Тематичне оцінювання за розділом "Передумови Першої світової війни. Війна та революції"

Про матеріал

Тематичне оцінювання відповідає новій програмі для 10 - 11 класів, розраховане на різні рівні знань учнів з метою перевірки рівня засвєних ними знань та умінь з розділу "Передумови Першої світової війни. війна та революції"

Перегляд файлу

Клас________

Прізвище, ім’я _______________________

Дата __________

Варіант 1

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ 1

  1. Позначте хронологічні межі Першої світової війни

А   1914 – 1917 рр.             Б   1915 – 1920 рр.

В   1914 – 1918 рр.             В   1939 – 1945 рр.

  1. Італія вступила у війну

А   1915 р.     Б   1916 р.         В   1917 р.         Г   1918 р.

  1. Вкажіть правильне твердження.

А   Перемогу у Першій світовій війні здобули країни Центрального блоку

Б   Росія прагнула приєднати в ході Першої світової війни Східну Галичину, Північну Буковину, Закарпаття та оволодіти чорноморськими протоками Боспор та Дарданелли

В    Після Лютневої революції в Росії Тимчасовий уряд заявив про вихід Росії із війни

Г    США вступили у війну на боці Центральних держав

  1. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

А   підписання Компєнського перемир’я

Б   Галицька битва

В   вступ у війну США

Г   битва під Верденом

  1. Установіть відповідність між термінами та визначеннями.
  1. бліцкриг
  2. тотальна війна
  3. пацифізм
  4. шовінізм

 

1

 

2

 

3

 

4

 

А   одна з агресивних форм націоналізму, для якої характерна пропаганда непереможності й винятковості своєї нації

Б    рух, спрямований проти будь-яких воєн, за повну ліквідацію озброєння

В   блискавична війна

Г   період, коли супротивник закріплюється на досягнутих рубежах, створюючи систему окопів та не ведуть активних бойових дій

Д   війна, де використовуються всі засоби для знищення противника, у тому числі мирного населення

  1. Виберіть чотири правильні відповіді. Позначте твердження, що входили до «14 пунктів» В. Вільсона
  1. визволення від німецької окупації території Росії та надання їй безперешкодних можливостей для визначення політичного розвитку, національної політики і вступу до «співтовариства вільних націй»
  2. становлення нової міжнародної правової системи
  3. надання автономії народам Австро-Угорщини
  4. розпад Австро-Угорської імперії
  5. виникнення нових держав
  6. визволення і відновлення Бельгії
  7. повернення Франції Ельзасу та Лотарингії
  1. Ознайомтеся із текстом історичного джерела та дайте відповіді на запитання.

Зі спогадів учасника Першої світової війни: «Спочатку здивування, згодом жах і, нарешті, паніка охопила війська, коли перші хмари смертельного диму окутали всю місцевість і змусили людей, задихаючись, битися в агонії. Ті, хто міг рухатися, бігли, намагаючись, більшою частиною даремно, випередити хмару хлору, яка невблаганно переслідувала їх».

  • Про яку подію йдеться у наведеному джерелі?
  • Коли вона відбулася?
  • Охарактеризуйте наслідки цієї події.

 

Клас________

Прізвище, ім’я _______________________

Дата __________

Варіант 1

Клас________

Прізвище, ім’я _______________________

Дата __________

Варіант 2

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ 1

  1. Назву «тріумф танків» отримала операція поблизу міста

А   Іпр         Б   Вердена         В   Камбре       Г   Капоретто

  1. Приводом до Першої світової війни стало вбивство  спадкоємця айстро-угорського престолу Франца Фердинанда сербським націоналістом

А   А. Шліффенном                    Б   Ф. Фошем

В   О. Брусиловим                      Г   Г. Принципом

  1. Вкажіть хибне твердження.

А   Австро-Угорщина розраховувала анексувати у Росії Поділля і Волинь

Б   Росія прагнула послабити німецький та австрійський вплив у Туреччині та на Балканах

В   Німеччина претендувала на Крим та Південну Україну

Г   США мали на меті розширити вплив на весь американський континент

  1. Розташуйте події у хронологічній послідовності

А   Верденська «м’ясорубка»

Б   Ютландська битва

В   Лондонський договір

Г   Горліцький прорив

  1. Установіть відповідність між історичними постатями та фактами з їхньої біографії
  1. А. Шліффен
  2. В. Вільсон
  3. Р. Нівель
  4. Ф. Фош

 

1

 

2

 

3

 

4

 

А   французький генерал, під командуванням якого французька та британська армії відкинули німецькі війська від р. Марна

Б   французький генерал, операція під командуванням якого в районі міста Реймс провалилася

В   начальник генерального штабу Німеччини, що розробив план нападу на Росію та Францію

Г   президент США, автор «14 пунктів»

Д   російський генерал, під командуванням якого російські війська здійснили вдалу операцію та захватили частину Волині, Галичини, Буковини та досягли Карпатських перевалів

  1. Оберіть чотири правильні відповіді. Позначте твердження, які характеризують зміни у ролі жінки після Першої світової війни.
  1. жінки стали економічно самодостатніми
  2. зросла відповідальність жінок за добробут своєї родини
  3. жінки працювали лише на підприємствах промисловості
  4. до аграрної мобілізації одночасно були залучені як селянки так і жінки з міст
  5. після війни жінки здобули виборчі права, право на освіту, рівну з чоловіками оплату праці
  6. після війни чоловіки повернулися на свої робочі місця, а жінки – до свого звичного життя
  7. молоді дівчата з буржуазних сімей потрапили під вплив емансипації
  1. Поміркуйте, чим відрізнялася Перша світова війна від попередніх воєн? Проаналізуйте економічні та політичні наслідки Першої світової війни.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
10530
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку