Тематична контрольна робота "Україна в роки Другої світової війни"

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з різнорівневими завданнями для тематичного оцінювання компетентностей учнів за темою "Україна в роки Другої світової війни"
Перегляд файлу

Контрольна робота № 6

Тема: Україна в Другій світовій війні

1  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї правильної відповіді:

1.  Поразки Червоної армії влітку–восени 1941 р. на території України спричинили:

А) евакуацію людей і матеріальних цінностей з республіки у східні райони СРСР;

Б) початок процесу радянізації західних областей УРСР;

В) окупацію військами Німеччини та її союзників усієї території УРСР; Г) депортацію кримських татар, болгар і вірмен до Сибіру та Середньої Азії.

2.  30 червня 1941 р. було проголошено:

А) Акт про відновлення Української держави.

Б) Маніфест про возз’єднання Закарпаття з Українською РСР.

В) Наказ про створення Українського штабу партизанського руху.

Г) Декларацію про організацію Української головної визвольної ради.

3.  Що стало проявом реалізації «пакту Молотова–Ріббентропа»?

А) створення дистрикту «Галичина»;

Б) агресія Угорщини проти Карпатської України;

В) вторгнення Червоної армії на територію Західної України;

Г) окупація військами Німеччини та її союзників усієї території України.

4.  Яка подія періоду радянсько-німецької війни стала темою для створення зображеної карикатури?

 image 

А)Битва за Дніпро.

Б)Київська оборонна операція.

В)Корсунь-Шевченківська операція.

Г)Карпатсько-Ужгородська операція.

5.  У роки радянсько-німецької війни українськими вченими було:

А) розроблено систему залпового реактивного вогню «Катюша»;

Б) налагоджено автоматичне електрозварювання корпусів танків;

В) створено серію середніх підводних човнів «Щука»;

Г) сконструйовано та запущено у виробництво танк Т-34.

6.  Перебіг подій якого періоду радянсько-німецької війни відображено на карті?

image 

А)вересень-грудень 1943 р.;

Б)січень-травень 1944 р.;

В)серпень-жовтень 1944 р.;

Г)лютий-квітень 1945 р.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та послідовності подій:

7.  Установіть відповідність між подіями (процесами) Другої світової війни на  території України та їхніми наслідками:

1)встановлення «нового порядку» в Україні;

2)поразка Червоної армії в Україні;

3)приєднання Західної України до СРСР;

4)визволення території УРСР від нацистської окупації.

А)евакуація матеріальних і людських ресурсів у східні регіони Радянського Союзу; Б)вивезення працездатного населення на примусові роботи; економічне пограбування окупованих територій;

В)радянізація, депортація частини населення у східні регіони Радянського Союзу; Г)окупація території Карпатської України угорськими військами;

Д)початок відбудови зруйнованого війною господарства.

8.  Установіть послідовність подій, зафіксованих на фото.

image                               А                                                          Б   

image                             В                                                                 Г

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9. Укажіть характерні риси нацистського окупаційного режиму в Україні: 1)тотальний терор, масове знищення місцевого цивільного населення, військовополонених;

2)жорстка експлуатація населення та економічне пограбування (вивіз сировини, продовольства, матеріальних цінностей;

3)повна ліквідація колгоспно-радгоспної системи, зрівняльний розподіл землі між селянами за трудовими нормами;

4)примусове вивезення на господарські роботи до Німеччини місцевого працездатного населення;

5)відновлення та легалізація діяльності українських політичних партій несоціалістичної орієнтації;

6)створення шляхом тотальної мобілізації Української національної армії, союзниці

Німеччини у війні;

7)запровадження 8-годинного робочого дня та легалізація профспілок.

10. Що стало результатом «битви за Дніпро»?

1)визволення Києва та окремих районів Правобережної України від окупантів;

2)початок корінного перелому в ході Другої світової війни;

3)створення умов для визволення Правобережної та Південної України;

4)здійснення виходу Червоної армії на державний кордон СРСР;

5)вихід з війни Румунії та Угорщини - союзників Німеччини;

6)утворення Українського штабу партизанського руху;

7)подолання стратегічно важливого рубежу німецької оборони - «Східного валу».

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:

11. Проаналізуйте колабораціонізм в Україні у період Другої світової війни за схемою:

причини, форми, збройні формування. Сформулюйте ваше ставлення до явища колабораціонізму.

 

 

 

 

 

2  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї правильної відповіді:

1.  Укажіть результат наступальних операцій радянських військ, здійснених у серпні-грудні 1943 р.

А)визволення Одеси, створення сприятливих умов для звільнення Південної України та

Кримського півострова;

Б) звільнення Лівобережної України та Донбасу, початок визволення Правобережної України;

В) завершення визволення від нацистської окупації всієї території України в її довоєнних кордонах;

Г) звільнення Правобережної України та Молдавії, перенесення бойових дій на територію Румунії.

2.  Визволення всієї території України від німецьких окупантів та їхніх союзників відбулося: А)6 листопада 1943 р.;

Б)17 лютого 1944 р.; В)28 жовтня 1944 р.;

Г)9 травня 1945 р.

3.  На картосхемі відображено перебіг подій

image 

А)Київської оборонної операції.

Б)Битви за Дніпро.

В)Умансько-Ботошанської операції.

Г)Корсунь-Шевченківської операції.

4.  Коли з’явився цитований документ? «Польська держава  та її уряд фактично перестали існувати. …радянський  уряд не може…  байдуже  ставитися  до  того,  що …українці  та  білоруси,  які  проживають  на  території  Польщі, кинуті напризволяще. …радянський уряд дав розпорядження Головному командуванню  Червоної  Армії  віддати  наказ  перейти  кордон  і  взяти  під  свій  захист  життя  та  майно  населення Західної України і Західної Білорусії».

А)23 серпня 1939 р.;

Б)28 вересня 1939 р.;

В)1 вересня 1939 р.; Г)17 вересня 1939 р.

5.  Рейди партизанських з’єднань на Правобережну Україну в 1943 р., окрім воєнних цілей,  передбачали:

А) мобілізацію до лав Червоної Армії;

Б) нейтралізацію впливу на цій території ОУН та її збройних формувань; В) постачання продовольства населенню окупованих територій;

Г) відновлення в регіоні радянської влади.

6.  Що було характерним для політики радянізації в галузі культури на Західній Україні в 1939—1941 рр.?

А)надання фінансової підтримки громадським культурним установам;

Б) сприяння діяльності православної та греко-католицької церков;

В) створення на базі читалень «Просвіта» мережі бібліотек і клубів;

Г)урахування місцевих особливостей і традицій у культурній політиці.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та послідовності подій:

7. Установіть відповідність між іменами історичних діячів та фактами їхньої біографії.

1)  С. Тимошенко, М. Кирпонос.

2)  О. Федоров, О. Сабуров.

3)  С. Бандера, Р. Шухевич.

4)  М. Хрущов, Д. Мануїльський.

А) Керівники оунівського підпілля і повстанського руху.

Б) Діячі науки і культури України в роки радянсько-німецької війни.

В) Командувачі радянських партизанських з’єднань.

Г) Командувачі радянськими фронтами в роки Другої світової війни.

Д) Керівники УРСР у роки радянсько-німецької війни.

8. Установіть послідовність створення плакатів періоду Другої світової війни.

image 

 

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9.  Укажіть основні підсумки Другої світової війни (1939—1945 рр.) для України.

1)Лібералізація та демократизація суспільно-політичного життя в Українській РСР. 2)Зростання автономістських настроїв у партійно-радянському керівництві Української РСР.

3)Об’єднання основного масиву українських етнічних земель у межах однієї держави.

4)Припинення бойових дій загонів УПА та діяльності підпілля ОУН.

5)Вихід республіки на міжнародну арену, вступ до Організації Об’єднаних Націй.

6)Чисельні людські втрати та матеріальні збитки народного господарства Української РСР.

7)Надання Українській РСР статусу союзної республіки у складі Радянського Союзу.

10.              Які риси були притаманні радянському партизанському руху в 1943 р.? 1)Проведення широкомасштабних спільних операцій із підрозділами УПА.

2)Створення Українського штабу партизанського руху.

3)Координація дій із наступаючими частинами Червоної армії.

4)Перенесення дій на територію країн Східної Європи.

5)Розпуск великих партизанських загонів і з’єднань.

6)Стрімке зростання кількості партизанських загонів. 7)Здійснення рейдів у глибокий тил ворога.

4 рівень:завдання відкритої форми відповіді:

11. Чим була зумовлена ворожнеча між різними течіями руху Опору в Україні? Як це впливало на хід боротьби з нацистськими окупантами?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї правильної відповіді:

1.  Початком широкомасштабного визволення території УРСР від нацистських окупантів став контрнаступ радянських військ під час:

А)битви за Москву;

Б)Смоленської битви;

В)Курської битви;

Г)Сталінградської битви.

2.  Яким було переважне ставлення сталінського керівництва до радянських громадян, що тимчасово перебували на окупованій нацистами території СРСР та в полоні?

А)співчутливе;

Б)суто негативне; В)нейтральне;

Г)підозріле.

3.  Якої тактики дотримувалась УПА в боротьбі з нацистськими загарбниками?

А) Створила ще один суцільний фронт боротьби з окупантами для визволення України спільно з Червоною армією.

Б)Здійснювала глибокі рейди у східні райони України, знищуючи гарнізони ворога, об’єкти промисловості та комунікації.

В)Вела широкомасштабні координовані операції по всій території України проти гарнізонів, підрозділів ворога, його комунікацій.

Г)Намагалася взяти під контроль якомога більшу частину території України, не допустити використання ворогом ресурсів окупованої території.

4.  У якому році відбувалися події, описані в уривку з історичного джерела? «Під безперервним вогнем артилерії та ударами німецької авіації війська змушені були проводити переправу… часто переправлялися через Дніпро без танків і важкої артилерії. Під вогнем ворога воїни пливли на правий берег хто як міг: тримаючись за дошки, плащнамети, напхані соломою. Тонули тисячами в холодній листопадовій воді». А)1941 р.;

Б)1942 р.;

В)1943 р.;

Г)1944 р.

5.  На картосхемі позначено лінію фронту станом на:

А)листопад 1941 р.;

Б)липень 1942 р.;

В)грудень 1943 р.;

Г)лютий 1944 р.

 

image 

6.  Як називається процес, описаний в уривку з історичного джерела? «Після  закінчення  Другої  світової  війни  на  батьківщину  поверталися  сотні  тисяч  військовополонених  та  цивільних  осіб,  що  добровільно  чи  примусово  опинилися  за  межами  своєї країни внаслідок війни». А)реевакуація;

Б)демобілізація;

В)депортація;

Г)репатріація.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та послідовності подій:

7. Установіть відповідність між битвами Другої світової війни на українських землях та їх наслідками.

1)  Танкова битва в районі Рівне—Луцьк—Дубно—Броди.

2)  Битва за Дніпро.

3 Корсунь-Шевченківська операція.

4) Карпатсько-Ужгородська операція.

А) Подолання радянськими військами «Східного валу», початок визволення Правобережної України.

Б) Завершення визволення території України в межах сучасних кордонів.

В) Ціною розгрому радянських механізованих корпусів було затримано на тиждень просування німецьких військ на Київ.

Г) Оточення і розгром радянських військ Південно-Західного фронту.

Д) Оточення і розгром німецьких військ, який порівнюють із результатами Сталінградської битви.

8. Установіть послідовність подій в Україні в роки Другої світової війни.

А) «Нема більше Севастополя з його акаціями і каштанами, чистенькими вулицями, парками, невеличкими світлими будинками. Він зруйнований».

Б) «На смертний бій… піднялася вся Україна… почалася наша велика священна Вітчизняна війна…».

В) «У багатьох селах Галичини, куди вступала більшовицька армія, якась частина населення нерідко зустрічала їх квітами».

