Сьогодні ми поговоримо про світ з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Інтернет являє собою всесвітню інформаційну комп'ютерну мережу, що поєднує в єдине ціле безліч комп'ютерних мереж, що працюють за єдиними правилами.
До Інтернету мають доступ десятки мільйонів користувачів. Ріст і розвиток Інтернету триває, і з кожним роком значно збільшується роль Інтернету у всіх інформаційних технологіях.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Виховний захід з інформатики на тему «Основні правила Інтернет – безпеки та Інтернет – етики»
2013-2014
Тема заняття. Основні правила Інтернет – безпеки і Інтернет – етики
Мета заняття. Домогтися засвоєння учнями основних правил Інтернет – безпеки і Інтернет – етики
Хід заняття
І. Організаційний момент
ІІ. Бесіда з учнями про користування Інтернетом: що дає Інтернет кожному з учнів, які проблеми виникають при користування Інтернетом
Сьогодні ми поговоримо про світ з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Інтернет являє собою всесвітню інформаційну комп’ютерну мережу, що поєднує в єдине ціле безліч комп’ютерних мереж, що працюють за єдиними правилами.
До Інтернету мають доступ десятки мільйонів користувачів. Ріст і розвиток Інтернету триває, і з кожним роком значно збільшується роль Інтернету у всіх інформаційних технологіях.
Інтернет – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Але як і в любому іншому світі в Інтернеті є свої правила, яких треба суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних ситуацій. Про них ми і поговоримо сьогодні .
ІІІ. Ділова гра: «Ми — користувачі Інтернету»
Конкурс 1.
Протягом певного часу необхідно згадати якомога більше термінів, пов’язаних з роботою в Інтернеті; терміни записуються на аркушах фломастерами. По команді вчителя капітани вивішують аркуші на дошку. Далі проводиться обговорення термінів із наведенням командами їх означень. Балами оцінюються кількість згаданих термінів і їх чітке пояснення.
Конкурс 2.
Команди називають позитивні і негативні сторони користування Інтернетом. Представники команд вивішують аркуші з записаною інформацією. Учитель називає будь яке положення із наведеного списку, а представник відповідної команди пояснює, у чому позитив чи негатив даного поняття. Бали виставляються за кількість понять і їх змістовне пояснення.
Конкурс 3.
Команди створюють плакат з малюнками (аплікацією), що відображають наслідки користування Інтернетом. Плакати вивішуються на дошку. Команда-суперниця повинна відгадати суть зображеного. Потім представник команди — автора малюнка дає свої пояснення.
Бали виставляються за оригінальність створення малюнка (аплікації), правильної трактовки командою суперників і власного пояснення команди – автора.
По закінченню гри підводяться підсумки
ІV. Тестування «Інтернет- залежність»
V. А зараз ще раз поговоримо про «Правила Інтернет – безпеки та Інтернет – етики». Для цього ви знаходите тестовий файл «Абетка Інтернет – безпеки та Інтернет – етики для дітей і підлітків». Самостійно ознайомитеся з ним, хто вважає за потрібне внесе свої корективи.
Текст «Абетки»
VІ. Прийом «Відправ листа товаришу»
Учні пишуть через Інтернет коротенькі листи своїм знайомим, в яких повідомляють про тему заняття і радять своїм знайомим звернути увагу на правила безпечної роботи в Інтернеті і прикріпляють до листа «Абетку» і відправляють за електронними адресами. (додаток Адреси електронні)
VІІ. Підсумок уроку. Висновки вчителя:
Я вважаю, що користі від Інтернету більше ніж зла, особливо в сучасному світі, де життя вирує все швидше та швидше. Цілком ймовірно, що у найближчому майбутньому Інтернет повністю або майже повністю замінить всі інші засоби зв’язку. Та можливо багатьом людям треба просто замислитись, чи дійсно вони хочуть провести усе життя у віртуальному світі? Чи влаштовує їх таке існування? Але в кінці кінців як та на що втрачати власний час - це вільний вибір кожного. Слід всім пам’ятати, що Інтернет -це лише інструмент, яким Ви користуєтесь, щоб отримати відповіді на свої питання. Вчиться користуватись Інтернетом із розумом, а краще – знайдіть себе в реальному житті та станьте в ньому авторитетною та вагомою людиною.
Дякую за співпрацю. І на згадку вам в ваш класний куточок пам’ятка Шість розумних правил користування Інтернетом.