Перевіряється здатність учня сприймати на слух і розуміти незнайоме за змістом висловлювання з одного прослуховування.
Перевірка аудіювання учнів здійснюється фронтально за одним із варіантів.
Варіант перший: учитель читає один раз незнайомий учням текст, а потім пропонує серію запитань з варіантами відповідей. Школярі повинні мовчки вислухати кожне запитання, варіанти відповідей до нього, вибрати один із варіантів і записати лише його. Варіант другий: учні отримують видрукувані запитання та варіанти відповідей на них і відзначають галочкою правильний з їхнього погляду варіант. Варіант третій: учні виконують тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/audiyuvannya-g-k-andersen-snigova-koroleva-opovidannya-pershe-v-yakomu-mova
У п'ятому класі учням пропонуються 6 запитань з чотирма варіантами відповідей. Правильна відповідь на кожне із 6 запитань оцінюється двома балами. Оцінювання здійснюється з огляду на те, що за цей вид діяльності учень може одержати від 1 балу (за сумлінну роботу, яка ще не дала належного результату) до 12 балів (за бездоганно виконану роботу)
АУДІЮВАННЯ. ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 5 КЛАС НУШ
Текст: Оповідання перше з казки Г.К.Андерсена «Снігова Королева» в перекладі О.Іваненко
А) чортівську школу,
Б) дзеркало та скалки
В) зиму
Г) дитячі розваги
А) народ
Б) чорт
В) Творець
Г) хлопчик
А) все хороше і прекрасне зменшувалося в ньому до неможливого, а все негідне і погане виступало чіткіше і здавалося ще гіршим
Б) все хороше і прекрасне збільшувалося в ньому
В) воно забирало пам’ять в людей
Г) все негідне і погане перетворювало на хороше
А) носили його по всіх країнах
Б) побачили свого вчителя
В) захотіли дістатися до Неба, щоб посміятися над ангелами і самим Творцем
Г) дуже високо підняли
А) Людина з такою скалкою бачила все навиворіт
Б) людина бачила тільки погане
В) людина помирала
Г) серце перетворювалося на маленьку крижинку
А) засмутився
Б) здивувався
В) реготав, радіючи
Г) втратив учнів