Г) «До останнього дня наше радіо запевняло: “Київ був, є і буде радянським. Ворог не пройде!..” І раптом наші війська відходять».

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9. Які терміни слід використовувати, характеризуючи події радянсько-німецької війни на території УРСР у 1943 р.?

1)Партизанські рейди.

2)Евакуація.

3) «Східний вал».

4)План «Барбаросса».

5)Радянізація.

6)Похідні групи.

7)Плацдарм.

10. Укажіть основні підсумки Другої світової війни (1939—1945 рр.) для України.

1)Зростання автономістських настроїв у партійно-радянському керівництві УРСР.

2)Припинення бойових дій загонів УПА та діяльності підпілля ОУН.

3)Лібералізація та демократизація суспільно-політичного життя в УРСР.

4)Об’єднання основного масиву українських етнічних земель у межах однієї держави.

5)Вихід республіки на міжнародну арену, вступ до ООН.

6)Численні людські втрати та матеріальні збитки народного господарства УРСР. 7)Утворення автономних областей у складі УРСР — Кримської АРСР і Закарпатської України.

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:

11. Чим був спричинений збройний конфлікт між українцями й поляками в західній Україні в роки Другої світової війни? Яким було ставлення німецької окупаційної влади до цього конфлікту? Чи можна українсько-польські конфлікти назвати війною? Аргументуйте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї правильної відповіді:

1.  Збройний опір Червоній армії під час їх вступу на територію західноукраїнських земель у 1939—1940 рр. чинили:

А)загони ОУН і УПА;

Б)підрозділи румунської армії;

В)місцеве населення;

Г)підрозділи польської армії.

2.  До складу якого адміністративного утворення входили окуповані гітлерівцями та їхніми союзниками Одещина, південні райони Вінницької та західні райони Миколаївської областей?

А)Прифронтова область, підпорядкована військовому командуванню.

Б)Рейхскомісаріат «Україна».

В)Губернаторство «Трансністрія».

Г)Дистрикт «Галичина».

3.  Вирішальну роль у формуванні Української повстанської армії (УПА) відіграла: А)Українська головна визвольна рада (УГВР).

Б)ОУН (Бандери).

В) ОУН (Мельника).

Г)«Поліська Січ».

4.  У якому році Червона армія здійснювала наступальні операції, показані на картосхемі?

image 

А)1941 р.;   Б)1942 р.;     В)1943 р.;     Г)1944 р.

5.  У роки радянсько-німецької війни «чорносвитниками» називали:

А)учасників збройних формувань українського визвольного руху 1939–1945 рр.

Б)українських селян, яких відправляли на примусові роботи до Німеччини в 1941–1944 рр. В)мобілізованих на території України польовими військкоматами до лав Червоної армії в 1943–1944 рр.

Г)військовослужбовців-українців, що потрапили до німецького полону в 1941–1942 рр. 6. Прикладом визнання світовим співтовариством вагомого внеску УРСР у розгром нацистської Німеччини є надання республіці:

А)статусу члена-засновниці Організації Об’єднаних Націй.

Б)права добровільного виходу зі складу Радянського Союзу. В)фінансової та технічної допомоги за «планом Маршалла».

Г)гарантій нейтралітету державами Антигітлерівської коаліції.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та послідовності подій:

7.                  Установіть послідовність подій періоду Другої світової війни, відображених на радянських плакатах.

image 

                                  А                                                             Б

image 

                          В                                                               Г

8.                  Установіть відповідність між подіями радянсько-німецької війни та їхніми результатами й наслідками.

1)Київська оборонна операція.

2)Битва за Дніпро.

3)Корсунь-Шевченківська операція.

4)Карпатсько-Ужгородська операція.

А)Завершення визволення території УРСР, створення передумов для наступу радянських військ на будапештському напрямку.

Б)Оточення та розгром угрупування німецьких військ, створення передумов для остаточного визволення Правобережної України.

В)Зрив плану блискавичної війни Німеччини проти СРСР, затримка наступу ворога на московському стратегічному напрямку.

Г)Прорив оборони противника на Перекопському й Сиваському напрямках, визволення Кримського та Керченського півостровів.

Д)Завершення визволення Лівобережної України та Донбасу, створення сприятливих умов для визволення Правобережної та Південної України.

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9.      Які події відбулись упродовж 1944 року?

1)Визволення Донбасу.

2)Битва за Дніпро.

3)Корсунь-Шевченківська наступальна операція. 4)Депортація кримських татар до Середньої Азії.

5)Львівсько-Сандомирська наступальна операція.

6)Утворення Українського штабу партизанського руху.

7)Карпатський рейд С. Ковпака.

10.  Командирами УПА в роки Другої світової війни були:

1)Р. Шухевич.

2)С. Ковпак.

3)А. Мельник.

4)С. Бандера.

5)В. Івахів.

6)Д. Клячківський. 7)М. Попудренко.

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:

11. Коли, яким чином і чому відбулась депортація кримських татар? Чи можна її вважати геноцидом кримськотатарського народу? Відповідь аргументуйте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї правильної відповіді:

1.  Відповідно до «пакту Молотова – Ріббентропа» розмежування сфер впливу між Німеччиною  та СРСР відбулося по лінії річок: А)Нарев, Вісла, Сян.

Б) Збруч, Одер, Буг.

В) Вісла, Сян, Збруч.

Г) Нарев, Вісла, Дністер.

2.  Коли було укладено цитований нижче документ? «Уряд СРСР та Німецький Уряд після розпаду колишньої Польської держави розглядають …як  своє завдання відновити мир… на цій території… З цією метою вони дійшли згоди в наступному:  Стаття  І.  Уряд  СРСР  та  Німецький  Уряд  встановлює  в  якості  кордону…  на  території  колишньої Польської держави лінію, яка нанесена на додану до цього карту та більш докладно  буде описана в додатковому протоколі». А) 23 серпня 1939 р.

Б)1 вересня 1939 р.

В)28 вересня 1939 р.

Г)28 червня 1940 р.

3.  Політика радянізації західних областей України в 1939 – 1941 рр. характеризувалася:

А) залученням «буржуазних спеціалістів» до процесу форсованої індустріалізації;

Б) лояльним ставленням влади до священиків греко-католицької церкви;

В) налагодженням співробітництва влади з політичними партіями; Г) націоналізацією промисловості, торгівлі, земель великих власників.

4.  «Рейкова війна» – це:

А) операції підпілля ОУН і загонів УПА зі знищення великих залізничних вузлів і станцій

Галичини та Правобережної України впродовж липня – серпня 1942 р.;

Б) операції радянських партизанів із руйнування залізниць, мостів, знищення ешелонів, здійснені напередодні та під час Курської битви;

В) операції передових радянських військових частин на Лівобережній Україні влітку 1943

р. із широкомасштабним використанням бронепоїздів;

Г) військово-диверсійні операції Червоної Армії проти залізничних панцерних частин вермахту.

5.  На карті позначено лінію фронту часів радянсько-німецької війни станом на:

image 

А)січень 1944 р.;    Б)червень 1944 р.;    В)жовтень 1941 р.;    Г)серпень 1941 р.

6.  Із якого плацдарму почався наступ радянських військ, що завершився визволенням столиці УРСР Києва від нацистських загарбників?

А)Миколаївського;   Б)Лютізького;    В)Кременчуцького;   Г)Букринського.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та послідовності подій:

7. Установіть відповідність між іменами історичних діячів та фактами їхньої біографії.

1)Р. Малиновський, І. Черняхівський.

2)  С. Ковпак, О. Сабуров.

3)  А. Шептицький, Й. Сліпий.

4)  Р. Шухевич, О. Теліга.

А) Керівники оунівського підпілля і повстанського руху.

Б) Митрополити української греко-католицької церкви.

В) Командувачі радянських партизанських з’єднань.

Г) Командувачі радянськими фронтами в роки Другої світової війни.

Д) Керівники УРСР у роки радянсько-німецької війни.

8. Установіть послідовність подій.

А) Карпатський рейд партизанського з’єднання С. Ковпака.

Б) Утворення Української повстанської армії (УПА).

В) Проголошення Акту відновлення Української Держави.

Г)Постанова Державного комітету оборони СРСР про виселення татар із Криму в східні райони СРСР.

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9. У результаті успішного завершення «битви за Дніпро» було:

1)  подолано стратегічно важливий рубіж нацистської оборони — «Східний вал»;

2)  визволено Київ і окремі райони Правобережжя;

3)врятовано від зруйнування Дніпрогес; 

4)  завершено корінний перелом у Другій світовій війні;

5)  зупинено нацистську агресію;

6)перенесено столицю УРСР з Харкова до Києва;

7)вперше проведено переможний парад Червоної армії.

10. Які течії Руху Опору існували в Україні в роки Другої світової війни?

1)Польський.

2)Український націоналістичний.

3)Румунський. 4)Угорський.

5)Радянський.

6)Польсько-український. 7)Радянсько-польський.

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:

11. Охарактеризуйте наслідки Другої світової війни для України.

 

 

 

 

 

 

6  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї правильної відповіді:

1.  Хто був засновником «Поліської Січі»?

А)Р. Шухевич.  Б)А. Мельник.    В)Тарас Бульба (Боровець).  Г)С. Ковпак.

2.  Зображений плакат у роки Другої світової війни поширювали:

image 

А) органи радянської влади;

Б) представники нацистської окупаційної влади; В) діячі українського національно-визвольного руху;

Г) учасники польського підпільного руху.

3.  Діяльність на території УРСР польових військкоматів у 1943—1944 р. призвела до:

А) невиправдано великих жертв при визволенні території республіки;

Б) швидкого відновлення економічного потенціалу республіки;

В) широкомасштабного розгортання в тилу німецьких військ партизанського руху;

Г) чисельної переваги Червоної армії над вермахтом.

4.  На картосхемі позначено перебіг подій:

image 

А)Київської оборонної операції.

Б)Битви за Дніпро.

в)Умансько-Ботошанської операції.

Г)Корсунь-Шевченківської операції.

5.  Яку назву мав координаційний орган партизанського руху в Україні, який було створено в 1942 р. під керівництвом генерала Т. Строкача? А)Партизанський штаб України.

Б)Український відділ партизанського руху.

В)Український штаб партизанського руху.

Г)Український партизанський центр.

6.  Народні Збори Західної України в жовтні 1939 р. декларували входження цих земель до складу:

А)Другої Речі Посполитої;  

Б)Української народної республіки;  В)Радянської України;

Г)Чехословаччини.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та послідовності подій:

7.                  Установіть відповідність між назвами адміністративно-територіальних одиниць окупованої нацистами та їх союзниками України та їх центрами:

1)Рейхскомісаріат «Україна»;

2)дистрикт «Галичина»; 3)Трансністрія; 4)Закарпаття. А)Варшава.

Б)Рівне.

В)Ужгород.

Г)Одеса.

Д)Хуст.

8.                  Установіть відповідність між прізвищами керівників Руху Опору в Україні та їх світлинами:

image                    А                                 Б                                          В                                     Г 1)О. Сабуров;  2)Р. Шухевич;   3)С, Ковпак;    4)С. Бандера;   5)К. Осьмак.

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9.      Які події Другої світової війни в Україні відбулись в 1944 році?

1)Битва за Дніпро.

2)Кримська наступальна операція.

3)Створення Української Головної Визвольної ради.

4)Визволення Харкова.

5)Проскурівсько-Чернівецька операція.

6)Волинська трагедія.

7)Корюківська трагедія.

10.  Які зміни були внесені до програми ОУН (Б) на ІІІ надзвичайному Великому зборі?

1) «Україна для українців!»

2)Безоплатна передача землі селянам.

3)Запровадження цензури.

4)Свобода друку, слова, релігії.

5)Православ’я-державна релігія.

6)Рівноправність чоловіків і жінок.

7)Авторитаризм у прийнятті рішень.

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:

11. Охарактеризуйте «новий порядок» в Україні за схемою: мета, суть, методи.

   

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
27 березня
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку