Тема "Знаходження дробу від числа і за його дробом "

Про матеріал
Тема : "Знаходження дробу від числа, і за його дробом" дистанційне навчання , повторення за підручником Тарасенкова, Богатирьова, Коломієць, Сердюк
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика 6 класдистанційне навчання. Повторення «Знаходження дробу від числа і числа за його дробом»Підготувала вчитель математики Куцин Світлана Іванівна

Номер слайду 2

Згадаємо. Яке число називають звичайним дробом?Запис числа у вигляді 𝒂𝒃 - називають звичайним дробом де а, в натуральні числа. Яку роль виконує дробова риска? Дробова риска виконує роль знака ділення. Що називають знаменником дробу? Число записане під рискою називають знаменником дробу. Що називають чисельником дробу?Чисельником дробу називають число записане над рискою дробу 

Номер слайду 3

5. Що показує знаменник дробу?Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділено ціле число6. Що показує чисельник дробу?Чисельник дробу показує скільки рівних частин цілого взято7. Що показує звичайний дріб?Звичайний дріб показує, на скільки рівних частин поділене ціле число і скільки таких частин взято. Як знайти дріб від числа? Щоб знайти дріб від числа, можна число помножити на цей дріб. 9. Як знайти число за його дробом?

Номер слайду 4

10. Як помножити два дроби?                   𝑎𝑏 *𝑐𝑑=𝑎𝑐𝑏𝑑11. Як поділити один дріб на інший дріб?𝑎𝑏÷𝑐𝑑=𝑎𝑏∗𝑑𝑐=𝑎𝑑𝑏𝑐 

Номер слайду 5

Щоб знайти дріб від числа, можна число помножити на цей дріб. 42·𝟓𝟔=𝟒𝟐÷𝟔∙𝟓=𝟕∙𝟓=𝟑𝟓 

Номер слайду 6

Щоб знайти відсотки від числа, можна подати відсотки у вигляді дробу і помножити число на цей дріб.300 : 38=300÷3∙8=800 

Номер слайду 7

Розвязування вправ за підручником. Вправи 338; 345419;436

Номер слайду 8

Задачі на знаходження дробу від числа та числа за його дробом 1. Михайлик прочитав 7/15 книжки, в якій 600 сторінок. Скільки сторінок прочитав Михайлик?а) 140 б)280 в)500 г)220 2. Ширина прямокутника дорівнює 112 см, що становить 7/15 його довжини. обчисліть периметр даного прямокутника.а)240 б)352 в) 704 г) 224  

Номер слайду 9

3. У саду серед усіх дерев було 80 вишень, що становило 5/8 усіх дерев. Скільки дерев було в саду?  а)400 б)50 в) 128  г)10 4. У магазин завезли 560 кг фруктів, з них 4/7 становили банани, а решта апельсини. Скільки кілограмів апельсин привезли до магазину? а)980 б)600 в)320 г)2405. У бібліотеці 1800 книжок. З них 28% становлять науково-популярні книжки, 43 % - твори зарубіжних письменників, а решта - книжки українських авторів. Скільки книжок українських письменників було в бібліотеці? а)1026 б)522 в)504 г)774

Номер слайду 10

6. У саду росло 500 дерев. Яблуні становили 24 % всіх дерев, груші - 115 % яблунь, вишні - 5/6 груш, а решту - сливи. Скільки сливових дерев було в саду?а)120 б)138 в)115 г)1277. Магазин протягом трьох днів продав завезену карьоплю. Першого дня продали 32% всієї картоплі, другого - 40%, а третього - решту 224 кг. Скільки кілограмів картоплі було завезено до магазину?  а)560 б)800 в)300 г)87 

Номер слайду 11

 Підсумок уроку. Домашнє завдання. Повторити §2.9-2.10 Вправи 381;420

pptx
Додано
14 червня 2022
Переглядів
2623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку