Тематичний контроль за творчістю Й.В.Ґете., Ф. Кафки, А.Камю,
Г. Лорки, Д. Орвелла, Г.Аполлінера, Т. Халілова, М. Павича
1. Джерелом трагедії Й.В.Ґете. «Фауст» є:
А народна легенда про доктора Фауста, чарівника, чорнокнижника
Б Народна легенда про Мефістофеля
В юнак спокушає юну дівчину та кидає її
легенда про праведника, якого спокушав сатана з дозволу Бога
2. Назвіть головних героїв твору (кілька правильних відповідей)
А Фауст
Б Зевс
В Мефістофель
3. Напрям у західноєвропейській драматургії та театрі, що виник у 1950-х рр. завдяки діяльності М. Фріша, Ф. Дюрренматта, Е. Йонеско, С. Беккета та ін. — це
А театр абсурду
Б театр тіней
В нова драма
4. Грегор Замза (Франц Кафка. «Перевтілення»)мав працювати на ненависній роботі, бо:
А він мусив утримувати родину та сплачувати борги батька
Б не міг знайти іншої роботи
В він заробляв на лікування матері, яка тяжко хворіла
Г хотів покращити власне матеріальне становище
5. Назвіть теми роману А.Камю «Чума», виберіть дві
А Боротьба людської спільноти проти конкретного зла
Б Стосунки між людьми
В У символічному значенні: боротьба проти нацизму та фашизму.
Г Життя одного міста
6. Проблематика роману А.Камю «Чума»:
А Стосунки батьків та дітей
Б Активне протистояння злу
В Моральність та аморальність
Г Хабарництво чиновників
Ґ Відповідальність за власний вибір
Д Життя і смерть
7. Вірш Рільке "Згаси мій зір..." побудований:
А Як діалог
Б Як монолог ліричного героя
В Як полілог
8. Улюблений міфологічний герой, якого оспівував Рільке, ...
А Орфей
Б Зевс
В Гермес
Г Аполлон
9. Термін "сюрреалізм" увів до широкого вжитку...
А Аполлінер
Б Рільке
В Лорка
Г Кафка
10. Міст Мірабо у одноіменному вірші Г.Аполлінера - це символ
А руху життя
Б кохання
В журби
Г надії
11. Визначте провідні риси творчості Ф. Г. Лорки.
А Музикальність
Б тісний зв'язок з фольклором
В експеримент з формою
Г заперечення традиційного
Ґ колаж
12. Головний конфлікт твору Ф. Гарсіа Лорки "Про царівну Місяцівну" - між
А особистістю і натовпом
Б батьками і дітьми
В коханням і зрадою
Г життям і смертю
13. Яке прагнення спонукало Д. Орвелла написати "Скотоферму"?
А Викрити ворожі Радянському Союзу капіталістичні країни, які перешкоджали побудові соціалізму в СРСР.
Б Закликати пролетаріат країн світу брати приклад з Радянського Союзу у побудові соціалізму.
В Викрити брехню радянської пропаганди про щасливе соціалістичне суспільство у Радянському Союзі.
Г Підтримати радянський уряд у побудові соціалізму
14. Мета п'єси "Матінка Кураж та її діти"
А викликати у читача співчутливість
Б пам'ятати про минуле
В попередження перед Другою світовою війною
Г розповісти про початок війни
15. Тема поезії Пауль Целана «Фуга сметрі»:
А відданість вітчизні, патріотизм
Б Освенцім, особиста та суспільна трагедія
В кохання німецького ката до золотокосої Маргарити
Г рівноправність і рівноцінність німців і євреїв
16. Постмодернізм-це
А світоглядно - мистецький напрям, що в останні десятиліття ХХ ст. приходить на зміну модернізму
Б розчарування у способах змінити світ за допомогою ідеології
В неможливість створити якісно нове мистецтво
Г схильність до запозичення.
17. Символічне значення фіналу оповідання Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами»:
А приреченість людей, які не спроможні піднятися над «багном» свого існування
Б подівання на відродження духовності людей
В воскресла віра людей у надприродні сили
Г утвердження добра в людському житті
18. Чому герої твору " Скляний равлик" схожі на равликів?
А Бо повільно зближуються з новими людьми
Б Бо мовчазні у своїх бажаннях
В Бо живуть, заглибившись у свої проблеми
Г Бо ховаються від кохання
19. Тематика твору Т. Халілова "До останнього подиху"
А тема самотності
Б любов до природи
В колективізація
Г рагедія кримськотатарського народу
Ґ тема освіти
20. Особливість сюжету твору М. Павича "Скляний равлик" полягає у тому, що
А твір написаний у дзеркальному відображенні
Б твір побудований у вигляді кросворду
В автор дає змогу читачеві самому обирати послідовність розділів для читання
Г твір написано в гротескній манері, яка поєднує повсякденну реальність з елементами дивовижного і фантастичного