Тема: Жива і нежива природа

Про матеріал
Конспект уроку з предмета "Я досліджую світ" у 1 класі по темі "Жива і нежива природа. Світ, який нас оточує" за програмою Савченко в НУШ за підручником Т. Гільберг. На уроці формуємо вміння розрізняти об'єкти неживої та живої природи, порівнюємо об'єкти живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними.
Перегляд файлу

Я досліджую світ   (фрагмент уроку)

Тема:   Жива і нежива природа                                                                                      Мета:  розширювати знання учнів про різноманітність природи;                                         формувати  вміння розрізняти  об'єкти неживої та живої природи, порівнювати об'єкти  живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними;                                                                                                 розвивати  пізнавальну активність учнів, увагу, кмітливість, мовлення та мислення;                                                                                                                                       сприяти вихованню дбайливого ставлення до природи.                                                                                III. Вивчення нового матеріалу                                                                                                 1. Читання вірша                                                                                                        Все, що є навколо тебе:                                                Ліс, повітря і водичка, ,                                                                                                                                                                   Сонечко, хмаринка, небо,                                              Бджілка, пташечка і зорі,                                                                                                                                                                   І пісок, каміння, води,                                                   Вільний вітер на просторі.                                                                                                                                                                                   Й люди – часточка природи.                                         Квіточки і різне зілля –                                                                                                                                                                             Поле, гори і травичка.                                       Це, дитино, й є довкілля!                                                                                                                                                                             2. Бесіда                                                                                                                   - Отже, природа – це все, що нас оточує, крім того, що зроблено руками людини.               - Природа буває жива і нежива.                                                                                    3. Перегляд фільму  «Жива природа»                                                                                           - То що ж належить до живої природи?                                                                                        4. Розповідь учителя:                                                                                                                 - Але жива природа (організми) не може існувати без світла, тепла, повітря, води, поживних речовин.                                                                                                                             5. Перегляд фільму «Нежива природа)                                                                                              —   Сонце, Місяць, зірки, повітря, вода, ґрунт — це нежива природа.                                      IV. Узагальнення й систематизація знань та вмінь учнів                                                              1. Гра «Що зайве?»        Квітка, дерево, сонечко, песик.                                                                                            •     Ящірка, каміння, зорі, вулкан.                                                                                                  2. Гра «Піймай слово»                                                                                                                       Діти показують зелену цеглинку « Лего», коли тіло відноситься до живої природи, жовту цеглинку –  тіло відноситься до неживої  природи                                                      3. Гра «Я знаю три предмети...».                                                                                                     —    Наведіть по три приклади тіл  живої та неживої природи.                                                                      4. Складання інтелект-карти.                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Ми добре попрацювали на уроці.  Зараз, щоб зрозуміти як ви засвоїли цей матеріал, складемо карту знань.

5  Робота за підручником.

6 Робота в зошиті.

7 Підсумок уроку.

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 липня 2022
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку