Контрольна робота № 1
З історії для учнів 5-го класу
Тема: «Життя людей за первісних часів»
Варіант № 1
Рівень І
1.Дописати яке століття: а) 24 р.; Б) 901 р. В) 1300; Г) 1999 р. (1 б.)
2.Вказати правильне чи непавильне твердження: (1 б.)
А) 20 р. до н.е. раніше ніж 19 р. до н.е. Б) 100 р. до н.е. був раніше ніж 100 р.
3. Які історичні джерела називають писемними (навести приклади) (1 б.)
Рівень ІІ
4. Дати визначення поняття: сфрагістика, нумізматика. (1 б.)
5. Вказати хронологічні межі історичних періодів: «Історія Середніх віків», «Історія Новітнього часу» (1 б.)
6.Опишить час існування та основні заняття неандертальця (1 б.)
Рівень ІІІ
7. Коли і як людина почала приручали диких тварин і як це їй допомогло? (1б.)
8.Які ознаки відтворювального господарства? Наведіть приклади. (1 б.)
9. Якими були заняття трипільців? Наведіть приклади (1 б.)
Рівень IV
10. Чи могла окрема сім’я вижити за первісних часів? Наведіть приклади за чи проти. (1,5 б.)
11. Якими були форми вірувань первімної людини? (1,5 б)
Контрольна робота № 1
З історії для учнів 5-го класу
Тема: «Життя людей за первісних часів»
Варіант № 2
Рівень І
1. Дописати яке століття: а) 20 р.; Б) 346 р. В) 1299; Г) 2001 р. (1 б.)
2. Вказати правильне чи непавильне твердження: (1 б.)
А) 11 р. до н.е був пізніше ніж 120 р. до н.е. Б) 90 р. до н.е. був раніше ніж 5 р.
3.Які історичні джерела називають речовими (навести приклади) (1 б.)
Рівень ІІ
4. Дати визначення поняттям: боністика, епіграфіка (1 б.)
5. Вказати хронологічні межі історичних періодів: «Історія Стародавнього часу», «Істрорія Нового часу» (1 б.)
6. Опишить час існування та основні заняття кроманйонця (1 б.)
Рівень ІІІ
7. Коли і як людина почала обробляти землю? Що це змінило в її житті? (1 б.)
8.Які ознаки привласнювального господарства? Наведіть приклади. (1 б.)
9. Хто і коли розпочав дослідження трипільської культури на території України (1 б.)
Рівень IV
10. Як змінилося життя людей в окремій сусідській общині? (1,5 б.)
11. Як первісні малюнки були пов’язані з життям людини? (1,5 б.)