ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Заняття 1. «Давайте познайомимося» (у формі рухливої ігри-знайомства)
Мета: захопити дітей і батьків спільною грою, створити атмосферу затишку і доброзичливості. Вміст: ввідна бесіда, розповідь про плани роботи; ігри з м'ячем в крузі: «Як тебе звуть?», «Питання - відповідь»; «Поздороваємся різними частинами тіла»; естафети; «Ракетодром», «Ніс, пів, потовк».
Заняття 2. «Що таке фітбол?» (у формі рухливої ігри-знайомства)
Мета: познайомити дітей і батьків в ігровій формі з фітболамі як устаткуванням, поділитися досвідом використання фітболов удома.
Вміст: бесіда з учасниками про те, як вони удома використовують фітбол, ігри «Вгадай із закритими очима», «Що я бачу?», «Мій веселий, дзвінкий м'яч».
Заняття 3. «Покажіть вашу п'яту» (у формі практичного заняття з оцінкою плантограмми)
Мета: познайомити батьків з процедурою зняття і оцінки плантограмми, поділитися досвідом сімей по профілактиці плоскостопості.
Вміст: процедура зняття плантограмми у 2-3 дітей; бесіда з сім'ями про те, які вправи вони використовують удома для профілактики або корекції плоскостопості; гра «Колдунчики».
Заняття 4. «Ви нудьгували по фітболу?» (у формі вправ в парі і рухливих ігор з м'ячем)
Мета: познайомити дітей і батьків з парною гімнастикою і використанням фітболов як устаткування, показати ігри з футболом
Вміст: парна гімнастика з фітболамі, ігри «Що зростає в городі (у лісі, саду)», «Снайпер»
Заняття 5. «Як стати Неболейкой» (у формі подорожі в Країну здоров'я)
Мета: познайомити дітей і дорослих з поняттями «Здоров'я » і «здоровий спосіб життя», показати гри для зміцнення систем організму.
Вміст: бесіда про те, що таке здоров'я, про його складові і засоби зміцнення здоров'я; ігри «Таргани», «Ловішки з хвостиками», «Третій зайвий».
Заняття 6. «Слідами Смешаріков» (у формі комплексу вправ на фітболе)
Мета: познайомити дітей і батьків з оптимальним комплексом вправ на фітболе в положенні сидячи і лежачи на м'ячі, зберігаючи правильну поставу.
Вміст: комплекс фітбол-гімнастіки «Зарядка для Смешаріков», ігри «Що я бачу?», «Ловішки для Смешаріков».
Заняття 7. «Школа для очей» (у формі консультації-практикуму з психологом)
Мета: профілактика дитячої короткозорості, знайомство сім'ї з комплексом вправ для корекції зору і способами загальної релаксації.
Вміст: бесіда з учасниками клубу про причини зниження зору у дітей; пояснити і випробувати вправи для корекції зору; ігри «Піжмурки», «Вгадай, чий голосок», вправи на релаксацію.
Заняття 8. «Фітбол-ура» (у формі комплексу вправ на фітболе)
Мета: продовжувати знайомити дітей і батьків з комплексом вправ на фітболе в положенні сидячи на м'ячі, включаючи вправи і танцювальні етюди з рухами рук і ніг по черзі, зберігаючи при цьому правильну поставу.
Вміст: комплекс фітбол-гімнастіки «Гойдалки», танцювальний етюд «Шапокляк», пальчиковиє ігри.
Заняття 9. «Мій веселий, дзвінкий м'яч» (школа м'яча)
Мета: вправляти у володінні малим м'ячем батьків і дітей (у спільній грі).
Вміст: ігрові завдання з м'ячем індивідуально і в парах; гра «Викидайла».
Заняття 10. «Пригод жаби» (у формі комплексу вправ на фітболе)
Мета: продовжувати знайомити дітей і батьків з комплексом вправ на фітболе в положенні лежачи на м'ячі без страховки і із страховкою дорослого.
Вміст: комплекс фітбол-гімнастіки «Добра жаба», вправи «Літаки на зліт», «Гнучка русалка», «Перекид на м'ячі», танцювальний етюд «Шапокляк», логорітмічеськие ігри на м'ячі.
Заняття 11. «Розвесела скакалка» (у формі змагань)
Мета: познайомити батьків і дітей зі всілякими способами використання скакалки, виявити самого «стрибаючого» дитяти і батька.
Вміст: ігрові вправи із скакалкою, естафети «Конячки», стрибки різними способами, ігри «Вудка», «Рибалки».
Заняття 12. «Ви стрибали на фітболе?» (у формі ігор-естафет на фітболе)
Мета: вправлятися у виконанні комплексів вправ (за бажанням учасників), виявлення найспритніших дітей.
Вміст: виконання комплексу вправ на фітболах (виконують діти, допомагають батьки); прижковиє естафети: «Незвичайний паровоз», «Смішні фігури», рухлива гра «Ловішки для Смешаріков»
Заняття 13. «Цей світ рухливих ігор» (у формі розваги)
Мета: познайомити батьків з правилами програмних ігор, принести задоволення від спільної гри з дітьми.
Вміст: цикл коханих дітьми рухливих ігор, об'єднаних одним сюжетом.
Заняття 14. «Навколо світу на фітболе» (у формі розваги)
Мета: вправлятися у виконанні комплексів (за бажанням учасників), закріпити виконання знайомих вправ, принести учасникам задоволення від спільної гри.
Вміст: цикл коханих дітьми рухливих ігор з фітболом, об'єднаних одним сюжетом.
Заняття 15. «Перевіримо гармонію цифрами» (у формі практичного заняття)
Мета: навчити батьків простим тестам оцінки свого здоров'я
Вміст: бесіда про те, як можна «вимірювати» своє здоров'я; виступ вихователя на тему «Сова або жайворонок?», використання тестів визначення ЧСС, частоти дихання, визначення відповідності зростання і маси тіла дитяти віковим нормам. Анкетування.
Заняття 16. «Суперфітбол» (у формі розваги)
Мета: створити атмосферу свята, принести задоволення учасникам від спільної гри.
Вміст: цикл коханих дітьми вправ, рухливих ігор на фітболе з використанням «чарівного куба».