Д. Дефо
Х І Д У Р О К У
І. Аналіз контрольної роботи.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Робота в групах. Розгадування кросворда та його ключового слова.
|
1 п |
р |
я |
м |
а |
|||||||||
|
2 п |
л |
а |
н |
і |
м |
е |
т |
р |
і |
я |
|
||
|
3 т |
е |
о |
р |
е |
м |
а |
|
||||||
|
4 г |
р |
а |
д |
у |
с |
||||||||
|
5 к |
о |
л |
о |
||||||||||
6 т |
р |
и |
к |
у |
т |
н |
и |
к |
|
|
||||
|
7 к |
у |
т |
|
||||||||||
8 п |
е |
р |
и |
м |
е |
т |
р |
|||||||
|
9 д |
і |
а |
г |
о |
н |
а |
л |
ь |
|
||||
10в |
п |
и |
с |
а |
н |
и |
й |
|
||||||
|
11к |
в |
а |
д |
р |
а |
т |
|||||||
1.Одна з найпростіших геометричних фігур на площині.
2.Розділ геометрії, що вивчає фігури на площині.
3.Твердження, яке доводиться.
4.Одиниця вимірювання кутів.
5.Геометрична фігура, яка складається з усіх точок площини, рівновіддалених від даної.
6.Фігура, утворена трьома точками, які не лежать на одній прямій, і відрізками, що їх сполучають.
7.Один з елементів трикутника.
8.Сума всіх сторін трикутника.
9.Відрізок, який сполучає протилежні вершини трикутника.
10.Кут, вершина якого знаходиться на колі, а сторони перетинають коло.
11.Чотирикутник, у якого всі сторони і всі кути рівні.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Правильно розгадавши кросворд, ви прочитали слово «многокутник». Ми розпочинаємо з вами вивчати тему «Многокутник», яка розрахована на 12 уроків. За цей час ми повинні з вами засвоїти поняття многокутника, його елементів, вивести формули для обчислення площ прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції, навчитися використовувати ці формули при розв’язуванні практичних задач.
ІV. Засвоєння нових знань.
1.Пояснення вчителя з елементами бесіди. Означення многокутника, вершин, сторін , кутів
2.Введення поняття опуклого та не опуклого многокутника. Демонстрація малюнків.
3.Робота в групах – дослідницька робота
Завдання:
V. Закріплення отриманих знань.
1. Письмове виконання вправ з коментуванням: №513, 514, 515,518, 519
VІ. Підсумок уроку.
Метод «Мікрофон»
1.Сьогодні на уроці ми навчилися…
2.Чого ви би хотіли дізнатися на наступних уроках?
3. Чи сподобався вам урок?
VІІ. Домашнє завдання.
П.15. І, ІІ рівень: № 516
ІІІ рівень: №517, 521
Додатково: скласти 5 запитань по вивченій темі.