тест для дівчаток з трудового навчання

Про матеріал
ТЕСТИ ДЛЯ ДІВЧАТОК З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСУ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧЕНИЦЬ З ТЕМИ "ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ШВЕЙНОГО ВИРОБУ"
Перегляд файлу

6 клас  ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тести (кожна правильна відповідь – 1 бал)

1-Назвати види оздоблення даних фартухів:

http://portniha.com/wp-content/uploads/2019/05/4-5.jpg

1-аплікація                    

2-вишивка             

3-оборка                  

4-мереживо

5-бісер                            

6-пайєтки              

7-гудзики                    

8-тасьма

 

2-Назвати деталі крою фартуха:

http://portniha.com/wp-content/uploads/2019/05/9-5.jpg

 

1-косинка

2-бритель

3-пояс

4-нижня частина

5-нагрудник

6-кишеня

7- нижня частина+ нагрудник

 

 

 

3-Нанвати лінії креслення фартуза:              

  http://portniha.com/wp-content/uploads/2019/05/8-5.jpg 

  

50 см – лінія___________зрізу

20 см –лінія___________ зрізу

13 см – лінія__________ зрізу

35 см – лінія__________ зрізу

26 см – лінія__________зрізу                                       

 

4-Які мірки необхідні для побудови креслення даного фартуха:                   

 http://portniha.com/wp-content/uploads/2019/05/7-5.jpg

1-обхват стегон

2-обхват шиї

3-довжина фартуха

4-обхват талії

5-довжина рукава

6-обхват грудей

 

 

 

 

 

5- Назвати  шви  відвовідно малюнку:

1-зшивний врозпрасування

2-зшивний взапрасування

3-подвійний

4-упідгин з закритим зрізом

 

https://handmadebase.com/wp-content/uploads/data/potaynoy_shov_vruchnyu3.jpgА-

https://handmadebase.com/wp-content/uploads/data/potaynoy_shov_vruchnyu5.jpg Б-

Похожее изображениеВ-           Зразок шва вподгібку з закритим зрізом. У підгин з закритим зрізомГ-

 

 

6-Установіть відповідність між назвою методу проєктування та його описом.

1-Це метод пошуку нових ідей шляхом приєднання до предмету, який проектується, властивостей або ознак випадково обраних явищ та об’єктів, внаслідок чого отримують незвичні поєднання, котрі дозволяють подолати психологічну інерцію.

2-Сутність методу полягає в наданні проєктованому технічному об’єкту форми, що відображає зовнішні обриси біологічних об’єктів.

3-Одним із найцікавіших прийомів цього методу є перенесення персонажів, техніки і подій в інші умови. Таке завдання межує з казкою, фантастикою. Основне завдання даного методу - навчитися характеризувати предмети та явища і пристосовувати їх до нових умов.

А-Метод фантазування

Б– Метод фокальних об’єктів

В-Метод біоформ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-Розподіліть відповідно до зображень назви деяких процесів текстильного виробництва.

  1.                               А-Прядіння пряжі

     2-                                Б-Первинна обробка вовни

     3-                                В-Підготовка волокнистого матеріалу (чесання вовни)

     4-                                Г-Заготівля сировини (отримання руна)

https://naurok.com.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.5.1.jpg  1

 

https://naurok.com.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.5.2.jpg  2

https://naurok.com.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.5.3.jpg   3

 

https://naurok.com.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.5.4.jpg  4

 

8-Оберіть, що саме із зображеного на малюнку належить до текстильних матеріалів. Укажіть всі правильні відповіді:

https://naurok.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.6.jpg

1-Пряжа

2-Бусини

3-Стрічка

4-Швейні нитки

5-Мереживо

6-Тканини

 

 

9-На якому з малюнків зображено фрагмент вишивки «козликом»?                                                   

 1  https://naurok.com.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.11.4.jpg               2   Картинки по запросу "гладь"

3Картинки по запросу "шов крестик"                 4 Картинки по запросу "rjpkbr-ijd"                                               

 

10- Розподіли предмети,  які має майстриня,  наступним чином:                                                   

1-Матеріали –                                                             А-тканина,

                                                                                      Б-нитки

2-Інструменти –                                                          В-ножиці,

                                                                                      Г- голка

3-Пристосування –                                                     Д-п’яльцяhttps://naurok.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.12.jpg

 

11-Який привод швейної машини зображено на малюнку?

                              https://naurok.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.13.jpg

1-ручний                      2-ножний                   3-електричний

 

12-Назвіть позначені цифрами частини шпульного ковпачка:

                                             https://naurok.ua/uploads/blog/Olimpiada/Trudove/Girls/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B0%2020/7%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/7.14.jpg

1-Пластинчаста пружина –

2-Корпус шпульного ковпачка –

3-Гвинт –

4-Заскочка –

5--Установочний палець –

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
1270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку