Тематичний день « Дарунки осені» (до тематичного тижня «Осінь») 1 клас

Про матеріал
Формувати у дітей навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті; ознайомити учнів із дарами осені; з’ясувати, чому осінь називають щедрою; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, допитливість, пізнавальну активність; виховувати екологічну культуру школяра, шанобливе ставлення до праці.
Перегляд файлу

Тематичний день « Дарунки осені»

 (до тематичного тижня «Осінь»)

1 клас

 

Мета: формувати у дітей навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті; ознайомити учнів із дарами осені; з’ясувати, чому осінь називають щедрою; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, допитливість, пізнавальну активність; виховувати екологічну культуру школяра, шанобливе ставлення до праці

Інтегруються предмети :  природознавство; математика; читання; письмо; музичне мистецтво.

І. Ранкова зустріч.

  1. Вітання.

 

  • Доброго дня усім, хто любить осінь.                                                        (Діти відповідають і махають руками).
  • Доброго дня всім, хто не любить осінь.
  • Доброго дня всім, хто любить яблука.
  • Доброго дня всім, хто любить грушки.
  • Доброго дня всім, хто посміхається.
  • Доброго дня всім, хто сумує.

 

  1. Обмін інформацією.

 

 

 

Тема дня : «Дарунки осені»

 

ДАРИ  ОСЕНІ ( Г. Шевчук)

Восени врожай збирають

На городах і в садках.

Груші, яблука звисають

На тонесеньких гілках.

В лісі білочка руденька

Під пеньком знайшла грибок.

Ухопила — та хутенько

Заховала в теремок.

  • Коли збирають урожай?
  • Що саме збирають восени?
  • Що робить восени білочка?
  • Як поводяться птахи?
  1. Гра «Назви одним словом»

Осінь називають багатьма словами. А як би ви назвали осінь ? Яка вона?

Діти по черзі одним словом називають осінь

 Наприклад : золота, щедра, мокра, сонячна, радісна .

  1. Щоденні новини.
  • Осінь називають чарівницею. Вона розфарбовує дерева  якими кольорами?
  • А ще вона дерева роздягає. Які?
  • Пташки готуються відлетіти у теплі краї. Назвіть їх.
  • Які звірята роблять запаси на зиму?
  • Які звірята змінюють хутро?
  • Що роблять люди в саду, на городі?
  1. Гра «Вгадай, що це».

У вчителя в руках кошик із овочами і фруктами, прикритий серветкою. Завдання дітям: не дивлячись, взяти фрукт чи овоч і вгадати, що це.

ІІ. Ознайомлення учнів із темою та метою дня.

  • Сьогодні ми вирушимо до осіннього саду, де побачимо багато цікавого і пізнавального. А щоб ніхто не загубився під час подорожі, згадаємо правила:
  • уважно слухати;
  • запам’ятовувати;
  • подавати один одному руку допомоги.

ІІІ. Робота над темою дня.

  1. Робота в групах.

На партах у дітей лежать картки із зображеннями фруктів і овочів.

 

 

  Кожній групі роздати по одному набору Лего.

  • Покладіть біля синьої цеглинки Лего те, що не росте у нашій місцевості.
  • Покладіть біля червоної цеглинки Лего те, що достигає не восени.
  • Покладіть біля блакитної цеглинки Лего фрукти.
  • Покладіть біля зеленої цеглинки Лего кислі фрукти.
  • Покладіть біля оранжевої цеглинки Лего овочі.
  • Покладіть біля жовтої цеглинки Лего  гіркі овочі.
  • Скільки овочів і фруктів біля синьої цеглинки Лего? (Порахувати овочі і фрукти біля кожної цеглинки).
  • Біля якої цеглинки овочів і фруктів найбільше?
  • А де найменше? (Біля жовтої цеглинки – 3 гіркі овочі).
  • Запишіть цифру 3, пропишіть рядок.
  • Заберіть цибулю. Скільки овочів залишилось? (2).
  • Заберіть ще і перець. Тепер скільки овочів у цій групі? (1).
  • Якщо покласти сюди цибулю, скільки овочів стане?
  • А якщо додати ще і перець, то скільки всього буде овочів?
  • Покладіть на парті зображення лайма, банана і ананаса. Скільки їх всього?
  • Що стоїть на першому місці? На другому? На третьому?
  • Якому числу відповідає ананас? А лайм?
  • Що стоїть перед бананом? Яке число? Перед ананасом? Яке число?
  • Що розміщено після лайма? Яке число? Після банана? Яке число?
  • Скільки всього фруктів у цьому ряду?
  • Поміркуйте, чому треба їсти фрукти і овочі? (Відповіді дітей).

 

  1. Фізкультхвилинка.

«Осінні клопоти»

Прийшла осінь нам на втіху.

Задоволено похитують голівкою, руки на поясі.

Всі приємний клопіт мають:

Показують руками довкола себе.

Йдуть до гаю по горіхи,

Стають навшпиньки й імітують зривання горіхів

із дерева.

Лісові грибки збирають.

Присідають і зображують «збір грибів».

Трусять яблука та сливи,

Підводяться і показують, як трусять дерева в

садку.

А на городах, як годиться,

Вже достигли та вродили

Ріпа, буряки, морквиця.

Діти нахиляються й імітують виривання

городини-коренеплодів.

Тож працюймо, не лінімось,

Ритмічні оплески.

Вдячно осені вклонімось!

Діти схрещують долоні на грудях і низько

вклоняються.

  1. Робота в парах.

На червоних помідорах записані приклади, на жовтих – результати. Завдання: знайти пару.

 

2+2=                                  6-1=

1+4=                                  5-2=

5+2=                                 7-1=

 

 

       

                     

 

 

 

 

 

  1. Гра «Допоможи білочці зібрати свої грибочки».

Розв’яжи приклади. І порахуй скільки грибочків у білочки.

 

 

 

 

  1. Гра «Чудова зустріч».

Ось ми зустріли їжачка. Він просить допомогти.

 

Причитати вірш Г. Усач.

ЩО НА СПИНЦІ В ЇЖАЧКА? 

Що несе на спинці

Спритний їжачок?

Він несе на спинці

Золотий листок.

Що несе на спинці

В дощик і сльоту?

Він несе на спинці

Осінь золоту.

  • Про кого розповідається у вірші?
  • Як автор говорить про їжака? Який він?
  • Що несе на спинці їжачок?
  • Чи справді їжачок несе на спинці золоту осінь?
  • Яка перша літера у слові осінь?
  • Які ще слова починаються літерою о?
  • А закінчуються?
  • Напишіть рядок великої букви о.
  1. Пальчикова гімнастика.

 Оси

        

     Оса осі в осінні дні                          

Сумні виспівує пісні.

Тумани сиві на росі —

Сховатись ніде вже осі

(Виставити середній палець, притиснути його між вказівним та безіменним, поворушити ним).

7. Робота в групах. Гра «Хто швидше».

 («Карусель»).

Виконати звукові моделі слів:  осінь, їжак, помідор, груша, білка (за малюнками).

 

 

 

  1. Музична зупинка.

Розучування дитячої пісні « "Осінь-чарівниця ».

  1. Підсумок дня.

Робота в щоденнику вражень.

 

Теми для щоденника вражень.

 

  • Що я люблю їсти восени.
  •  
  • Що мені подарувала осінь.
  • За що я люблю осінь.
docx
Додано
26 січня 2022
Переглядів
1318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку