Тематична діагностувальна робота:
робота з мовними одиницями з теми
«Іменник»
уч _____________ 4- класу
_______________________________________
________________________________________
І варіант
1. Іменник – це частина мови, яка називає …
а) дію предмета; в) назву предмета;
б) ознаку предмета; г) кількість предметів.
2. Познач групу іменників записаних у початковій формі.
а) стежина, грушею, Марію; в) ліцей, коридором, клас;
б) стежина, груша, Марія; г) ліцеєм, коридором, класом.
3. Познач рядок, в якому іменники чоловічого роду однини в давальному відмінку вжито правильно.
а) надіслав другу Сергію;
б) надіслав другові Сергієві;
в) надіслав другу Сергієві.
4. Познач групу власних іменників.
а) Харків , Київ, Венера; в) річка, Карпати, Говерла;
б) річка, село, береза; г) Шевченко, Херсон, вулиця.
5. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.
Д.в. М.в.
папір ________________ __________________
книжка ________________ __________________
чобіт ________________ __________________
6. Запиши подані іменники в О.в.
аплікація _______________ тиша _________________
корж _______________ пшениця _________________
мужність ________________ розповідь ________________
7. Склади речення з поданими словами. Надпиши рід іменників.
На , сяяв, темному, ясний, небі, місяць.
____________________________________________________________________________________________________________________
8. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.
Я милуюсь барвами (осінь). Ось берізки розпустили свої золотаві (косиця). Серед зеленої (хвоя) сосни яскравим (вогнище) палає дика груша. Тремтять холодними (вогники) оранжеві листки на (осика). На лісовій (ліщина) дозріли горіхи, важкі коричневі жолуді падають з (дуб). ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання Завдання для мене були:
|
Оцінювання вчителем Д (Демонструє помітний прогрес.) С (Досягає результату з допомогою вчителя.) П (Потребує значної уваги і допомоги.)
______________________ |
Тематична діагностувальна робота:
робота з мовними одиницями з теми
«Іменник»
уч _____________ 4- класу
_______________________________________
________________________________________
ІІ варіант
1. Слова, що позначають назву предметів, називаються …
а) дієсловами; в) прикметниками;
б) іменниками; г) числівниками.
2. Познач групу іменників записаних у початковій формі.
а) синиця, книжкою, Василь; в) школяр, комп’ютер, олівець;
б) синицею, книжкою, сонечко; г) школярем, комп’ютером, олівцем.
3. Познач рядок, в якому іменники чоловічого роду однини в давальному відмінку вжито правильно.
а) купив дідусеві Іванові;
б) купив дідусеві Івану;
в) купив дідусю Івану.
4. Познач групу загальних іменників.
а) Дністер , Чернівці, Юпітер; в) планета, Карпати, Синевир;
б) річка, вулиця, гори; г) Франко, Львів, місто.
5. Запиши подані іменники в Д.в. і М.в., познач закінчення.
Д.в. М.в.
горіх ________________ __________________
дорога ________________ __________________
промінь ________________ __________________
6. Запиши подані іменники в О.в.
вишня _______________ площа _________________
вежа _______________ честь _________________
гімназія ________________ молодь ________________
7. Склади речення з поданими словами. Надпиши рід іменників.
Вечірньому, з’явилася, на, зірка, перша.
____________________________________________________________________________________________________________________
8. Спиши, розкриваючи дужки. Встав пропущені букви.
Бджоли на (зима) закривають усі щілинки вулика (віск). Це щоб зимовий холод до їхнього (дім) не добрався. Мурашки закладають (хід) різним будівельним матеріалом і заклеюють його (слина). Навіть дощові черв'яки загороджують земляними (грудочки) шлях у глибокі (нора).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання Завдання для мене були:
|
Оцінювання вчителем Д (Демонструє помітний прогрес.) С (Досягає результату з допомогою вчителя.) П (Потребує значної уваги і допомоги.)
______________________ |