Тематична діагностувальна робота: робота з мовними одиницями з теми «Іменник»

Про матеріал
Тематична діагностувальна робота: робота з мовними одиницями з теми «Іменник»
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота:

робота з мовними одиницями з теми

«Іменник»
уч _____________ 4-   класу
     _______________________________________ 
     ________________________________________ 
 

 І  варіант

1. Іменник – це частина мови,  яка називає …

 а) дію предмета;             в) назву предмета;  
б) ознаку предмета;       г) кількість предметів.

 

2. Познач групу іменників записаних у початковій формі.

   а) стежина, грушею, Марію;                     в) ліцей, коридором, клас;    
   б) стежина, груша, Марія;                         г) ліцеєм, коридором, класом.
 

3. Познач рядок, в якому  іменники чоловічого роду однини в давальному відмінку вжито правильно.

а) надіслав другу Сергію;

б) надіслав другові Сергієві;

в) надіслав другу Сергієві.

4. Познач групу власних іменників.

  а)  Харків , Київ, Венера;                             в)  річка, Карпати, Говерла;

  б)  річка, село, береза;                                  г)  Шевченко, Херсон, вулиця.
 

5. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

             Д.в.                                                                 М.в.

папір           ________________                         __________________

книжка        ________________                        __________________

чобіт           ________________                        __________________

 

6. Запиши подані іменники в О.в.
 аплікація    _______________                    тиша             _________________

   корж           _______________                   пшениця       _________________

   мужність    ________________                 розповідь      ________________

 

7. Склади речення з поданими словами. Надпиши рід  іменників.

 На ,  сяяв,   темному,  ясний,  небі,  місяць.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.                                

      Я милуюсь барвами (осінь). Ось берізки розпустили свої золотаві (косиця). Серед зеленої (хвоя) сосни яскравим (вогнище) палає дика груша. Тремтять холодними (вогники) оранжеві листки на (осика). На лісовій (ліщина) дозріли горіхи, важкі коричневі жолуді  падають з (дуб). ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

             Самооцінювання

 Завдання для мене були:                                                 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\a8497ef925c87924e90626cf237b5c7b.jpg 

 

дуже легкі

легкі

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\0674855fa8fa69be9e8f2c55d86b1ca4.jpg

складні 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\24d20bc2a841ac263da02649f9fdddd5.jpg

дуже складні

                     Оцінювання вчителем 

В     (Має значні успіхи.)

Д     (Демонструє помітний прогрес.)

С     (Досягає результату з допомогою вчителя.)

П     (Потребує значної уваги і допомоги.)

 

______________________ 

                                 

 

                                    Тематична діагностувальна робота:

робота з мовними одиницями з теми

«Іменник»
уч _____________ 4-    класу
    _______________________________________ 
     ________________________________________ 
 

 ІІ варіант

1. Слова, що позначають назву предметів, називаються …

  а) дієсловами;                        в) прикметниками; 
  б) іменниками;                       г) числівниками.
 

 2. Познач групу іменників записаних у початковій формі.
а) синиця, книжкою, Василь;               в) школяр, комп’ютер, олівець;    
б) синицею, книжкою, сонечко;          г) школярем, комп’ютером, олівцем.

3. Познач рядок, в якому  іменники чоловічого роду однини в давальному відмінку вжито правильно.

а) купив дідусеві Іванові;

б) купив дідусеві Івану;

в) купив дідусю Івану.

4. Познач групу загальних іменників.

а)  Дністер , Чернівці, Юпітер;                  в)  планета, Карпати, Синевир;

б)  річка, вулиця, гори;                               г)  Франко, Львів, місто.
 

5.  Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.

                         Д.в.                                                                 М.в.

горіх                   ________________                         __________________

дорога                ________________                         __________________

промінь              ________________                         __________________

 

6. Запиши подані іменники в О.в.

   вишня           _______________                       площа        _________________

   вежа             _______________                        честь          _________________

   гімназія        ________________                      молодь       ________________

 

7. Склади речення з поданими словами. Надпиши рід  іменників.

 Вечірньому,  з’явилася, на, зірка, перша.

____________________________________________________________________________________________________________________

 

8.  Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.                                                         
      Бджоли на (зима) закривають усі щілинки вулика (віск). Це щоб зимовий холод до їхнього (дім) не добрався. Мурашки закладають (хід) різним будівельним матеріалом і заклеюють його (слина). Навіть дощові черв'яки загороджують земляними (грудочки) шлях у глибокі (нора).

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

             Самооцінювання

 Завдання для мене були:                                                 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\a8497ef925c87924e90626cf237b5c7b.jpg 

 

дуже легкі

легкі

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\0674855fa8fa69be9e8f2c55d86b1ca4.jpg

складні 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\24d20bc2a841ac263da02649f9fdddd5.jpg

дуже складні

                     Оцінювання вчителем 

В     (Має значні успіхи.)

Д     (Демонструє помітний прогрес.)

С     (Досягає результату з допомогою вчителя.)

П     (Потребує значної уваги і допомоги.)

 

______________________ 

 

 

 

docx
Додано
8 грудня 2023
Переглядів
1328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку