Тема уроку: « Створення діаграм і графіків у середовищі табличного процесора»

Про матеріал
Урок інформатики в 8 класі Тема уроку: « Створення діаграм і графіків у середовищі табличного процесора» Мета уроку. • Показати учням можливості використання Microsoft Excel для виконання необхідних обчислень, побудов таблиць і графіків. • Розвивати практичні навички під час побудови діаграм. • Розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів, увагу, та зосередження на виконанні завдання. • Виховувати самостійність та культуру інтелектуальної праці.
Перегляд файлу

Урок інформатики в 8 класі

 

Тема уроку: « Створення діаграм і графіків у середовищі табличного процесора»

Мета уроку.

  • Показати учням можливості використання  Microsoft Excel для  виконання  необхідних обчислень, побудов таблиць і графіків.
  • Розвивати практичні навички під час побудови діаграм.                    
  • Розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів, увагу, та зосередження на виконанні завдання.
  • Виховувати самостійність  та культуру інтелектуальної праці.

 

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть:

  •       Будувати діаграми та графіки на основі табличних даних;
  •       Форматувати і  редагувати дані діаграми;
  •       знаходити практичний  і ефективний шлях виконання заданого завдання
  •       чітко обґрунтовувати свою позицію;

 

Тип уроку: бінарний урок інформатики та математики

 

Хід уроку

І. Організація класу.

Повторення правил ТБ і роботи учнів у кабінеті інформатики

 ІІ.  Перевірка домашнього завдання.

1)робота біля дошки  -1 учень біля дошки виконує завдання аналогічне до д/з;

2)самостійна робота – усі учні класу за ПК працюють з комп’ютерними тестами в тестовій оболонці Test-W.

ІІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок учнів.

  1. Що таке ЕТ? Для чого застосовують ЕТ?
  2. Які типи даних можна вводити в ЕТ?
  3. Які основні правила запису формули?
  4. У яких сферах діяльності людини зручно використовувати електрон­ні таблиці?
  5. Як правильно записувати формулу для найпростіших математичних операцій?
  6. Як скопіювати формулу? 

 

ІV.  Мотивація навчальної діяльності.

 (демонстрація вчителем на ПК)

Розгляньте повідомлення, подане у різних видах. Визначте, за якого подання інформація сприймається найкраще.

 

Як бачимо, діаграми і графіки дозволяють наглядно представляти табличні дані і проводити швидкий візуальний аналіз цих даних.

Excel дає широкі можливості для створення ділової графіки – діаграм і графіків.

 

V. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.

(засвоєння нових знань і формування вмінь)

Завдання для 1 групи:

 

 

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

В різних ситуаціях фахівця можуть цікавити як самі числа,  показані в таблиці, так і тенденції у їх зміні, які показують діаграми. Отже, діаграми призначені для графічного відображення числових даних.

За допомогою діаграм, на яких зображені зміни у виробництві, аналізують економічний стан на підприємстві. Аналіз такої інформації дає можливість прийняти правильне рішення  і підвищити конкурентну здатність продукції, яка виробляється, зробити її дешевшою і якіснішою.

В електронну таблицю вмонтовані спеціальні засоби, що носять назву ділової графіки,  які дозволяють зобразити табличні дані у графічному вигляді.

 

ІV. Формування практичних вмінь і навичок

Робота з комп’ютером.

 

6. Підбиття підсумків

 Учитель пропонує повернутися до мети поставленої на початку уроку, щоб з’ясувати  її досягнення. Потім пропонується дати відповіді на такі запитання у формі фронтального опитування:

 

Що нового ви дізналися на сьогоднішньому занятті?

Які навички ви сьогодні отримали?

 

 

 7. Домашнє завдання

 

 В якості домашнього завдання учням пропонується вдома скласти порівняльну таблицю.

 

 

 

 

docx
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку