Тематичне оцінювання з теми "Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI - перша половина XVII ст."

Про матеріал
Матеріали для проведення уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI - перша половина XVII ст.»
Перегляд файлу

(Історія України 8 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI -  перша половина XVII ст.»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________І варіант

І рівень

1. Виберіть з даного переліку непривілейовані соціальні верстви населення на українських землях:                                                                                                                                                                  а) магнати, патриціат;                     б) шляхта, бюргерство;                                                                                                                в) данники, слуги;                                                                      г) духовенство, плебс.                                                                                                            

2.Що з указаного нижче було причиною виникнення та поширення фільварків у XVI ст. на українських землях?                                                                                                                                     а)зростання міст і кількості ремісничого населення в Європі;                                                                                   б)збільшення попиту на сільгосппродукцію на зовнішньому ринку;                                                в)прийняття І Литовського статуту;                                                                                                          г)надання містам в українських землях Магдебурзького права. 

3. Люблінська  унія  була  укладена:

а) між  Молдавією  та  Московською  державою             

б) Кримом  та  Українським  Причорномор’ям    

в) Швецією  та  Польщею

г) Польським  королівством  та  Великим  князівством  Литовським

ІІ рівень

4. Співвіднесіть терміни та поняття з їх визначеннями

1) Обов’язкові роботи селян (переважно тяглових) у фільварку магната,  шляхтича.

а) колегіум

2) Тип навчального закладу.  

б)  Гравюра

3) Вирізьблений або витравлений на спеціально підготовленій дошці   або пластинці малюнок, а також відбиток такого малюнка на папері.

в) Полемічна  література

4) Добірка текстів різних авторів, що відображали проблемні питання релігійної дискусії між католицькою, унійною та православною церквами.

г) Панщина 

 

 

(Історія України 8 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Речі Посполитої (XVI -  перша половина XVII ст

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________ІІ варіант

І рівень

1. Виберіть із даного переліку орган міського самоврядування за Магдебурзьким правом:                                                                                                                               

 а) «копа»;                                            б) віче;                                                                                                                в) магістрат;                                        г) з’їзд.   

2. Позначте прізвище першодрукаря в Україні?

а) І. Федоров                               б)  К. Косинського

в) І. Підкови                                г) К-В. Острозький

3. Позначте  назву  першої  вищої  школи  в  Україні?

а) Острозька  академія                     б) Львівський  університет

в) Києво-Могилянська  академія     г) Харківський  університет

ІІ рівень

4. Установіть відповідність між історичними діячами та уривками з історичних джерел.

1) Академія 

а) Господарство, що базувалося на праці залежних селян і орієнтувалося на ринок.

2) Слов’яно – греко – латинська школа

б) Церква, що з’явилася внаслідок унії частини  православної церкви з католицькою церквою.                                                                                                                

3) Унійна церква

 

в) Навчальний заклад, у якому вивчали грецьку, слов’яно – руську й латинську мови.

4) Фільварок 

г) Різновид наукового або вищого навчального закладу вищого рівня.                                     

5. Дайте визначення термінів: Федеративна держава — це _____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Церковні братства  — _____________________________________________________________________________

ІІІ рівень

6. Розташуйте події у правильній послідовності.

1. Підписання «Уставу на волоки»».                                                                                                                                                                                                                                                                              2.Заснування Острозької академії.                                                                                                      3.Укладення ІІІ Литовського статуту                                                                                                               4.Укладення Люблінської унії. 

7. Поясніть дати:

1596 р.______________________________ 1556-1561 рр. ____________________________

IV рівень

8. Запишіть наслідки Люблінської унії.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________9. Складіть історичний портрет Констянтина-Василя Острозького? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

5. Дайте визначення термінів:

Полемічна література  — це _____________________________________________________________________________

Магнат  — _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

ІІІ рівень

6. Розташуйте події у правильній послідовності.

1. Створення Києво – Могилянського колегіуму.         2.Укладення Берестейської унії                                                                                                                                                                                                                                                                  3.Другий Литовський статут.                             4.Укладення Пересопницького Євангелія 

7. Поясніть дати:

1569 р. _________________________________ 1588 р. _______________________________

IV рівень 8. Запишіть наслідки Брестейської церковної унії.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Запишіть основні досягнення культури кінця 16 – першої половини 17 ст. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Оліхненко Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олійник Микола Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Новікова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого 2022
Переглядів
7261
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку