Тема. Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу» за зразком чи власним задумом.
Мета:
-
Формування предметних компетентностей: учити виготовляти аплікацію з паперу, різання паперу по кривій лінії, склеювати частини аплікації з основою, гармонійно добирати кольори, розвивати уяву, фантазію, дрібну моторику рук, виховувати старанність, акуратність, бажання робити добрі справи, створювати позитивну атмосферу в колективі.
-
Формування ключових компетентностей: спілкування держаною мовою, уміння навчатися впродовж життя; соціальні та громадянські компетентності; компетентності у природничих науках і технологіях.
Обладнання: кольоровий папір, простий олівець, ножиці, клей, матеріали для оздоблення, заготовка для сонця.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організаційний момент
Гра «Привітаймося з сонечком»
Учитель починає розмову з дітьми.
-
Діти, як добре, коли у віконечко заглядає сонечко. Нумо запросимо його до себе в гості.
Сонечко, сонечко!
Заглянь у віконечко.
Ждуть тебе малята,
Хочуть привітати.
-
Діти, що є у сонечка? (Промінчики) Привітайтеся з кожним сонячним промінчиком. Простягніть руки вперед і уявіть, що ви стиснули їх у долоньках. Сонячні промінчики торкнулися ваших рук і перетворили вас на маленькі сонечка.
-
Ви – Сонечка, ви прокидаєтеся, вмиваєтеся, розчісуєте свої промені, дарує тепло навкруги, посміхаєтеся від щастя, що всіх зігріваєте.
2. Актуалізація опорних знань
Гра «Доповни речення»
-
Небесне тіло – це …
-
Воно встає найпершим, освітлює все навкруг і з ним прокидаються пташки …
-
Воно несе тепло, коли воно є, то радісно …
-
Найбільше його влітку, воно нагріває воду в річці і ми можемо купатися…
-
Без нього не хочуть рости рослини…
3. Повідомлення теми та мети уроку
- Щоб нам було тепліше і приємніше навчатися в нашій класній кімнаті, прикрасьмо її аплікацією «Сонце нашого класу».
ІІ. Основна частина
-
Гра «Злови правильну відповідь»
(Діти плескають у долоні, коли чують правильну відповідь)
-
Сонце – величезна розпечена куля.
-
Сонце завжди гріє однаково.
-
Сонце – найближча до Землі зоря.
-
Без сонячного тепла проростає насіння, квітують рослини, достигають плоди.
-
Хмари затримують тепло сонячних променів.
-
Перегляд відеоролика «Сонце – джерело життя»
https://www.youtube.com/watch?v=Fq3no9h3rs8
-
Фізкультхвилинка-флешмоб
«Сонце нам сяє»
-
Практична робота
-
А зараз ми виготовимо велику колективну аплікацію «Сонце нашого класу» і прикрасимо нею нашу класну кімнату. Перед тим, як розпочати нашу роботу, давайте пригадаємо правила техніки безпеки при роботі з ножицями та клеєм. (Відповіді дітей)
Робота за підручником с. 108
Вам знадобляться: кольоровий папір, простий олівець, ножиці, клей, матеріали для оздоблення)
Послідовність виконання роботи
-
Візьміть аркуш паперу, обведіть на ньому свою долоньку, виріжте.
-
Обведіть та виріжте заготовки для квіточки (листочки та кружечоки)
-
Візьміть наклейку та приклейте її на зворотню сторону долоньки.
-
Склейте квіточку та приклейте на її зворютню сторону наклейку.
Учні по черзі підходять до вчителя і з його допомогою приклеюють спочатку долоньки на заготовку сонечка, а потім оздоблюють сонечко квітами.
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія
Вправа «Сонячні промінчики»
Діти стають у коло та беруться за руки. Кожен уявляє себе сонячним промінчиком і передає своє тепло сусідові, стискаючи його руку. Вправу повторює до тих пір, поки сонячний промінчик не повернеться до першого учня.