Тематичне планування до предмету «Українська мова» для учнів 2класу, сімейне навчання, І семестр

Про матеріал
Тематичне планування до предмету «Українська мова» для учнів 2класу: які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання на І семестр 2022-2023 навчального року План складено згідно програми: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч.1/Інна Большакова, Марина Пристінська. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 96 с.:іл.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                           «Перевірено»

                                                                                                                                                                                                                 Заступник директора з НВР

                                                                                                                                                                                                                     __________ (Прізвище, ім’я)

                                                                                                                                                                                                             _________   202_____

                                                                                                                                                                                   

Тематичне планування до предмету «Українська мова»

для учнів 2-Б класу:

(ПІП)

які  здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

на І семестр 2022-2023 навчального року

Вчитель:

План складено згідно програми: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року 

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч.1/Інна Большакова, Марина Пристінська. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 96 с.:іл.

 

№ з/п

Кількість годин

Тема заняття

Очікувані результати

Примітки, повторення

1

18

Мова і мовлення

 

 

-Я вивчаю українську мову

 

-Мова і мовленн

 

-Усне мовлення. Усна народна творчість

 

 

-Письмо, як засіб спілкування

 

-Монолог і діалог

 

           Змістова лінія “Взаємодіємо усно”:

•Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ;

•перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації ;

•розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні ;

•ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ;

•обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила

•пояснює на основі власного досвіду, чому певна інформація зацікавила ;

•висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні ;

•обґрунтовує свої вподобання ;

           Змістова лінія “Читаємо”:

•Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються

•добирає тексти на запропоновану тему];

•ставить запитання за змістом тексту для уточнення його зміст;

•розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного

•прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями ;

•визначає послідовність подій у художньому тексті

•розповідає про вчинки улюблених персонажів ;

•словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів;

             Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”:

•Дитина створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

•записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

•перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

             Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”:

•Дитина аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

•обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків

             Змістова лінія “Досліджуємо медіа”:

•Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо)

•створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію

            Змістова лінія “Театралізуємо”:

•Дитина використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо ;

•обговорює враження від інсценування з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі;

 

 

Опрацюваня сторінок 6-24

2

34

Звуки і букви

 

-Звуки і букви. Абетка

 

-Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами.

 

-Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Абзац. План.

 

-Приголосні звуки. Тверді та мякі приголосні звуки

 

- М’який подовжений приголосний звук

 

-Апостроф. Перенос слів.

 

-Перенос слів зі збігом приголосних

            Змістова лінія “Взаємодіємо усно”:

•Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ;

•перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації ;

•розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні ;

•ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ;

•обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила

•пояснює на основі власного досвіду, чому певна інформація зацікавила ;

•висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні ;

         Змістова лінія “Читаємо”:

•Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються

•добирає тексти на запропоновану тему];

•ставить запитання за змістом тексту для уточнення його зміст;

•розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного

•прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями ;

•визначає послідовність подій у художньому тексті

•розповідає про вчинки улюблених персонажів ;

•словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів;

•читає за ролями фрагменти літературного твору

         Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”:

•Дитина створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

•записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

•перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

         Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”:

•Дитина аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

•обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків

        Змістова лінія “Досліджуємо медіа”:

•Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ;

•створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію

         Змістова лінія “Театралізуємо”:

•Дитина використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо ;

•описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ

 

 

Опрацювати сторінки 25-68

3

13

Слово. Значення слова

 

-Слово. Лексичне значення слова

 

-Слова з прямим і переносним значенням

 

-Слова однозначні й багатозначні

 

-Омоніми

 

-Слова близькі за значенням

 

-Слова протилежні за значеням

             Змістова лінія “Взаємодіємо усно”:

•Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ;

•перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації ;

•розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні ;

•ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ;

              Змістова лінія “Читаємо”:

•Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються

•добирає тексти на запропоновану тему];

•ставить запитання за змістом тексту для уточнення його зміст;

•розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного

              Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”:

•Дитина створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

•записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ;

•перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ;

           Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”:

•Дитина аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки)

•обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків

           Змістова лінія “Досліджуємо медіа”:

•Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо)

•створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію

         Змістова лінія “Театралізуємо”:

 •описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ

 

 

Опрацювати сторінки 69-82

4

15

Будова слова

 

-Будова слова. Закінчення. Основа.

 

-Корінь. Споріднені слова

 

-Комікс

 

-Форма слова і споріднені слова

 

-Форма слова. Слова помічники. Їх роль у реченні

       Змістова лінія “Взаємодіємо усно”:

•Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції);

•перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації;

•розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні;

•ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації;

•обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила ;

       Змістова лінія “Читаємо”:

•Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються ;

•добирає тексти на запропоновану тему;

•ставить запитання за змістом тексту для уточнення його змісту;

•розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

•прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

•розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

•добирає тексти на запропоновану тему;

•ставить запитання за змістом тексту для уточнення його змісту;

•визначає послідовність подій у художньому тексті;

•розповідає про вчинки улюблених персонажів;

•словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів;

•пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід ;

          Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”:

•Дитина створює елементарні письмові повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) та обмінюється ними зі знайомими;

•обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) для невеличкого тексту ;

•вигадує нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, послідовність складів, замінює і об’єднує частини слова);

•створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами;

•удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова).

         Змістова лінія “Досліджуємо медіа”:

•Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо);

•висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікси, дитячі журнали, реклама тощо);

•створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію;

       Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”:

•Дитина створює власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих;

•аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) ;

•обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків .

       Змістова лінія “Театралізуємо”:

•Дитина використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

•імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

•обговорює враження від інсценування з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі;

 

 

Опрацювати сторінки 83-95

 

Ознайомлен __              ______________________________________________________________

 

Дата _________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
836
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку