Тематичне оцінювання з української літератури. 5 клас. "Літературні казки"

Про матеріал
Тематичне оцінювання з української літератури. 5 клас. "Літературні казки". Тестові завдання
Перегляд файлу

                         5 клас література

Контрольна робота № 2

Літературні казки


1. В акровірші Л. Глібова «Химерний, маленький…» ідеться про…

А бублик;    Б вареник;    В песика;        Г галушку.
2. Головною вадою Недороля з повісті-казки Г. Малик була…

А жорстокість;      Б заздрісність;       В жадібність;      Г боягузтво.
3. Яка риса характеру висміюється в казці І. Франка «Фарбований Лис»?

А Хитрість;       Б жорстокість;      В хвалькуватість;        Г лінь.

4. Як величав себе Лис із казки «Фарбований Лис»?

А Гостродум;      Б Остромисл;       В Фарбований Лис;        Г Цар Звірів.

5. Хто з письменників писав про те, що нечиста сила може бути доброю?

А В. КоролівСтарий;      Б І. Франко;        В Г. Малик;        Г В. Симоненко.
6. З'їсти пуд солі — це…

А прислів'я;       Б приказка;          В загадка;           Г акровірш.

7. Хухи народжуються

А. Восени        Б. Навесні            В. Узимку            Г. Влітку

8. Моховинка була хухою

А. печерницею         Б. очеретянкою      В. боровинкою           Г. бур’янкою

 

9. Установіть відповідність між автором та твором.

1 Леонід Глібов

2 Галина Малик

3 Іван Франко

4 Василь Симоненко

А «Фарбований Лис»

Б «Цар Плаксій та Лоскотон»

В «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

Г «Хто вона?»

 

10. Поєднайте частини прислів’їв та поясніть значення кожного вислову.

1 Вік живи…

2 Без роботи…

3 Сварка до добра…

4 Зробив діло…

5 На дерево дивись, як родить, а на людину…

А день роком стає

Б як робить

В гуляй сміло

Г вік учись

Д не доведе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді 5 кл.літ.   КР №2

 

1-Б

2-Г

3-В

4-Б

5-А

6-Б

7-Б

8-В

 

9.

1–Г; 2–В; 3–А; 4–Б.

 

10.

1–Г; 2–А; 3–Д; 4–В; 5–Б.

 

 

docx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
4497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку