Двадцять перше жовтня
Діагностувальна робота №2
«Нумерація чисел у межах мільйона. Величини»
Завдання 1. Запиши цифрами числа, відділяючи класи проміжками або крапкою:
сімнадцять тисяч триста п’ять, сто дві тисячі двадцять один, п’ятсот тисяч одинадцять.
Запиши цифрами числа, у яких:
двісті двадцять одиниць класу тисяч і п’ятнадцять одиниць класу одиниць; дев’ять одиниць класу тисяч і сто одиниць класу одиниць; п’ятсот три одиниці класу тисяч і двадцять п’ять одиниць класу одиниць
Завдання 2. Розклади числа на розрядні доданки
65365; 170345; 198008.
Завдання 3. Розв’яжи рівняння
917 : y = 7 х : 5 = 200
Завданяя 4. Розв’яжи приклади
40 000 : 1 000 * 10 =
12 000 : 200 + 66 * 10 =
Завдання 5.Знайди значення виразу а*100 – 349 , якщо а=5, а=8.
Завдання 6. Розв’яжи задачу.
Робітники ремонтують дорогу завдовжки 60 км. Першого дня вони відремонтували четверту частину дороги, а другого дня—п’яту частину. Скільки кілометрів дороги відремонтували за два дні?