Тематичне оцінювання за розділом V "Світ інформації та мас-медіа"

Про матеріал

Пропоную тестові завдання до уроку тематичного оцінювання до розділу V "Світ інформації та мас-медіа"/

Перегляд файлу

Тематичне оцінювання № 5. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

І варіант

  1. Виберіть правильне твердження.

А свобода слова — основа демократичного суспільства

Б цензуру необхідно вводити в країні, що перебуває у стані війни

В кіберзлочини легше розкрити, ніж злочини в «реальному» світі

Г реклама містить виключно неправдиві відомості про товар

  1.  Виберіть правило роботи професійного журналіста.

А журналіст не може зніматись у рекламі

Б журналіст не служить владі або замовникам

В журналіст має вказувати суспільству на його справжніх героїв та ворогів

Г усіма можливими засобами журналіст має доносити інформацію до споживача

  1. Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу?

А «джинса»

Б фейк

В медіа

Г маніпуляція

  1. Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати ознакою його достовірності?

А даних соціологічних досліджень

Б двох або більше джерел інформації

В коментарів експертів

Г цитат з офіційних документів

  1. Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує

А реклама

Б преса

В телебачення

 Г Інтернет

  1. Як називається нагляд і контроль держави за мас-медіа?

А реклама

Б лобізм

В цензура

Г «джинса»

  1. Медіа — це

А інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою

Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі

В вид інформації, розрахований на масового споживача

Г засоби поширення інформації для масового споживання

  1. У сфері мас-медіа маніпулювання – це

А здійснення непомітного впливу на думки та поведінку людей з певною метою 

Б поширення неправдивої інформації через мас-медіа 

В поширення інформації, що розпалює ненависть до певної категорії населення 

Г розміщення прихованої реклами серед аналітичних матеріалів

  1. У перекладі з англійської media означає

А реклама

Б спілкування

В середовище

Г заклади культури

  1. Фейк - це

А прихована реклама

Б неправильна або перекручена інформація

В вид психологічного впливу, що здійснюється через медіа

Г подія, яка відбулася в реальності

  1. Бути медіаграмотним означає

А вміти критично мислити та розділяти інформацію на основну і додаткову

Б грати ігри

В запам'ятовувати факти про медіа

Г мати доступ до інтернет-ресурсів

  1. Меседж, - це

А найважливіша ідея, яку має винести цільова аудиторія з публікації, блогу, інтерв’ю і т.д.

Б текст, переданий каналами засобів масової інформації.

В стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами.

Г збірний термін на позначення у простій послідовній моделі процесу масової комунікації

 


Тематичне оцінювання № 5. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа

ІІ варіант

  1. Фейковим можна назвати повідомлення, яке

 А оформлене не відповідно до стандартів

Б повідомляє про подію, яка насправді не відбулася

В містить думку лише однієї сторони конфлікту

Г ображає почуття певної групи осіб

  1. Що з переліченого можна віднести до правил безпечного поводження в Інтернеті?

А не поширювати на широкий загал інтимну інформацію, відверті фото

Б не переглядати рекламу взагалі, не користуватися послугами інтернет-магазинів

В не спілкуватися з незнайомими людьми, не додавати «друзів» у соціальних мережах

Г знати, що інтернет-ресурси новин дуже часто містять фейкову інформацію

  1. Цензура в демократичних суспільствах характеризується

А втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей

Б обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі

В забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини

Г існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас-медіа для роботи

  1. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є

А професійним

Б неупередженим

В маніпулятивним

Г інформативним

  1. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в мас-медіа?

А свобода пересування

 Б свобода совісті

В свобода слова

Г свобода зібрань


 

  1. Що із запропонованого НЕ є ознакою медіатексту?

А вторинність

Б завершеність

 В потокове виробництво

Г колективне виробництво

  1. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?

А спрямованість на широкі кола населення

Б фінансується благодійними організаціями або державою

В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті

Г створюється задля використання в політичній боротьбі

  1. Що з наведеного вважається головним принципом роботи професійного журналіста?

 А виховування патріотичних громадян своєї країни

Б формування суспільної думки, корисної для загального блага

В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням

Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації

  1. Виберіть правильне твердження: інформація це - …?

А стрімкий розвиток цифрової культури

Б мас-медіа

В документовані або публічно оголошені відомості про події та явища

Г сукупність знань та навичок, що сприяють мисленню

10 Інформаційні війни – це

А складне суспільно-політичне явище між державами

Б управління інформацією з метою набуття конкурентноздатної переваги над супротивником

В надлишковість інформації

Г захист інтересів держави

  1. Що не відноситься до ознак медіакомпетентності?

А розуміння видів впливу медіа на людину і суспільство

Б знати як включити і виключити комп'ютер

В вміння уникати маніпуляцій

Г можливість самому створювати медіапродукти

  1. Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку, або звернення уваги на соціальні проблеми.

А Месседж

Б Медіатекст

В Реклама

Г Фейк

doc
Додано
2 березня 2020
Переглядів
10549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку