Тематичне оцінювання з теми «Детектив»
Мета: узагальнити й перевірити знання учнів із теми «Детектив»; розвивати вміння учнів застосовувати набуті знання, навички аналізу твору, характеристики літературного образу
Початковий рівень
А)роману;
Б)повісті;
В) інтелектуального детективу;
2. Літературні традиції Е. По продовжував
А)Олександр Грін;
Б)А. Конан Дойль;
В) Г. Веллс;
3. Грімсбі Ройлотт- герой оповідання:
А) «Пістрява стрічка»;
Б) «Спілка рудих»;
В) «Фах»;
4. Який предмет наштовхнув Шерлока Холмса на думку, що Джулію Стоунер вкусила змія ( «Пістрява стрічка»):
А) капелюх;
Б) блюдечко з молоком;
В) коробка?
5. Які ще твори, крім детективів, писав А. Конан Дойль:
А) балади;
Б) фантастичні повісті;
В) історичні та пригодницькі твори?
6. Що хотів побачити Шерлок Холмс,коли постукав у двері контори Вілсона ( «Спілка рудих»):
А) обличчя помічника Вілсона;
Б) коліна помічника Вілсона?
В) самого містера Вілсона.
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень