Відповідно до навчальних планів до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня. Удосконалено застосування компетентнісного підходу до навчання фізики.Учень/учениця розуміє механізми магнітної взаємодії, електромагнітної індукції, магнітної левітації; матеріальність магнітного поля, гіпотезу Ампера; формулює, володіє понятттям індукції магнітного поля та її одиниці;
Пояснює досліди Ерстеда, Фарадея, принцип дії електромагніту, електродвигуна, електровимірювальних приладів; знає прояви магнітного поля Землі.
Застосовує формулу сили Ампера під час розвязання задач різних типів; графічно зображає магнітне поле; визначає напрямки індукції магнітного поля, сили Ампера, індукційного струму; складає електромагніт.
Оцінює значення магнітного поля Землі для життєдіяльності організмів; оцінює важливість, переваги та недоліки розвитку різних напрямків електроенергетики; роль видатних вчених у розвитку знань про електромагнетизм.
Навчальні ресурси для наскрізних ліній: ситуативні вправи і задачі на вплив магнітних полів.
Контрольна робота №1 «Магнітні явища»
Варіант 1
а) найслабкіше спричиняє магнітну дію;
б) розміщена на краю магніту;
в) розміщена посередині магніту;
г) найсильніше спричиняє магнітну дію.
а) магнітним потоком;
б) нерухомими електричними зарядами;
в) рухомими електричними зарядами;
г) металами.
а) критична температура; в) потрійна точка;
б) точка Кюрі; г) точка роси.
а) обидва ─ S;
б) обидва ─ N;
в) зліва ─ S, справа ─ N;
г) зліва ─ N, справа ─ S.
Контрольна робота №1 «Магнітні явища»
Варіант 2
а) притягуються;
б) періодично притягуються й відштовхуються;
в) відштовхуються;
г) не взаємодіють.
а) електрорушійна сила; в) магнітний потік;
б) магнітна індукція; г) сила Ампера.
а) Ом; в) Фарадей;
б) Ампер; г) Ерстед.
а) струму в провіднику немає;
б) до нас (виходить з площини рисунка);
в) від нас (входить у площину рисунка);
г) напрям струму періодично змінюється.
Контрольна робота №1 «Магнітні явища»
Варіант 3
а) два окремі різнойменні полюси;
б) два окремі однойменні полюси;
в) два магніти;
г) два ненамагнічені шматки металу.
а) від її північного полюсу до південного;
б) від її південного полюсу до північного;
в) уздовж лінії, що розділяє стрілку пополам;
г) перпендикулярно до площини стрілки.
а) з великою кількістю витків;
б) особливої форми;
в) із залізним осердям;
г) без осердя
а) вліво; в) вгору;
б) вправо; г) вниз.