Урок інформатики в 8 класі
Тема уроку: « Створення діаграм і графіків у середовищі табличного процесора»
Мета уроку.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть:
Тип уроку: бінарний урок інформатики та математики
Хід уроку
І. Організація класу.
Повторення правил ТБ і роботи учнів у кабінеті інформатики
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
1)робота біля дошки -1 учень біля дошки виконує завдання аналогічне до д/з;
2)самостійна робота – усі учні класу за ПК працюють з комп’ютерними тестами в тестовій оболонці Test-W.
ІІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь, навичок учнів.
ІV. Мотивація навчальної діяльності.
(демонстрація вчителем на ПК)
Розгляньте повідомлення, подане у різних видах. Визначте, за якого подання інформація сприймається найкраще.
Як бачимо, діаграми і графіки дозволяють наглядно представляти табличні дані і проводити швидкий візуальний аналіз цих даних.
Excel дає широкі можливості для створення ділової графіки – діаграм і графіків.
V. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.
(засвоєння нових знань і формування вмінь)
Завдання для 1 групи:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
В різних ситуаціях фахівця можуть цікавити як самі числа, показані в таблиці, так і тенденції у їх зміні, які показують діаграми. Отже, діаграми призначені для графічного відображення числових даних.
За допомогою діаграм, на яких зображені зміни у виробництві, аналізують економічний стан на підприємстві. Аналіз такої інформації дає можливість прийняти правильне рішення і підвищити конкурентну здатність продукції, яка виробляється, зробити її дешевшою і якіснішою.
В електронну таблицю вмонтовані спеціальні засоби, що носять назву ділової графіки, які дозволяють зобразити табличні дані у графічному вигляді.
ІV. Формування практичних вмінь і навичок
Робота з комп’ютером.
6. Підбиття підсумків
Учитель пропонує повернутися до мети поставленої на початку уроку, щоб з’ясувати її досягнення. Потім пропонується дати відповіді на такі запитання у формі фронтального опитування:
Що нового ви дізналися на сьогоднішньому занятті?
Які навички ви сьогодні отримали?
7. Домашнє завдання
В якості домашнього завдання учням пропонується вдома скласти порівняльну таблицю.