Українська мова
7 клас
Контрольна робота
Дієслово ( значення, форми дієслова, вид, час )
Початковий рівень
1. Дієслово – це
а) самостійна частина мови, яка означає назву предмета та відповідає на питання хто? що?
б) самостійна частина мови, яка вказує на ознаку предмета та відповідає на питання який? чий?
в) самостійна частина мови, яка означає дію або стан предмета та відповідає на питання що робити? що зробити?
г) самостійна частина мови, яка виражає ознаку за дією або станом та відповідає на питання як? де? коли?
Українська мова
7 клас
Контрольна робота
Дієслово ( значення, форми дієслова, вид, час )
Початковий рівень
1. Дієслово – це
а) самостійна частина мови, яка означає назву предмета та відповідає на питання хто? що?
б) самостійна частина мови, яка вказує на ознаку предмета та відповідає на питання який? чий?
в) самостійна частина мови, яка означає дію або стан предмета та відповідає на питання що робити? що зробити?
г) самостійна частина мови, яка виражає ознаку за дією або станом та відповідає на питання як? де? коли?
2. Дієсловами є всі слова в рядку
а) читаю, повідомити, очікування, чекаєш
б) писати, вірять, лежиш, їсти
в) відчувати, несучи, ведучий, їхати
г) показувала, учительська, мити, шиєш
3. Визнач, у якій формі вжито дієслова у фразеологізмах заговорювати зуби, ловити гав
а) у неозначеній формі
б) у формі на -но, -то
в) в особовій формі
г) у формі дієприслівника
4. Найчастіше дієслово в реченні виступає
а) додатком
б) підметом
в) обставиною
г) присудком
5. Укажи рядок дієслів недоконаного виду
а) рахувати, плекати, берегти, цокотіти
б) гріти, поберегти, дійти, угледіти
в) шанувати, здійнявся, рвонули, викликають
г) видзвонювати, втручатися, листуєшся, здійснив
6. Укажіть рядок, у якому всі слова з часткою не пишемо разом
а) не/доїдати, не/зітхнути, не/зчутися, не/вгавати
б) не/досипати, не/притомніти, не/волити, не/навидіти
в) не/зрозуміти, не/погодитися, не/спиниться, не/кричати
г) не/славити (ганьбити), не/стямитись, не/хтувати, не/квітчати
Середній рівень
7. Установи відповідність
1 неозначена форма дієслова А читають
2 особова форма Б викликаючи
3 форма на –но, -то В перемагати
4 дієприслівник Г вишито
Д написаний
8. Запиши подані дієслова, знімаючи риску.
Не/хтувати, не/зчутися, не/вгавати, не/навидіти, не/могти, не/схотіла, не/дочув, не/дописав, не/притомніти, не/думала, не/бажала.
9. Встав пропущені букви.
Бер..мось, долл..мо, спеч..мо, напиш..ш, гостр..те, залиш..мо, бер..мо, зачеп..мо, побор..мо, скле..мо.
Достатній рівень
10. Утвори видові пари від поданих дієслів.
Писати, забирати, стояти, розчісувати, вивозити, обмірковувати.
11. Виконай синтаксичний розбір речення.
Полетів би я за тобою, та крилець не маю.
Високий рівень
Напиши твір-мініатюру (7-8 речень) на тему «Волонтерський рух в Україні». Підкресли дієслова.