Тематичний контроль за розділом "Українські землі в складі Російської імперії в другій половині ХІХ століття" (частина 1)

Про матеріал
Різнорівневі завдання, які допоможуть оцінити компетентності здобувачів освіти із зазначеної теми.
Перегляд файлу

Тематичний контроль за розділом «Українські землі в складі Російської імперії в 2 половині ХІХ століття»

І рівень. (4Х1)

 Виконати тестові завдання:

  1. У яких містах України  в 1 половині ХІХ століття існували ліцеї? 

 а) Батурині, Києві, Ніжині

 б) Одесі, Кременці, Ніжині

 в) Харкові, Полтаві, Ніжині

 г) Одесі, Львові, Ніжині

2. Назвіть автора зображеної картини

А) В.Боровиковський             Б) Т.Шевченко              В) В. Тропінін                    Г) І. Сошенко

3.Парк «Софіївка» було створено в місті

А) Умані             Б) Одесі                      В) Качанівці                  Г) Сокиринцях

 

4. Хто був автором серії малюнків «Живописна Україна»?

 А) В.Боровиковський             Б) Т.Шевченко              В) В. Тропінін                    Г) І. Сошенко

 

2 рівень (8Х1)

5.Пояснити терміни:

«Цензура» -                «Модернізація» -                «Фольклор» -                    «Сепаратизм» -

«Шовінізм» -              «Аматор» -                                «Меценат» -                       «Десятина» -

 

6. Встановити відповідність: (5Х1)

А) Андрій Меленський

Б) Остап Вересай

В) Михайло Щепкін

Г) Микола Цертелєв

Д)Ізмаїл Срезневський

1)Кобзар з Прилуччини

2) записував пісні і звичаї сіл Харківщини, Полтавщини, опублікував їх у збірниках «Запорожская старина»

3) Дослідник і видавець українських народних дум

4)Актор професійної трупи Харківського театру

5)Архітектор, спроєктував церкву-мавзолей на Аскольдовій могилі

 

7. Викресліть зайве в рядку: (5Х1)

А) Кобзарі, флейтисти, бандуристи, лірники

Б) Енеїда, Наталка-Полтавка, Тарас Бульба, Москаль-чарівник

В) Парафіяльні двокласні школи, гімназії, ліцеї, університети

Г) Андрій Шут, Федір Гриценко (Холодний), Іван Крюковський, Зоріан Доленга-Ходаковський

Д) метелиця, гопак, вальс, полька

 

8. Розташувати події в хронологічній послідовності: (7Х1)

- скасування кріпосного права в Російській імперії

- перехід до загальної військової повинності

- реформа в галузі цензури

- початок «Київської козаччини»

- початок оборони Севастополя

- початок Східної (Кримської) війни

- судова, земська, шкільна реформи

 

 ІІІ рівень

9. Розташувати прізвища відомих діячів української культури та науки  відповідно до галузі. (13Х1)

література

математика

музика

історія

живопис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Т. Осиповський, М. Маркевич, П. Гулак-Артемовський, М. Гоголь, В. Тропінін, І. Сошенко, Й. Витвицький, Д. Бантиш-Каменський,  А.Єдлічка, Г.Квітка-Основ`яненко, В. Боровиковський, М. Остроградський, М. Вербицький.

ІV рівень (5)

10. Про заснування якого навчального закладу йдеться в уривку з історичного джерела?

«Місцем його заснування було обрано місто.., де вперше засяяло й звідси розлилося по всій Давній Русі світло істинної [християнської] віри. Заснований університет, названий імператорським університетом на честь великого просвітителя Русі, удостоєний прийняттям під особливе покровительство Його імператорської величності...»?

 

11. Робота з документом: виправити помилки, допущені в тексті (5Х2)

Із Загального Положення 19 лютого 1861 р. про селян, що вийшли з кріпосної залежності


1. Кріпосне право на селян, оселених у поміщицьких маєтках, і на дворових людей скасовується на 20 років. <...>
3. Поміщики, втрачаючи право власності на всі належні їм землі, надають за встановлені повинності в постійне користування селян садибну їхню осілість <...> і для виконання їх обов’язків перед урядом і поміщиком ту кількість польової землі й інших угідь, яка визначається Місцевими положеннями. <...>
17. Селяни, які вийшли з кріпосної залежності <...>, утворюють у справах господарських сільські громади, а для безпосереднього управління і суду об’єднуються у волості. У кожній сільській громаді і в кожній волості громадськими справами керують громада та її виборні. <...>
23. Селянам заборонено: провадити вільну торгівлю; відкривати й утримувати фабрики, різні промислові, торговельні, ремісничі підприємства; записуватись у цехи, займатися ремеслами; вступати в гільдії, торговельні розряди. <...>
149. Селянин має право нагляду за додержанням громадського порядку <...>
151. Селяни, оселені на землі поміщика, позбавлені обов’язку захищати його і його домашніх від усяких насильницьких дій, надавати допомогу при раптових лихах. <...>

12. Скласти план до  теми «Східна (Кримська) війна». (15)

docx
Додано
17 грудня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку