тема уроку: Встут. Історія розвитку. Міжпредметні звязки

Про матеріал

Тема уроку 1: Роль економічної науки у житті окремої людини і суспільства.Історія розвитку науки. Міжпредметні зв'язки.

Мета уроку. Сформувати початкове уявлення учнів про сутність економічної діяльності людини та їх роль у житті суспільства; чітко визначити об'єкт і мету економічного дослідження; показати значення економічних знань у житті окремої людини та суспільства в цілому; з'ясувати суть еволюційного розвитку економічної науки; познайомитися з сучасними методами економічного дослідження; показати зв'язок економіки з іншими науками

Перегляд файлу

Тема уроку 1: Роль економічної науки у житті окремої людини і суспільства. Історія розвитку науки.  Міжпредметні зв’язки.

Мета уроку. Сформувати початкове уявлення учнів про сутність економічної діяльності людини та їх роль у житті суспільства; чітко визначити об’єкт і мету економічного дослідження; показати значення економічних знань у житті окремої людини та суспільства в цілому; з’ясувати суть еволюційного розвитку економічної науки; познайомитися з сучасними методами економічного дослідження; показати зв'язок економіки з іншими науками

Тип уроку   : вивчення нового матеріалу.

Обладнання. Підручник, зошити, картки, статистична таблиця.

Хід уроку

1.Організаційний момент

  1. Облік відвідування
  2. Повідомлення теми й мети уроку

2. Актуалізація опорних знань.

Гра «Вільний мікрофон».  Передаючи один одному уявний мікрофон, учні визначають, що, на їхню думку, вивчає наука економіка і  які питання вона вирішує.

3.Мотивація навчальної діяльності

Сформувати початкове уявлення учнів про сутність економічної діяльності людини та їх роль у житті суспільства; чітко визначити об’єкт і мету економічного дослідження; показати значення економічних знань у житті окремої людини та суспільства в цілому.

Деякі економісти визначають її як суспільну науку, що вивчає багатства. Інші вважають, що економіка вивчає попит і пропозицію.  Зокрема, сучасні дослідження визначають її як « економікс» - економічну теорію. Отже, з приводу цього визначення єдиної думки не існує. Відомо одне: економіка як наука – шлях дослідження економічних явищ із використанням широкого набору аналітичних інструментів, які дозволяють зрозуміти систему економічних зв’язків у дії.

  1. Пояснення нового матеріалу.

Розповідь учителя.

Економіка – важлива сфера життєдіяльності суспільства, яка є основою житя людей. Щоб жити, людина повинна, насамперед, задовольняти свої матеріальні  потреби – їсти, пити , одягнутися, мати дах над головою, захищатися від негоди.  Звідси виникає необхідність у виробництві товарів та послуг - тобто матеріальних благ.

                                       Народне господарство країни

 

Ведення домашнього

Економіка

 

 господарства                                                                                                              Економічна теорія

 

 

 

 

                                    Основа життєдіяльності суспільства

Економіка — це сфера життя суспільства, у якій на основі використання різноманітних ресурсів здійснюється виробництво товарів та послуг, обмін ними, їх розподіл та споживання.

Складові економіки, які тісно взаємопов’язані. Виробництво — це поєднання факторів виробництва з метою отримання споживчих благ (ручки, зошити, зачіски, знання). Обмін — це рух товарів від виробника до споживача. Розподіл отриманих грошових доходів у результаті обміну. Споживання кінцевих вироблених товарів та послуг.

 

http://subject.com.ua/lesson/economic/10klas/10klas.files/image002.jpg

 

Економічна наука певним чином пов’язана з іншими науками: з географією, біологією, історією, математикою, психологією, правознавством, соціологією та політологією. (додаток 1)

 

 Методи економічного дослідження.  Заповнити таблицю

Загальнонаукові

Специфічні

Історичний

Логічний

Математичний

Статистичний

Опис (емпіризм)

Аналіз і синтез

Економічне моделювання

Прогнозування

 

Залежно від питань, які розв’язують учасники економічного життя  ( громадяни, фірми й держава), економічну науку можна представити у вигляді «будівлі», підвалами якої є інтереси окремого споживача та його сім’ї.

 

СВІТОВА ЕКОНОМІКА

    ЕКОНОМІКА ДЕРЖАВИ                        МАКРОЕКОНОМІКА

 

 

ЕКОНОМІКА ФІРМИ

ОСОБИСТА ЕКОНОМІКА  МІКРОЕКОНОМІКА

ЕКОНОМІКА СІМ’Ї 

 

                                                                                                                Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Закріплення вивченого .

Гра «Хто швидше і більше». Підібрати приклади народної мудрості економічного мислення…

- не бійся, що не знаєш товару: треба тільки порівняти його з іншим;

-у лісі не торгують дровами, а на березі озера – рибою;

- продавець гарбуза не каже, що він гіркий, а продавець вина – що воно розбавлене.

 

Використовуючи картки, визначте, які твердження стосуються мікроекономіки, а які макроекономіки.

1.Рівень безробіття у 2009р. в Україні мав тенденцію до зростання.(Макро)

2.Отримання максимального прибутку від виробництва товарів. (Мікро)

3.Формування високої  ринкової ціни на м’які меблі. (Мікро)

4.Стабільний рівень цін або невисока інфляція.(Макро)

5. Найбільш раціональне використання бюджету сім’ї .(Мікро)

6. Зростання обсягів виробництва продукції в країні. (Макро)

6. Домашнє завдання  Опрацювати відповідний параграф підручника, підготувати інформацію про економістів світу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Igor
    Непоганий конспект
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
2 березня 2018
Переглядів
864
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку