Тематична контрольна робота для 5-ого класу "Складне речення. Пряма мова"

Про матеріал

Тематична контрольна робота для 5-ого класу "Складне речення. Пряма мова". Контрольна робота складається з двох варіантів, у кожному з яких по 12 завдань. Завдання мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний.

Завдання в другому варіанті ті ж, що й в першому, лише переставлено місцями і самі завдання, і варіанти відповідей в них. Таким чином, усі учні одержують однакові завдання, що допомагає одержати об'єктивну картину якості знань школярів й уникнути списування.

Перегляд файлу

Тематична контрольна робота

Складне речення. Пряма мова

В-1


  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. Кленовий листочок покружляв у повітрі й упав у калюжу.
  2. На сході ранок ухопився за золоту гичку проміння й витягнув із землі сонце.
  3. Надворі потепліло і в калюжах танули крижини.
  4. Сонечко з хмарин капелюша скинуло  й жбурнуло за зимою.
  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. П’є бджола з долонь у квітів краплі-роси і несе в щільникове стоголосся
  2. І серце не тримає рівноваги  і знов щось вимудровує собі.
  3. Кинуло сонце сніп променів на село і холодний Черемош задихав сивою парою.
  4. Жвавий струмок дзюркотів по каміннях гучно гримів у яснім водоспаді.
  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. Летіла пташка по синьому небу вона весну у країну далеку з собою несла.
  2. Висинив вересень тьмяність волошок шелестом дощика світ запорошив.
  3. Сонце сяє на верхівках дерев чистими озерцями світла мерехтить на галявині.
  4. Лист спада додолу у журбі осінній стежку застилає жовтим килимком.
  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. Дощ наспівав накрапав намузичив все від землі навшпиньки підвелось. 
  2. З гілля відривалися жовті листки і поволі падали додолу.
  3. Весна квітчає буйні коси і вирушає в дальню путь.
  4. Слідом одна за одною пролетіли вивільги пометушились і  на коротку мить присіли на березовому гіллі.
  1. Позначте речення, у якому розділові знаки розставлено неправильно:
  1. Зима ось-ось прилине, в снігах засне земля, і пісня хуртовинна над нею загуля.
  2. Висока скеля таємниче схиляється над другою, і місяць обливає їх  своїм сяйвом.
  3. Ранкові поля стрепенулися, заворушились на тлі хмарин, і вмилися сонцем.
  4. Пробіг автомобіль, і синя хмарка диму за ним розвіялась.
  1. Позначте речення, у якому розділові знаки розставлено неправильно:
  1. Земля тремтить у млості, і ронить пелюстки, і невідомі гості злітаються в садки.
  2. Жовті палички цвіту тихо гойдалися на волосинках вздовж колосків, і непомітний пилок золотився на сонці.
  3. Солов’ї заливисто перетьохкуються у вербах, по садках, і вся ніч сповнюється тільки солов’їним співом.
  4. Чорніла вогка земля, бо недавня буря змела тонку пелену нерясного снігу.
  1. Позначте речення, яке відповідає схемі

«П», – а. (розділові знаки пропущено):

  1. Кричу я зливо йди в степи
  2. І чого ти зажуривсь запитали  синички
  3. Ходить вітер і пита з болем де поділо ти жита поле
  4. Не на тебе ждать я буду поет відповідає
  1. Позначте речення, яке відповідає схемі

А: «П?» (розділові знаки пропущено):

  1. Я ніколи не стану художником сказав Валерій
  2. Чи всі ви живі і здорові  гукнула Миша Пацюкові
  3. Тарас заплескав у долоні а он наша хата
  4. Я запитав батьку що таке людська байдужість
  1. Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку при прямій мові:
  1. Сонце сіло на сосну, сонце мовило: «Засну».
  2.  «З щастя та горя скувалася доля» – каже людська мудрість.
  3. «Вмивайся, вмивайся, дитино!» -  квапить мене мати.
  4. «Струна бринить лагідною луною», - я тут, я завжди тут, я все з тобою.
  1. Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку при прямій мові:
  1. Я всіх питав із щирою душею: «Яку ви любите найбільше мову?»
  2. «Поцілуй мене, Лисичко-сестричко», - попросив Їжак.
  3. Гордо каркнула ворона: «Я – ворона з Лісабона!»
  4. «Я  сердитий,  та  не дуже,» - мiсяць грудень очi мружить.
  1. Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку при прямій мові:
  1. Слон казав своєму сину: «Від застуди їж малину».
  2. «Цього року, мабуть, урожай буде». -  каже Василь. 
  3. Кучерявий баранець мекав: «Дайте гребінець! Я гладеньким хочу стати».
  4. «Ну й свистить в шпаківні  шпак!» – дивувався в річці рак.  
  1. Позначте рядок з непрямою мовою (розділові знаки пропущено):
  1. Сократ писав заговори щоб я тебе побачив.
  2. Мати через пліт запитала сина куди він зібрався.
  3. І кажу листочкам я журливим годі вже сумних розмов.
  4. Ти до землі всім серцем прихились мені шепоче рідна Україна.

 

 

 


Тематична контрольна робота

Складне речення. Пряма мова

В-2


  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. На сході ранок ухопився за золоту гичку проміння й витягнув із землі сонце.
  2. Сонечко з хмарин капелюша скинуло  й жбурнуло за зимою.
  3. Кленовий листочок покружляв у повітрі й упав у калюжу.
  4. Надворі потепліло і в калюжах танули крижини.
  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. І серце не тримає рівноваги  і знов щось вимудровує собі.
  2. Жвавий струмок дзюркотів по каміннях гучно гримів у яснім водоспаді.
  3. П’є бджола з долонь у квітів краплі-роси і несе в щільникове стоголосся
  4. Кинуло сонце сніп променів на село і холодний Черемош задихав сивою парою.
  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. Лист спада додолу у журбі осінній стежку застилає жовтим килимком.
  2. Летіла пташка по синьому небу вона весну у країну далеку з собою несла.
  3. Висинив вересень тьмяність волошок шелестом дощика світ запорошив.
  4. Сонце сяє на верхівках дерев чистими озерцями світла мерехтить на галявині.
  1. Позначте складне речення /розділові знаки пропущено/:
  1. Весна квітчає буйні коси і вирушає в дальню путь.
  2. Дощ наспівав накрапав намузичив все від землі навшпиньки підвелось. 
  3. З гілля відривалися жовті листки і поволі падали додолу.
  4. Слідом одна за одною пролетіли вивільги пометушились і  на коротку мить присіли на березовому гіллі.
  1. Позначте речення, у якому розділові знаки розставлено неправильно:
  1. Ранкові поля стрепенулися, заворушились на тлі хмарин, і вмилися сонцем.
  2. Зима ось-ось прилине, в снігах засне земля, і пісня хуртовинна над нею загуля.
  3. Висока скеля таємниче схиляється над другою, і місяць обливає їх  своїм сяйвом.
  4. Пробіг автомобіль, і синя хмарка диму за ним розвіялась.
  1. Позначте речення, у якому розділові знаки розставлено неправильно:
  1. Земля тремтить у млості, і ронить пелюстки, і невідомі гості злітаються в садки.
  2. Жовті палички цвіту тихо гойдалися на волосинках вздовж колосків, і непомітний пилок золотився на сонці.
  3. Солов’ї заливисто перетьохкуються у вербах, по садках, і вся ніч сповнюється тільки солов’їним співом.
  4. Чорніла вогка земля, бо недавня буря змела тонку пелену нерясного снігу.
  1. Позначте речення, яке відповідає схемі

«П», – а. (розділові знаки пропущено):

  1. Кричу я зливо йди в степи
  2. І чого ти зажуривсь запитали  синички
  3. Не на тебе ждать я буду поет відповідає
  4. Ходить вітер і пита з болем де поділо ти жита поле
  1. Позначте речення, яке відповідає схемі

А: «П?» (розділові знаки пропущено):

  1. Я ніколи не стану художником сказав Валерій
  2. Чи всі ви живі і здорові  гукнула Миша Пацюкові
  3. Я запитав батьку що таке людська байдужість
  4. Тарас заплескав у долоні а он наша хата
  1. Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку при прямій мові:
  1. Сонце сіло на сосну, сонце мовило: «Засну».
  2.  «З щастя та горя скувалася доля» – каже людська мудрість.
  3. «Струна бринить лагідною луною», - я тут, я завжди тут, я все з тобою.
  4.  «Вмивайся, вмивайся, дитино!» -  квапить мене мати.
  1. Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку при прямій мові:
  1. Я всіх питав із щирою душею: «Яку ви любите найбільше мову?»
  2. «Поцілуй мене, Лисичко-сестричко», - попросив Їжак.
  3. «Я  сердитий,  та  не дуже,» - мiсяць грудень очi мружить.
  4. Гордо каркнула ворона: «Я – ворона з Лісабона!»
  1. Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку при прямій мові:
  1. «Ну й свистить в шпаківні  шпак!» – дивувався в річці рак. 
  2. Слон казав своєму сину: «Від застуди їж малину».
  3. Кучерявий баранець мекав: «Дайте гребінець! Я гладеньким хочу стати».
  4. «Цього року, мабуть, урожай буде». -  каже Василь. 
  1. Позначте рядок з непрямою мовою (розділові знаки пропущено):
  1. І кажу листочкам я журливим годі вже сумних розмов.
  2. Ти до землі всім серцем прихились мені шепоче рідна Україна.
  3. Сократ писав заговори щоб я тебе побачив.
  4. Мати через пліт запитала сина куди він зібрався.

 

docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
2324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку