Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з тем: «Вступ», «Форма і рухи Землі» та «Материки та океани – великі природні комплекси географічної оболонки»

Про матеріал
Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з тем: «Вступ», «Форма і рухи Землі» та «Материки та океани – великі природні комплекси географічної оболонки»
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з тем:

«Вступ», «Форма і рухи Землі» та «Материки та океани – великі природні комплекси географічної оболонки»

 

І рівень

1. Як називається розділ географії, який розглядає природу Землі за окремими територіями, або регіонами, - материками, океанами, частинами світу, країнами:

А) Регіональна;                 Б) Фізична;                В) Суспільна;                        Г) Економічна.

 

2. Яку частину поверхні Землі займає Світовий океан?

А) 29%;                         Б) 96,5%;                       В) 63,5%;             Г) 71%.

 

3. Який материк складається з двох частин світу?

А) Африка;                           Б) Північна Америка;             В) Євразія;              Г) Антарктида.

 

4. Як обертається навколо уявної осі Земля?

А) Із заходу на схід проти годинникової стрілки;       Б) Не обертається; 

В) Із заходу на схід за годинниковою стрілкою;          Г) Із сходу на захід проти годинникової стрілки.

 

5. Постійні вітри, що дмуть від тропічних широт до екватора  - це:

А) Західні вітри;           Б) Стокові вітри;                 В) Пасати;           Г) Мусони.

 

6. Як називається закономірна зміна ландшафтів у горах?

 А) Широтна зональність;           Б) Ритмічність;            В) Циклічність;        Г) Вертикальна поясність.

 

7. Як учені називають давній материк, який включав усі сучасні континенти?

А)  Гондвана;            Б)  Лавразія;              В)  Пангея;              Г) Атлантида.

 

8. Який материк омивають води чотирьох океанів?

А) Північну Америку;                    Б) Євразія;                   В) Австралія;          Г) Африку.

 

9. Визначити, які бувають географічні карти  призначенням:

А) Світу, материків і океанів, країн;                       В) Туристичні, навчальні, технічні;                                            Б) Велико-, середньо-  і дрібномасштабні ;            Г) Загальногеографічні і тематичні.

 

ІІ рівень

Дати коротку відповідь.

 

  1. Яка площа Землі?
  2. Яку форму має Земля?
  3. Як на планеті змінюється температура повітря  і вод Світового океану, солоність Світового океану?
  4. Як ера зараз панує на планеті Земля?
  5. Скільки виділяють кліматичних поясів?
  6. Який шар земної кори материкового походження, відсутній в океанічній?
  7. На які менші одиниці поділяють географічні пояси?
  8. У чому вимірюється солоність вод Світового океану?
  9. Назвіть материк, що повністю лежить в Південній півкулі.

 

 

 

 

ІІІ рівень

 

1.Встановіть відповідність між назвою материка і його площею.

Назва материка

 

Площа материка

1.

Африка

А

7,6 млн.км²

2.

Австралія

Б

53,4 млн.км²

3.

Південна Америка

В

18, 3млн.км²

4.

Євразія

Г

30,3 млн.км²

 

 

 

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

2.  Розставте океани в порядку збільшення їх площі.

А. Атлантичний

Б. Індійський

В. Північний Льодовитий

Г. Тихий

 

3. Розставте кліматичні пояси від екватора до північного полюса.

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

А. Субтропічний                                                                              

Б. Субарктичний

В. Помірний

Г. Субекваторіальний

 

 

IV рівень

  1. Охарактеризувати  утворення сучасних материків та океанів (Пангея, її поділ, океани).
  2. Чому на Землі виділяють різні географічні пояси?
  3. Нанесіть на контурну карту світу такі географічні об’єкти:

Материки: Євразія, Африка, Північна Америка, Південна Америка, Антарктида, Австралія. Океани: Тихий, Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий .

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня 2019
Переглядів
6504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку