Тематичне оцінювання "Джерела до вивчення історії" 5 клас

Про матеріал
Тематичне оцінювання має на меті оцінити і закріпити знання учнів про історичні джерела. Робота складається з трьох рівнів: перший рівень - тестові завдання, другий рівень - завдання на знання понять, третій рівень - розгорнуті відповіді на питання.
Перегляд файлу

5 клас

Контрольна робота

за темою «Джерела до вивчення історії»

 

 

І рівень (по 0,5 бала)

 

1.  Яка наука вивчає речові джерела?

     А) антропологія

     Б)  археологія

     В)  архітектура

 

2.  Де зберігають речові пам’ятки історії?

     А) у бібліотеках

     Б) в архіві

     В) у музеї

 

3.  Коли з’явилася писемність?

     А) 100 тисяч років тому

     Б)  50 тисяч років тому

     В)  5 тисяч років тому

 

4.  Абетка якого народу  лягла в основу європейських абеток?

     А)  єгиптян

     Б)  фінікійців

     В)  арабів

 

5.  У якій країні матеріалом для письма слугував папірус?

     А) у Єгипті

     Б)  у Китаї

     В) у Дворіччі

 

6.  З якого століття вчені почали досліджувати усну народну творчість?

     А) з XVIII ст.

     Б) з ХІХ ст.

     В) з ХХ ст.

 

7.  У який історичний період з’явилися билини?

     А) дохристиянський

     Б)  період Русі - України

     В) козацький

 

8.  Коли з’явилися перші фотографії в Європі?

     А) 20-і роки ХІХ ст.

     Б)  50-і роки ХІХ ст.

     В)  90-і роки ХІХ ст.

 

 

 

       ІІ рівень (по 0,5 бала)

 

     Поясніть поняття:    

  • Історичні джерела
  • Архів
  • Клинопис
  • Міф
  • Літопис
  • Піктографічне письмо
  • Музей
  • Легенда

ІІІ рівень (по 1 балу)

 

    Дайте відповіді на питання:

 

  1)  Чому давні писемні джерела не можна назвати повністю правдивими?

  2)  Охарактеризуйте усні історичні джерела.

  3)  Як археологи проводять свої  розкопки?

  4)  Що таке писемність? Назвіть види писемності, які ви знаєте.

 

 

     

 

            

 

 

docx
Додано
25 січня 2021
Переглядів
2503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку