28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тематична контрольна робота "Електролітична дисоціація"

Про матеріал

Тематична контрольна робота містить різнорівневі завдання (тестові завдання, завдання на встановлення відповідності, розв'язання задач і вправ), які складені відповідно до чинної програми, вікових особливостей учнів.

Перегляд файлу

Варіант 1

І рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією правильною відповіддю.

  1. Позитивно заряджені йони – це ...

а) катіони;

б) аніони;

в) радикали;

г) атоми.


2. Ступінь електролітичної дисоціації для сильних електролітів:


а) ˃30%;

б) = 30%;

в) ˂ 2%;

г) ˃ 2%, ˂ 30%.


3. Під час дисоціації кислот утворюється:


а) йон Гідрогену;

б) гідроксид-іон;

в) йон металу;

г) молекула води.


4. Яка з речовин у водному розчині добре дисоціює?


а) KNO3;

б) H2O;

в) AgBr;

г) CaO.


5. У результаті дисоціації купрум(ІІ) хлориду утворюється:


а) Ca2+;

б) Cu2+;

в) K+;

г) CO32-.


6. Яке з рівнянь є скороченим йонно-молекулярним рівнянням?


а) MgO + CO2MgCO3;

б) 2HCl + K2S → H2S↑+ 2KCl;

в) 2H+ + 2Cl- + 2K+ + S2- → H2S↑ + 2K+ + 2Cl-;

г) 2H+ + S2- H2S↑.


ІІ рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією або декількома правильними відповідями.

  1. З наведеного переліку речовин виберіть речовини-неелектроліти.

а) NaOH;

б) SO2;

в) O2;

г) K2SO3.


2. Дисоціації підлягають речовини з такими типами хімічного зв’язку:


а) йонний;

б) ковалентний полярний;

в) металічний;

г) ковалентний неполярний.


3. З утворенням катіона  Mg2+ дисоціюють у розчинах такі речовини:


а) MgSO4;

б) Mg(OH)2;

в) MgO;

г) MgCl2.


4. Ступінчасто дисоціюють:


а) Al2(SO4)3;

б)KHCO3;

в) Ba(OH)2;

г) H3PO4.


5. Якісною реакцією на бромід-іон є взаємодія з такою речовиною:


а) калій хлоридом;

б) магній сульфатом;

в) нітратною кислотою;

г) арґентум нітратом.


6. Яка умова виконується під час взаємодії арґентум нітрату й натрій хлориду?


а) утворення осаду;

б) виділення газу;

в) утворення слабкого електроліту;

г)  зменшення об’єму реагентів.


ІІІ рівень (2*1,5б. = 3б.)

Завдання на встановлення відповідності та послідовності.


  1. Закінчіть рівняння реакцій і встановіть відповідність між рівняннями та характеристиками реакцій.
  1. Необоротні реакції (перебігають до кінця)

а) KCl + LiNO3

б) NaOH + H2SO3

в) FeCl2 + KNO3

г) K2S + HCl →

  1. Оборотні реакції (не перебігають до кінця)
  1. Запишіть рівняння дисоціації електролітів і розташуйте електроліти за порядком збільшення кількості утворених йонів.

а) барій сульфід;

б) алюміній хлорид;

в) літій сульфат;

г) хром (ІІІ) сульфат.


IV рівень (1*3б. = 3б.)

  1. З наведеного переліку виберіть ті пари речовин, реакція між якими перебігає до кінця. Запишіть для них рівняння у молекулярній та йонно-молекулярній формах.

а) цинк хлорид і натрій гідроксид;

б) магній нітрат і ферум(ІІ) хлорид;

в) калій сульфід і сульфатна кислота;

г) ферум(ІІ) сульфат і калій гідроксид.


  1. Яка маса осаду утвориться в результаті взаємодії розчину ферум(ІІІ) сульфату із 340 г 10 % розчину літій гідроксиду?

 

Варіант 2

І рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією правильною відповіддю.

  1. Негативно заряджені йони – це ...

а) катіони;

б) аніони;

в) радикали;

г) атоми.


2. Ступінь електролітичної дисоціації для електролітів середньої сили:


а) ˃30%;

б) = 30%;

в) ˂ 2%;

г) ˃ 2%, ˂ 30%.


3. Під час дисоціації основ утворюється:


а) йон Гідрогену;

б) гідроксид-іон;

в) йон металу;

г) йон кислотного залишку.


4. У результаті дисоціації калій сульфіду утворюється:


а) CO32-;

б) SO32-;

в) SO42-;

г) S2-.


5. Яка з речовин у водному розчині не дисоціює?


а) MgCl2;

б) Na2SO4;

в) Co(NO3)2;

г) CO2.


6. Яке з рівнянь є повним йонно-молекулярним рівнянням?


а) СаO + CO2 → СаCO3;

б) 2HCl + Na2S → H2S↑+ 2NaCl;

в) 2H+ + 2Cl- + 2K+ + S2- → H2S↑ + 2K+ + 2Cl-;

г) 2H+ + S2- H2S↑.


ІІ рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією або декількома правильними відповідями.

  1. З наведеного переліку речовин виберіть речовини-неелектроліти.

а) H2O;

б) H2SO4;

в) MgO;

г) CO2.


2. Дисоціації підлягають речовини з такими типами хімічного зв’язку:


а) йонний;

б) ковалентний полярний;

в) металічний;

г) ковалентний неполярний.


3. З утворенням катіона  Fe2+ дисоціюють у розчинах такі речовини:


а) Fe2(SO4)3;

б) Fe(OH)2;

в) Fe(NO3)2;

г) FeCl2.


4. Які пари йонів не можуть існувати разом у розчині?


а) Ag+  і NO3 -;

б) Ca2+  і CO32- ;

в) Cu2+ і SO42-;

г) Cr2+ і OH-.


5. Якісною реакцією на карбонат-іон є взаємодія з такою речовиною:


а) калій хлоридом;

б) натрій сульфатом;

в) нітратною кислотою;

г) калій гідроксидом.


6. Яка умова виконується під час взаємодії натрій гідроген карбонату й сульфатної кислоти?


а) утворення осаду;

б) виділення газу;

в) утворення слабкого електроліту;

г)  зменшення об’єму реагентів.


ІІІ рівень (2*1,5б. = 3б.)

Завдання на встановлення відповідності та послідовності.


  1. Закінчіть рівняння реакцій і встановіть відповідність між рівняннями та характеристиками реакцій.
  1. Необоротні реакції (перебігають до кінця)

а) KCl + AgNO3

б) NaOH + K2SO4

в) FeCl2 + KOH →

г) Na2SO4 + HCl →

  1. Оборотні реакції (не перебігають до кінця)
  1. Запишіть рівняння дисоціації електролітів і розташуйте електроліти за порядком збільшення кількості утворених йонів.

а) цинк бромід;

б) хром(ІІІ) хлорид;

в) калій йодид;

г) алюміній сульфат.


IV рівень (1*3б. = 3б.)

  1. З наведеного переліку виберіть ті пари речовин, реакція між якими перебігає до кінця. Запишіть для них рівняння у молекулярній та йонно-молекулярній формах.

а) магній гідроксид і хлоридна кислота;

б) купрум(ІІ) хлорид і натрій гідроксид;

в) калій сульфід і нітратна кислота;

г) магній нітрат і ферум(ІІ) хлорид.


2. Який об’єм газу виділиться в результаті реакції розчину калій карбонату з розчином сульфатної кислоти масою 1000 г, якщо масова частка кислоти в розчині становить 19,6%?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Юрченко Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевякова Юлія Миколаївна
    Велике-превелике ДЯКУЮ!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дерев'янко Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
675
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку