22 липня о 18:00Вебінар: Тьюторство (наставництво) як ефективний інструмент розвитку обдарованої молоді

Тематична контрольна робота "Електролітична дисоціація"

Про матеріал

Тематична контрольна робота містить різнорівневі завдання (тестові завдання, завдання на встановлення відповідності, розв'язання задач і вправ), які складені відповідно до чинної програми, вікових особливостей учнів.

Перегляд файлу

Варіант 1

І рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією правильною відповіддю.

  1. Позитивно заряджені йони – це ...

а) катіони;

б) аніони;

в) радикали;

г) атоми.


2. Ступінь електролітичної дисоціації для сильних електролітів:


а) ˃30%;

б) = 30%;

в) ˂ 2%;

г) ˃ 2%, ˂ 30%.


3. Під час дисоціації кислот утворюється:


а) йон Гідрогену;

б) гідроксид-іон;

в) йон металу;

г) молекула води.


4. Яка з речовин у водному розчині добре дисоціює?


а) KNO3;

б) H2O;

в) AgBr;

г) CaO.


5. У результаті дисоціації купрум(ІІ) хлориду утворюється:


а) Ca2+;

б) Cu2+;

в) K+;

г) CO32-.


6. Яке з рівнянь є скороченим йонно-молекулярним рівнянням?


а) MgO + CO2MgCO3;

б) 2HCl + K2S → H2S↑+ 2KCl;

в) 2H+ + 2Cl- + 2K+ + S2- → H2S↑ + 2K+ + 2Cl-;

г) 2H+ + S2- H2S↑.


ІІ рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією або декількома правильними відповідями.

  1. З наведеного переліку речовин виберіть речовини-неелектроліти.

а) NaOH;

б) SO2;

в) O2;

г) K2SO3.


2. Дисоціації підлягають речовини з такими типами хімічного зв’язку:


а) йонний;

б) ковалентний полярний;

в) металічний;

г) ковалентний неполярний.


3. З утворенням катіона  Mg2+ дисоціюють у розчинах такі речовини:


а) MgSO4;

б) Mg(OH)2;

в) MgO;

г) MgCl2.


4. Ступінчасто дисоціюють:


а) Al2(SO4)3;

б)KHCO3;

в) Ba(OH)2;

г) H3PO4.


5. Якісною реакцією на бромід-іон є взаємодія з такою речовиною:


а) калій хлоридом;

б) магній сульфатом;

в) нітратною кислотою;

г) арґентум нітратом.


6. Яка умова виконується під час взаємодії арґентум нітрату й натрій хлориду?


а) утворення осаду;

б) виділення газу;

в) утворення слабкого електроліту;

г)  зменшення об’єму реагентів.


ІІІ рівень (2*1,5б. = 3б.)

Завдання на встановлення відповідності та послідовності.


  1. Закінчіть рівняння реакцій і встановіть відповідність між рівняннями та характеристиками реакцій.
  1. Необоротні реакції (перебігають до кінця)

а) KCl + LiNO3

б) NaOH + H2SO3

в) FeCl2 + KNO3

г) K2S + HCl →

  1. Оборотні реакції (не перебігають до кінця)
  1. Запишіть рівняння дисоціації електролітів і розташуйте електроліти за порядком збільшення кількості утворених йонів.

а) барій сульфід;

б) алюміній хлорид;

в) літій сульфат;

г) хром (ІІІ) сульфат.


IV рівень (1*3б. = 3б.)

  1. З наведеного переліку виберіть ті пари речовин, реакція між якими перебігає до кінця. Запишіть для них рівняння у молекулярній та йонно-молекулярній формах.

а) цинк хлорид і натрій гідроксид;

б) магній нітрат і ферум(ІІ) хлорид;

в) калій сульфід і сульфатна кислота;

г) ферум(ІІ) сульфат і калій гідроксид.


  1. Яка маса осаду утвориться в результаті взаємодії розчину ферум(ІІІ) сульфату із 340 г 10 % розчину літій гідроксиду?

 

Варіант 2

І рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією правильною відповіддю.

  1. Негативно заряджені йони – це ...

а) катіони;

б) аніони;

в) радикали;

г) атоми.


2. Ступінь електролітичної дисоціації для електролітів середньої сили:


а) ˃30%;

б) = 30%;

в) ˂ 2%;

г) ˃ 2%, ˂ 30%.


3. Під час дисоціації основ утворюється:


а) йон Гідрогену;

б) гідроксид-іон;

в) йон металу;

г) йон кислотного залишку.


4. У результаті дисоціації калій сульфіду утворюється:


а) CO32-;

б) SO32-;

в) SO42-;

г) S2-.


5. Яка з речовин у водному розчині не дисоціює?


а) MgCl2;

б) Na2SO4;

в) Co(NO3)2;

г) CO2.


6. Яке з рівнянь є повним йонно-молекулярним рівнянням?


а) СаO + CO2 → СаCO3;

б) 2HCl + Na2S → H2S↑+ 2NaCl;

в) 2H+ + 2Cl- + 2K+ + S2- → H2S↑ + 2K+ + 2Cl-;

г) 2H+ + S2- H2S↑.


ІІ рівень (6*0,5б. = 3б.)

Завдання з однією або декількома правильними відповідями.

  1. З наведеного переліку речовин виберіть речовини-неелектроліти.

а) H2O;

б) H2SO4;

в) MgO;

г) CO2.


2. Дисоціації підлягають речовини з такими типами хімічного зв’язку:


а) йонний;

б) ковалентний полярний;

в) металічний;

г) ковалентний неполярний.


3. З утворенням катіона  Fe2+ дисоціюють у розчинах такі речовини:


а) Fe2(SO4)3;

б) Fe(OH)2;

в) Fe(NO3)2;

г) FeCl2.


4. Які пари йонів не можуть існувати разом у розчині?


а) Ag+  і NO3 -;

б) Ca2+  і CO32- ;

в) Cu2+ і SO42-;

г) Cr2+ і OH-.


5. Якісною реакцією на карбонат-іон є взаємодія з такою речовиною:


а) калій хлоридом;

б) натрій сульфатом;

в) нітратною кислотою;

г) калій гідроксидом.


6. Яка умова виконується під час взаємодії натрій гідроген карбонату й сульфатної кислоти?


а) утворення осаду;

б) виділення газу;

в) утворення слабкого електроліту;

г)  зменшення об’єму реагентів.


ІІІ рівень (2*1,5б. = 3б.)

Завдання на встановлення відповідності та послідовності.


  1. Закінчіть рівняння реакцій і встановіть відповідність між рівняннями та характеристиками реакцій.
  1. Необоротні реакції (перебігають до кінця)

а) KCl + AgNO3

б) NaOH + K2SO4

в) FeCl2 + KOH →

г) Na2SO4 + HCl →

  1. Оборотні реакції (не перебігають до кінця)
  1. Запишіть рівняння дисоціації електролітів і розташуйте електроліти за порядком збільшення кількості утворених йонів.

а) цинк бромід;

б) хром(ІІІ) хлорид;

в) калій йодид;

г) алюміній сульфат.


IV рівень (1*3б. = 3б.)

  1. З наведеного переліку виберіть ті пари речовин, реакція між якими перебігає до кінця. Запишіть для них рівняння у молекулярній та йонно-молекулярній формах.

а) магній гідроксид і хлоридна кислота;

б) купрум(ІІ) хлорид і натрій гідроксид;

в) калій сульфід і нітратна кислота;

г) магній нітрат і ферум(ІІ) хлорид.


2. Який об’єм газу виділиться в результаті реакції розчину калій карбонату з розчином сульфатної кислоти масою 1000 г, якщо масова частка кислоти в розчині становить 19,6%?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Постоленко Людмила Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юрченко Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шевякова Юлія Миколаївна
    Велике-превелике ДЯКУЮ!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дерев'янко Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
4866
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку