Тематичне оцінювання з розділу «Стародавні цивілізації Азії та Африки»

Про матеріал
Тематичне оцінювання з розділу «Стародавні цивілізації Азії та Африки» у вигляді роздаткового матеріалу. 4-рівневі завдання відповідають програмовим вимогам щодо знань і вмінь учнів з даних тем. . Включені наступні теми: . Стародавній Єгипет , Цивілізації Передньої Азії, Стародавні Індія та Китай
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з розділу «Стародавні цивілізації Азії та Африки»

І варіант

І рівень (по 0,5 б.)

1. Усі стародавні цивілізації мають спільну рису:

А вирощували рис, Б виникли біля річок, В ставали імперіями, Г зникли в результаті народного повстання

2. Титул правителя Єгипту: А пророк, Б лугаль, В фараон, Г раджа

Результат пошуку зображень за запитом "вавилонська вежа зиккурат"3.  Споруда на фото -це: А висячі сади, Б Великий сфінкс, В храм-зиккурат, Г палац китайського імператора

4. Священна книга євреїв, у якій були викладені релігійні вірування та суспільні закони: А Веда, Б Книга мертвих,

В закони Хаммурапі, Г Біблія

5. Рабами в стародавніх цивілізаціях переважно ставали: А злочинці, Б боржники, В селяни, що не сплатили податки, Г полонені під час війни

6. Замкнена суспільна група в Індії, приналежність до якої визначається народженням, - 

А ступа, Б варна, В каста, Г ранг

ІІ рівень (по 1 б.)

7. Співставте назву памятки або винаходу з країною

А Єгипет, Б  Фінікія, В Китай

ІІ варіант

І рівень (по 0,5 б.)

1. Доповніть ознаки цивілізації – це рівень розвитку суспільства, за якого створені міста, писемність і …

А закони, Б реформа, В держава Г податки

2. Писані закони виникають з метою: А встановлення чітких відносин між різними станами, Б збору податків,

В контролю над якістю робіт, Г покарання винних

3. Легенда про всесвітній потоп вперше зафіксована в:

А Книзі мертвих, Б Епосі про Гільгамеша, В Новому Заповіті, Г Ведах

4. Споруда на фото була збудована для: А царського палацу, Б спостережень за планетами та зірками, В жертвоприношень, Г захисту від нападів кочівників

5. До колонізації фінікійців спонукало:  А захоплення багатих земель, Б пошук родовищ металів, В невелика територія Фінікії, Г прагнення поширити свої вірування

6. Священні тексти аріїв – Веди – лягли в основу такої релігії як: А ведизм, Б буддизм,  В індуїзм,  Г астризм

ІІ рівень (по 1 б.)

7. Співставте назву памятки або винаходу з країною

А Дворіччя Б Ізраїльсько-Юдейське царство,  В Індія

1.Велика .. стіна, 2 Біблійні заповіді, 3 Великі піраміди, 4 Мохенджо-Даро , 5 теракотова армія Цинь Шіхуанді,

6 стела Хаммурапі, 7 Великий сфінкс, 8 храм Соломона, 9 алфавіт, 10 колесо, 11 шахи , 12 колонії.

8. Співстав поняття і визначення

1) політеїзм 2) колонізація 3) закон 4) монотеїзм

А створення поселень одного народу на землях іншого  Б загальнообов’язкове записане правило поведінки, В віра в єдине божество,  Г віра у багатьох божеств

9. Впізнай історичну особу за описом .

Його справжнє ім’я – Кун Цзи. Спочатку він зробив кар’єру чиновника, а  в 54 роки подався у мандри і пізнав Волю Неба. Після чого створив філософське вчення, за яким лише доброчесні й  відповідальні люди можуть створити справедливе суспільство без війн та насилля. 

8. Співстав поняття і визначення

1) іригаційне землеробство 2) клинопис 3) ієрогліф 4) реформа  -  А докорінна зміна, Б знак на письмі, що означає слово, В обробка землі, що передбачає будівництво дамб і каналів для зрошення,  Г відтискання загостреною паличкою знаків на глині

9. Впізнай історичну особу за описом

Його справжнє імя – Сідхартха Гаутама. Він був принцем, який до 29 років жив у замкненому палаці. А коли дізнався про страждання простого народу, зрікся свого життя і перебував у роздумах, доки не став Просвітленим. Він проповідував, що можна припинити страждання усього світу через відмову від спокус.

Словничок: Ехнатон, Дарій, Будда, Цінь Ши Хуанді, Хаммурапі, Конфуцій, Соломон, Давид, Ашшурбаніпал

ІІІ рівень (по 1 б.)

10. Розглянь карту і запиши назву річок та назву цивілізації, що виникла в їх долинах.

11. Визнач хронологічні межі таких подій:

1) правління царів Давида і Соломона 2) поява буддизму 3) об’єднання  китайських царств в єдину імперію  4) поява міст-держав шумерів

А ІІІ тис. до н.е., Б 1030-928 рр. до н.е., В VІ ст.до н.е.,

Г 221 р. до н.е.

12. Опиши, як  природно-географічні умови Межиріччя вплинули на господарське життя жителів

VІ рівень. Виконай 1 завдання на вибір (3 б.)

ІІІ рівень (по 1 б.)

10. Розглянь карту і запиши назву річок та назву цивілізації, що виникла в їх долинах.

11. Визнач хронологічні межі таких подій:

1) укладення кодексу законів Хаммурапі, 2) поява об’єднаного царства в Єгипті

3) заснування міста-колонії Карфаген 4) розквіт Індської цивілізації.

А 3000 р.до н.е.,  Б 2300-1700 рр. до н.е., В 1792-1750 рр.до н.е., Г 814 р.до н.е.

12. Опиши, як  природно-географічні умови Єгипту вплинули на господарське життя жителів

VІ рівень Виконай 1 завдання на вибір (3 б.)

13. Порівняй структуру суспільства (або управління) 2-х держав на вибір (Єгипетського, Вавилонського, Ізраїльсько-Юдейського царств, міст-держав Шумеру, Фінікії, Ведійської (арійської) або Китайської держави)

14. Чому в Межиріччі виникла легенда про потоп та створення людини з глини , а кішка стала в Єгипті священною твариною? (пов’яжи з природно-господарчим життям)

15. Поясни значення Біблії як історичного джерела для вивчення життя стародавніх цивілізацій.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Зелена Наталя Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Новохацька Інна олексіївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Лабузько Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ткаченко Тамара
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
28 листопада 2019
Переглядів
6992
Оцінка розробки
4.6 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку