тема уроку НУШ музичне мистецтво Дитячий світ. Настрій у музичному творі.

Про матеріал
формувати в учнів уявлення про красу навколишнього світу, сповненого розмаїттям звуків; естетично оцінювати предмети та явища у різних сферах життєдіяльності, що формується під час опанування різних видів мистецтва та їх взаємодії; предметних мистецьких компетентностей: продовжити знайомити з основними елементами художньо – образної мови музики; вчити визначати настрій музичного твору; розвивати допитливість, вміння «дивитися і бачити», розрізняти настрої у музиці, естетичний смак, збагачувати емоційно-чуттєву сферу;
Перегляд файлу

Підготувала

вчитель музичного мистецтва

 Ізюменко Юлія Миколаївна

Вчитель 2 категорії

КЗ « Полтавська загальноосвітня

школа І-ІІІ ступенів №34»

1 клас НУШ

Урок

Тема. Дитячий світ. Настрій у музичному творі.

Сприймання: Д.Кабалевський. Клоуни. Ж.Колодуб. Лялька співає.

Виконання: А.Філіпенко. На місточку.

Мета:

формування ключових компетентностей: загальнокультурної, інформаційної;

міжпредметної естетичної компетентності: формувати в учнів уявлення про красу навколишнього світу, сповненого розмаїттям звуків; естетично оцінювати предмети та явища у різних сферах життєдіяльності, що формується під час опанування різних видів мистецтва та їх взаємодії;

предметних мистецьких компетентностей: продовжити знайомити з основними елементами художньо – образної мови музики; вчити визначати настрій музичного твору;

розвивати допитливість, вміння «дивитися і бачити», розрізняти настрої у музиці, естетичний смак, збагачувати емоційно-чуттєву сферу;

виховувати емоційно – ціннісне ставлення до мистецтва, ініціативність.

Завдання уроку:

учити аналізувати та інтерпретувати мистецькі твори;

розширювати художньо – естетичний досвід;

Тип уроку: комбінований

Вид уроку: інтегрований

Обладнання: підручник, аудіозапис Д.Кабалевський. Клоуни. Ж.Колодуб. Лялька співає, презентація, смайлики

Хід уроку

1

Організаційний момент.

Створення емоційної атмосфери

Музико! Завжди будь з нами,

Щоб дзвенів наш дім піснями,

Щоб у школі вчились діти

Мову звуків розуміти.

Щоб лунало на весь світ:

Здрастуй, Музико!  - Привіт

2.Музичне привітання (слайд №3)

Доб – рий день вам, ді – ти!

Доб – рий день!

Гра  «Чарівна кулька» (в колі)

Це чарівна кулька. Той, до кого вона докотиться, розкаже про свій настрій. А потім цю кульку покотить іншому.

2. Відгадування настроїв за допомогою смайликів (слайд4)

            Яке ім’я ви б підібрали нашим смайликам: Веселунчик, Сумунчик, Звичайчик, Смуток, Посміхайчик, Журливість… Чому?

2

Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення теми, мети уроку

 

Дійсно, усі події, що відбуваються з людиною, залишають слід у її душі та відбиваються на обличчі. Кожна людина відчуває різні настрої, а музика відображає їх, розповідає про людські почуття.

Сьогодні ми повчимося пізнавати настрій у музичному творі

4

Вивчення нового матеріалу

 

Описание: http://img.svgeps.com/clip1/0o3srurn3gy.png

 

 

Описание: http://www.techlearning.com/Portals/0/stock%20images/hardware%20and%20AV/Speaker-Icon.png

 

 

 

Музика може звучати ніжно або урочисто, дійсно чи сумно. Музика здатна передавати різні характери: мужній, грайливий, журливий, замріяний. В одному і тому ж творі часто переплітаються абсолютно різні характери.

Д.Кабалевський. Клоуни.

Ж.Колодуб. Лялька співає.

Як композитори передали в музиці характери героїв?

Виконання: А.Філіпенко. На місточку. (слайд 6)

1. Співацька постава

2.Визначити гучність виконання пісні: форте чи піано

3.Виконання пісні в ролях відповідно до характерів героїв: вовк злий, козлик – сміливий

4.Проплескати послідовність звуків

 

 

Фізкультхвилинка «Посмішка»

5

Закріплення матеріалу

Чи можна характер передати в малюнку?

Роботи Євгенії Гапчинської – української художниці продаються найдорожче серед сучасних українських художників. Художниця співпрацює з видавництвом «А-ба-ба-га-ла-ма-га», зокрема проілюструвала книжку Івана Малковича «Ліза та її сни».

 http://froshgeek.com/wp-content/uploads/2014/12/page-views-internal-linking-seo.png Які характери малюків зобразила художниця Євгенія Гапчинська? (слайд 8 ), с.21

 

 Гра «Хто більше»

Пригадайте дитячі пісеньки, які б передавали різні характери героїв.

2. «Картина за хвилину»

Намалювати перше що спало на думку

6

Підсумок уроку

 

 

 1.Вправа «Настрій»

Які настрої ми відчували сьогодні на уроці?

Як музика допомагала нам відчувати ці настрої?

З яким настроєм ви завершуєте урок?

2.«Ланцюжок висловлювань!»

Сьогодні я…

Найбільше мені запам’яталось…

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Філіппова Оксана
    Дякую за цікаву та корисну розробку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 липня 2019
Переглядів
2467
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку