Тема уроку " Збирання виробу. Свердлення отворів.".

Про матеріал
Забезпечити засвоєння знань про свердління, формувати вміння виконувати отвори в металі. Розвивати увагу, культуру праці, технологічне мислення. Виховувати дисциплінованість, бережливе ставлення до інструментів.Виховувати працелюбність.
Перегляд файлу

ТЕМА. Збирання виробу . Свердлення отворів у сортовому прокаті

МЕТА :  НАВЧАЛЬНА : забезпечити засвоєння знань про  свердління отворів у сортовому  прокаті; формувати вміння виконувати отвори в сортовому прокаті.

РОЗВИВАЛЬНА:  розвивати увагу,технологічне мислення,культуру праці;

ВИХОВНА: виховувати працелюбність,дисциплінованість,бережливе ставлення до  інструментів.

ТИП  УРОКУ: комбінований.

ФОРМИ  ОРГАНІЗАЦІЇ  УЧНІВ  НА  УРОЦІ: фронтальна і  групова робота.

МЕТОДИЧНЕ  ОСНАЩЕННЯ  УРОКУ: презентація «Машини  для свердлення» відео фрагмент, наочні  посібники, ноутбук,проектор.

ОБЛАДНАННЯ : свердлильний верстат, дриль, заготовки з  сортового прокату, набір  свердел, захисні окуляри.

МІЖПРЕДМЕТНІ  ЗВЯЗКИ: креслення,фізика.

 ХІД  УРОКУ

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Привітання. Перевірка готовності учнів до  уроку.

- Створення  в  класі  робочої  атмосфери.

2.Актуалізація  опорних  знань і  життєвого  досвіду учнів.

 Запитання. Згадайте,  де ви  бачили  в  домогосподарстві використовування              приладу  для  свердління   отворів?  

 Відповідь  учнів.

  Прийом  «Мій  досвід»

- Про  свердлення  отворів  мені  відомо…

- Я  користувався  такими  інструментами для свердління.

 - Мої  досягнення  у  свердлінні  отворів  полягають…

  виконував  отвори в  таких  матеріалах…

  мене  найкраще  виходило…

- Мені  було  важко..

3.МОТІВАЦІЯ  УЧБОВОІ  ДІЯЛЬНОСТІ

- Повідомлення  теми , мети, завдань уроку.

 На попередніх уроках  ми познайомилися  з  технологіями;  розмічання, різання, рубки, опилювання, сформували  навички  роботи  з      різноманітними  інструментами.

 Прийом «Продовжте  речення»

- Сьогодні  я  маю  намір…

- Тема  уроку  для  мене  цікава  тим,що..

  Для  мене важливо…

  планую…

Досягненням  нашої  роботи  став  комплексний  виріб  з  сортового  прокату та   деревини   совок. Подивиться,у  вас  на  робочому  місці є графічне зображення  виробу «креслення»

DSC_0012.jpg

Запитання:- Скажіть , що нам  потрібно зробити з нашим виробом? Які інструменти, прилади  ми  будемо використовувати?

Відповідь  учнів.

Щоб  закінчити   виріб  необхідно засвоїти   ще  одну  технологічну  операцію, це  свердління.

4.ВИВЧЕННЯ  НОВОГО   МАТЕРІАЛУ

Запитання:- Як  ви  розумієте  поняття  свердління?

Відповідь учнів. Слайд 1.

 Сутність  свердління  полягає  в  тому, що  процес  різання  здійснюється обертальним  і  поступальним  рухами  різального  інструмента (свердла) Щодо  своєї  осі. Цей  рух   створюється  за  допомогою  ручних (коловорот, дриль ) , або  механізованих (електричної  дрилі) пристосувань , а  також  верстатів (свердлильних, токарних) .

Прийоми  свердління .Отвори  свердлять по  попередній розмітці. Попередньо  на  деталь  наносять осеві  риски , потім  керном роблять  невеликі  конічні  поглиблення, отримувані  за  кернення  (керни), направляють свердло точно  по  осі  майбутнього  отвору. Під  час  свердління, щоб  не  зламати  свердла, потрібно  строго  зберігати  заданий  напрямок.  

DSC_1462.jpg

Запитання:- Які  бувають  отворі? Поясніть?

Відповідь  учнів. Слайд 2.

DSC_1463.jpg

Запитання:- Що  таке  свердло?

Відповідь  учнів. Слайд 3,4.

DSC_1464.jpg

DSC_1469.jpg

І  так , ми  розглянули поняття свердління,  но  ми не зможемо просвердлити отвір  за  допомогою   рук. Як  ви  думаєте , що  потрібно для свердління?

Відповідь  учнів. Слайд 5.

DSC_1470.jpg

5.ПРАКТИЧНА  РОБОТА (СВЕРДЛІННЯ  ОТВОРІВ. ЗБИРАННЯ  ВИРОБУ)

  При  збиранні  виробу  ми  будемо  працювати  з  інструментами  і  матеріалами , які  знаходяться  на  робочому  містці,  це: викрутка  ,рисувалка , шліфувальний  папір , керн, напилок, саморізи , слюсарні  лещата, дриль,захисні окуляри.

- Вступний  інструктаж.

- Визначення  мети практичної роботи.

- Послідовність виконання роботи  згідно технологічної  карти.

- Самостійна робота учнів.

6.ЗАКРІПЛЕННЯ  ВИВЧЕНОГО  МАТЕРІАЛУ

С

Я

Р

И

Л

Ь

В

К

О

Р

Т

К

Е

О

Т

В

А

Е

Р

Н

К

Е

Т

Р

Д

Д

У

Р

С

Н

Л

С

В

Е

Р

О

І

Н

Н

Я

Д

Л

Прийом «Лінійний  кросворд»

7.ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ  УРОКУ.РЕФЛЕКСІЯ.МОТИВАЦІЯ ОЦІНОК

Анкета  самоаналізу.

На  уроці  я  працював

активно

пасивно

Власною  діяльністю на  уроці  я

задоволений

незадоволений

За  урок  я

Не  втомився

втомився

Урок  здався  мені

тривалим

коротким

Матеріал  уроку  був  для  мене

зрозумілим

незрозумілим

Мету  практичної  роботи  на  уроці

досягнено

Не  досягнено

 

docx
Додав(-ла)
Лузанов Ігор
До підручника
Трудове навчання 4 клас (Роговська Л. І.)
Додано
3 березня 2019
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку