Пропоную тестові завдання до уроку тематичного оцінювання до розділу V "Світ інформації та мас-медіа"/
Тематичне оцінювання № 5. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа
І варіант
А свобода слова — основа демократичного суспільства
Б цензуру необхідно вводити в країні, що перебуває у стані війни
В кіберзлочини легше розкрити, ніж злочини в «реальному» світі
Г реклама містить виключно неправдиві відомості про товар
А журналіст не може зніматись у рекламі
Б журналіст не служить владі або замовникам
В журналіст має вказувати суспільству на його справжніх героїв та ворогів
Г усіма можливими засобами журналіст має доносити інформацію до споживача
А «джинса»
Б фейк
В медіа
Г маніпуляція
А даних соціологічних досліджень
Б двох або більше джерел інформації
В коментарів експертів
Г цитат з офіційних документів
А реклама
Б преса
В телебачення
Г Інтернет
А реклама
Б лобізм
В цензура
Г «джинса»
А інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою
Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі
В вид інформації, розрахований на масового споживача
Г засоби поширення інформації для масового споживання
А здійснення непомітного впливу на думки та поведінку людей з певною метою
Б поширення неправдивої інформації через мас-медіа
В поширення інформації, що розпалює ненависть до певної категорії населення
Г розміщення прихованої реклами серед аналітичних матеріалів
А реклама
Б спілкування
В середовище
Г заклади культури
А прихована реклама
Б неправильна або перекручена інформація
В вид психологічного впливу, що здійснюється через медіа
Г подія, яка відбулася в реальності
А вміти критично мислити та розділяти інформацію на основну і додаткову
Б грати ігри
В запам'ятовувати факти про медіа
Г мати доступ до інтернет-ресурсів
А найважливіша ідея, яку має винести цільова аудиторія з публікації, блогу, інтерв’ю і т.д.
Б текст, переданий каналами засобів масової інформації.
В стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами.
Г збірний термін на позначення у простій послідовній моделі процесу масової комунікації
Тематичне оцінювання № 5. Розділ V. Світ інформації та мас-медіа
ІІ варіант
А оформлене не відповідно до стандартів
Б повідомляє про подію, яка насправді не відбулася
В містить думку лише однієї сторони конфлікту
Г ображає почуття певної групи осіб
А не поширювати на широкий загал інтимну інформацію, відверті фото
Б не переглядати рекламу взагалі, не користуватися послугами інтернет-магазинів
В не спілкуватися з незнайомими людьми, не додавати «друзів» у соціальних мережах
Г знати, що інтернет-ресурси новин дуже часто містять фейкову інформацію
А втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей
Б обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі
В забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини
Г існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас-медіа для роботи
А професійним
Б неупередженим
В маніпулятивним
Г інформативним
А свобода пересування
Б свобода совісті
В свобода слова
Г свобода зібрань
А вторинність
Б завершеність
В потокове виробництво
Г колективне виробництво
А спрямованість на широкі кола населення
Б фінансується благодійними організаціями або державою
В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті
Г створюється задля використання в політичній боротьбі
А виховування патріотичних громадян своєї країни
Б формування суспільної думки, корисної для загального блага
В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням
Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації
А стрімкий розвиток цифрової культури
Б мас-медіа
В документовані або публічно оголошені відомості про події та явища
Г сукупність знань та навичок, що сприяють мисленню
10 Інформаційні війни – це
А складне суспільно-політичне явище між державами
Б управління інформацією з метою набуття конкурентноздатної переваги над супротивником
В надлишковість інформації
Г захист інтересів держави
А розуміння видів впливу медіа на людину і суспільство
Б знати як включити і виключити комп'ютер
В вміння уникати маніпуляцій
Г можливість самому створювати медіапродукти
А Месседж
Б Медіатекст
В Реклама
Г Фейк