Тема: Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування і споживання паливних мінеральних ресурсів.

Про матеріал
План - конспект уроку на тему:" Виробництво сільськогосподарської продукції у світі. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів. Мета: узагальнити знання учнів про чинники розвитку галузей первинного сектора економіки , особливості їх просторової організації, розвивати навички аналізу, виховувати відповідальне ставлення до природних ресурсів.
Перегляд файлу

Конспект уроку

з географії, 11 клас

 

Тема уроку: Виробництво сільськогосподарської продукції у світі: природні, соціальні, економічні чинники, особливості просторової організації. Видобування й споживання паливних  мінеральних ресурсів. 

 

Мета: узагальнити знання про чинники розвитку галузей первинного сектора економіки ,особливості їх просторової організації ,  розвивати навички аналізу, виховувати відповідальне ставлення до природних ресурсів.

 

Хід уроку  

І. Організаційний момент

ІІ Перевірка д –з.

1 . Що таке глобальна економіка? Які її головні складові ? ( Сукупність взаємоповязаних економічними , інформаційними , людськими потоками сфер економіки країн світу, що функціонують як єдиний комплекс. Ділові та професійні послуги, інформаційно-компютерні, консультаційні, телекомунікаційні, аутсоринг на основі ІТ – технологій.)

2 Назвіть складові нет – економіки? ( розвиток креативних інновацій, обєднання коштів для пришвидшення економічного розвитку , котирування акцій у спеціальній біржовій системі, розвиток специфічної структури, сприяння появі численних малих і середніх компаній) .

3 Назвіть сучасні системи виробництва( фордизм, тойотизм, гнучка система)

4 Чому для країн Європи характерними є відносні переваги на світовому ринку? ( сукупна вартість матеріалів і витрат на оплату праці та ціною виробництва. Дешева робоча сила)

5 Що таке глобальні ланцюги доданої вартості? ( сукупність дій з виробництва , доставки, збуту готової продукції , що розміщені в різних країнах світу , але керовані з єдиного центру.)

 

Актуалізація опорних знань:

Пригадайте:

  • Що вам відомо про секторальну модель економіки?
  • Які галузі відносяться до первинного сектору, а які - до вторинного сектору економіки?
  • Які виробництва належать до сільського господарства, якими чинниками визначається їхня зональна спеціалізація?
  • Які показники агрокліматичних ресурсів?
  • Які корисні копалини використовуються як паливно-енергетичні ресурси?
  • Які чинники визначають розміщення підприємств чорної та кольорової металургії?

 

Мотивація навчальної діяльності

Замисліться над словами:

«Земля надала нам усі умови, необхідні для життя. Благополуччя людей залежить від збереження природних геосистем, різноманітності рослин і тварин, родючості ґрунтів, чистоти води і повітря. Турбота про глобальне середовище існування людства — географічну оболонку, ресурси якої не безмежні, є завданням усіх народів. Захист Землі, її різноманітності й краси — священний обов'язок».

(Екологічний маніфест)

 

Вивчення нового матеріалу

 

Запис теми уроку в зошити.

 Робота з презентацією

 

 

План вивчення теми

  1. Виробництво сільськогосподарської продукції, чинники розвитку. Особливості просторової організації сільськогосподарської продукції (
  2. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів
  3. Глобальні ринки вугілля.
  4. Глобальні ринки нафти та природного газу.

 

Знайдіть в Інтернеті ст. 143.

 

Позначте на контурній карті провідні країни – експортери кам’яного вугілля.

 

                       

Закріплення матеріалу

 

Виконання тестових завдань

 

 

 

 

Д.З  Опрацювати  пр. 23, виконати завдання « Генерую ідеї», повторити  пр. 6

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
1666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку