Багатоцифрові числа (І варіант)
1.Математичний диктант (на вибір вчителя)
2. Розкласти на розрядні доданки (1 бал)
2 043=
14 207=
206 537=
3. Порівняти числа (1 бал)
42 170 і 42 700; 601 885 і 69 785; 735 769 і 735 796
4. Обчислити (3 бали)
13 000:100х10= 50 000+10 000=
350х100:10= 24х32 – 396=
6 300 – 60 000:10= 984:2+354=
5. Розв’язати задачу (3 бали)
У спортивних змаганнях брало участь 464 спортсмени. Бігуни становили ¼ всіх спортсменів, а штангісти – 1/6 решти спортсменів. Скільки штангістів брало участь у спортивних змаганнях?
Багатоцифрові числа (ІІ варіант)
1.Математичний диктант (на вибір вчителя)
2. Розкласти на розрядні доданки (1 бал)
6 731=
30 040=
461 034=
3.Порівняти числа (1 бал)
916 307 і 926 308; 735 796 і 753 976; 916 300 і 926 308
4. Обчислити (3 бали)
15 000:100х10= 70 000+10 000=
420х100:10= 23х36 – 457=
5400 – 50 000:10= 286:2 + 354=
5. Розв’язати задачу (3 бали)
У саду 864 дерева. Груші становлять 1/4 всіх дерев, а яблуні – 1/3решти. Скільки яблунь росло у саду?
Багатоцифрові числа (ІІІ варіант)
1.Математичний диктант (на вибір вчителя)
2. Розкласти на розрядні доданки (1 бал)
7 454=
70 454=
456 702=
3. Порівняти числа (1 бал)
697 357 і 790 329; 789 045 і 789 054; 693 757 і 690 329
4.Обчислити (3 бали)
17 000:100х10= 30 000+10 000=
370х100:10= 17х52 – 291=
6 200 – 60 000:10= 684:3+ 136=
5. Розв’язати задачу (3 бали)
З ділянки зібрали 600 кг зерна. Жито становило 1/3всього зерна, а пшениця – 1/5 решти. Скільки кілограмів пшениці зібрали?
Багатоцифрові числа (ІV варіант)
1.Математичний диктант (на вибір вчителя)
2. Розкласти на розрядні доданки (1 бал)
5 472=
48 355=
121 310=
3. Порівняти числа (1 бал)
789 045 і 789 000; 36 190 і 36 910; 319 900 і 39 900
4. Обчислити (3 бали)
37 000:100х10= 30 000+20 000=
120х100:10= 18х47-184=
9 500-90 000:10= 195:5+246=
5. Розв’язати задачу (3 бали)
У їдальні було 800 кг картоплі. Першого дня витратили 1/4 всієї картоплі, а другого – 1/3решти. Скільки кілограмів картоплі витратили другого дня?