Тематичне оцінювання відповідає новій програмі для 10 - 11 класів, розраховане на різні рівні знань учнів з метою перевірки рівня засвєних ними знань та умінь з розділу "Передумови Першої світової війни. війна та революції"
Клас________ |
Прізвище, ім’я _______________________ |
Дата __________ |
Варіант 1 |
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ 1
А 1914 – 1917 рр. Б 1915 – 1920 рр.
В 1914 – 1918 рр. В 1939 – 1945 рр.
А 1915 р. Б 1916 р. В 1917 р. Г 1918 р.
А Перемогу у Першій світовій війні здобули країни Центрального блоку
Б Росія прагнула приєднати в ході Першої світової війни Східну Галичину, Північну Буковину, Закарпаття та оволодіти чорноморськими протоками Боспор та Дарданелли
В Після Лютневої революції в Росії Тимчасовий уряд заявив про вихід Росії із війни
Г США вступили у війну на боці Центральних держав
А підписання Компєнського перемир’я
Б Галицька битва
В вступ у війну США
Г битва під Верденом
|
А одна з агресивних форм націоналізму, для якої характерна пропаганда непереможності й винятковості своєї нації Б рух, спрямований проти будь-яких воєн, за повну ліквідацію озброєння В блискавична війна Г період, коли супротивник закріплюється на досягнутих рубежах, створюючи систему окопів та не ведуть активних бойових дій Д війна, де використовуються всі засоби для знищення противника, у тому числі мирного населення |
Зі спогадів учасника Першої світової війни: «Спочатку здивування, згодом жах і, нарешті, паніка охопила війська, коли перші хмари смертельного диму окутали всю місцевість і змусили людей, задихаючись, битися в агонії. Ті, хто міг рухатися, бігли, намагаючись, більшою частиною даремно, випередити хмару хлору, яка невблаганно переслідувала їх».
Клас________ |
Прізвище, ім’я _______________________ |
Дата __________ |
Варіант 1 |
Клас________ |
Прізвище, ім’я _______________________ |
Дата __________ |
Варіант 2 |
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ 1
А Іпр Б Вердена В Камбре Г Капоретто
А А. Шліффенном Б Ф. Фошем
В О. Брусиловим Г Г. Принципом
А Австро-Угорщина розраховувала анексувати у Росії Поділля і Волинь
Б Росія прагнула послабити німецький та австрійський вплив у Туреччині та на Балканах
В Німеччина претендувала на Крим та Південну Україну
Г США мали на меті розширити вплив на весь американський континент
А Верденська «м’ясорубка»
Б Ютландська битва
В Лондонський договір
Г Горліцький прорив
|
А французький генерал, під командуванням якого французька та британська армії відкинули німецькі війська від р. Марна Б французький генерал, операція під командуванням якого в районі міста Реймс провалилася В начальник генерального штабу Німеччини, що розробив план нападу на Росію та Францію Г президент США, автор «14 пунктів» Д російський генерал, під командуванням якого російські війська здійснили вдалу операцію та захватили частину Волині, Галичини, Буковини та досягли Карпатських перевалів |