«Перевірено»
Заступник директора з НВР
__________ (Прізвище, ім’я)
_________ 202_____
Тематичне планування до предмету «Українська мова»
для учнів 2-Б класу:
(ПІП)
які здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
на І семестр 2022-2023 навчального року
Вчитель:
План складено згідно програми: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Ч.1/Інна Большакова, Марина Пристінська. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 96 с.:іл.
№ з/п |
Кількість годин |
Тема заняття |
Очікувані результати |
Примітки, повторення |
1 |
18 |
Мова і мовлення
-Я вивчаю українську мову
-Мова і мовленн
-Усне мовлення. Усна народна творчість
-Письмо, як засіб спілкування
-Монолог і діалог
|
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”: •Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ; •перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації ; •розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні ; •ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ; •обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила •пояснює на основі власного досвіду, чому певна інформація зацікавила ; •висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні ; •обґрунтовує свої вподобання ; Змістова лінія “Читаємо”: •Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються •добирає тексти на запропоновану тему]; •ставить запитання за змістом тексту для уточнення його зміст; •розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного •прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями ; •визначає послідовність подій у художньому тексті •розповідає про вчинки улюблених персонажів ; •словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів; Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”: •Дитина створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; •записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ; •перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ; Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”: •Дитина аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) •обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків Змістова лінія “Досліджуємо медіа”: •Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) •створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію Змістова лінія “Театралізуємо”: •Дитина використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо ; •обговорює враження від інсценування з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі; |
Опрацюваня сторінок 6-24 |
2 |
34 |
Звуки і букви
-Звуки і букви. Абетка
-Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами.
-Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Абзац. План.
-Приголосні звуки. Тверді та мякі приголосні звуки
- М’який подовжений приголосний звук
-Апостроф. Перенос слів.
-Перенос слів зі збігом приголосних |
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”: •Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ; •перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації ; •розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні ; •ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ; •обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила •пояснює на основі власного досвіду, чому певна інформація зацікавила ; •висловлює думку про те, що подобається в почутому, а що — ні ; Змістова лінія “Читаємо”: •Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються •добирає тексти на запропоновану тему]; •ставить запитання за змістом тексту для уточнення його зміст; •розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного •прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями ; •визначає послідовність подій у художньому тексті •розповідає про вчинки улюблених персонажів ; •словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів; •читає за ролями фрагменти літературного твору Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”: •Дитина створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; •записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ; •перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ; Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”: •Дитина аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) •обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків Змістова лінія “Досліджуємо медіа”: •Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) ; •створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію Змістова лінія “Театралізуємо”: •Дитина використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо ; •описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ |
Опрацювати сторінки 25-68 |
3 |
13 |
Слово. Значення слова
-Слово. Лексичне значення слова
-Слова з прямим і переносним значенням
-Слова однозначні й багатозначні
-Омоніми
-Слова близькі за значенням
-Слова протилежні за значеням |
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”: •Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції) ; •перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації ; •розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні ; •ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації ; Змістова лінія “Читаємо”: •Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються •добирає тексти на запропоновану тему]; •ставить запитання за змістом тексту для уточнення його зміст; •розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”: •Дитина створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; •записує окремі слова, які пишуться так, як вимовляються, та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі ; •перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх ; Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”: •Дитина аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) •обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків Змістова лінія “Досліджуємо медіа”: •Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) •створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію Змістова лінія “Театралізуємо”: •описує власні почуття від виконання ролі з позиції учасника інсценування, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації допомагали створювати образ |
Опрацювати сторінки 69-82 |
4 |
15 |
Будова слова
-Будова слова. Закінчення. Основа.
-Корінь. Споріднені слова
-Комікс
-Форма слова і споріднені слова
-Форма слова. Слова помічники. Їх роль у реченні |
Змістова лінія “Взаємодіємо усно”: •Дитина гарно сприймає усні репліки й доречно реагує на інформацію в діалозі (погоджується чи не погоджується, виконує певні дії за проханням чи відповідно до інструкції); •перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації; •розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні; •ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації; •обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила ; Змістова лінія “Читаємо”: •Дитина описує обкладинки книжок, які подобаються ; •добирає тексти на запропоновану тему; •ставить запитання за змістом тексту для уточнення його змісту; •розповідає, про що йдеться в тексті, відповідає на запитання за змістом прочитаного; •прогнозує зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; •розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; •добирає тексти на запропоновану тему; •ставить запитання за змістом тексту для уточнення його змісту; •визначає послідовність подій у художньому тексті; •розповідає про вчинки улюблених персонажів; •словесно моделює власну поведінку на прикладі дій персонажів; •пояснює вчинки персонажів, орієнтуючись у змісті тексту та спираючись на власний досвід ; Змістова лінія “Взаємодіємо письмово”: •Дитина створює елементарні письмові повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) та обмінюється ними зі знайомими; •обирає відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) для невеличкого тексту ; •вигадує нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, послідовність складів, замінює і об’єднує частини слова); •створює невеликі тексти на добре відомі теми, записує їх розбірливо, прописними літерами; •удосконалює з допомогою вчителя/вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова). Змістова лінія “Досліджуємо медіа”: •Дитина висловлює власні думки та описує свої почуття з приводу почутих/переглянутих медіапродуктів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо); •висловлює власні думки і розповідає про свої почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікси, дитячі журнали, реклама тощо); •створює з допомогою вчителя/вчительки прості візуальні медіапродукти (світлина, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо), зважає на мету й на аудиторію; Змістова лінія “Досліджуємо мовлення”: •Дитина створює власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих; •аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) ; •обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості/м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних місцях слова, подовжених приголосних звуків . Змістова лінія “Театралізуємо”: •Дитина використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; •імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; •обговорює враження від інсценування з позиції глядача, зосереджуючи увагу на тому, наскільки обрані інтонації відповідають ролі; |
Опрацювати сторінки 83-95 |
Ознайомлен __ ______________________________________________________________
Дата _________________