Конспект уроку
з географії, 11 клас
Тема уроку: Виробництво сільськогосподарської продукції у світі: природні, соціальні, економічні чинники, особливості просторової організації. Видобування й споживання паливних мінеральних ресурсів.
Мета: узагальнити знання про чинники розвитку галузей первинного сектора економіки ,особливості їх просторової організації , розвивати навички аналізу, виховувати відповідальне ставлення до природних ресурсів.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ Перевірка д –з.
1 . Що таке глобальна економіка? Які її головні складові ? ( Сукупність взаємоповязаних економічними , інформаційними , людськими потоками сфер економіки країн світу, що функціонують як єдиний комплекс. Ділові та професійні послуги, інформаційно-компютерні, консультаційні, телекомунікаційні, аутсоринг на основі ІТ – технологій.)
2 Назвіть складові нет – економіки? ( розвиток креативних інновацій, обєднання коштів для пришвидшення економічного розвитку , котирування акцій у спеціальній біржовій системі, розвиток специфічної структури, сприяння появі численних малих і середніх компаній) .
3 Назвіть сучасні системи виробництва( фордизм, тойотизм, гнучка система)
4 Чому для країн Європи характерними є відносні переваги на світовому ринку? ( сукупна вартість матеріалів і витрат на оплату праці та ціною виробництва. Дешева робоча сила)
5 Що таке глобальні ланцюги доданої вартості? ( сукупність дій з виробництва , доставки, збуту готової продукції , що розміщені в різних країнах світу , але керовані з єдиного центру.)
Актуалізація опорних знань:
Пригадайте:
Мотивація навчальної діяльності
Замисліться над словами:
«Земля надала нам усі умови, необхідні для життя. Благополуччя людей залежить від збереження природних геосистем, різноманітності рослин і тварин, родючості ґрунтів, чистоти води і повітря. Турбота про глобальне середовище існування людства — географічну оболонку, ресурси якої не безмежні, є завданням усіх народів. Захист Землі, її різноманітності й краси — священний обов'язок».
(Екологічний маніфест)
Вивчення нового матеріалу
Запис теми уроку в зошити.
Робота з презентацією
План вивчення теми
Знайдіть в Інтернеті ст. 143.
Позначте на контурній карті провідні країни – експортери кам’яного вугілля.
Закріплення матеріалу
Виконання тестових завдань
Д.З Опрацювати пр. 23, виконати завдання « Генерую ідеї», повторити пр. 6