Тест
для перевірки знань творчості
Тараса Шевченка, Павла Тичини, Євгена Гуцала.
5 клас
1.У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?
А) «Садок вишневий коло хати» Б) « В бур’янах» В) «Гаї шумлять»
2.Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші «Садок вишневий коло хати» ?
А) Танцюють Б) співають В) сміються Г) розмовляють
3. У якому вірші Т. Шевченка героями є соловейко, хрущі?
А) «Садок вишневий коло хати» Б) « Зірка» В) «Гаї шумлять» Г) «Не бував ти у наших краях»
4. Назвати вірш П.Тичини:
А) «Садок вишневий коло хати» Б) « Зірка» В) «Гаї шумлять» Г) «За сонцем хмаронька пливе»
5.Знайти рядок з епітетами:
А) Зіронька встає, соловейко научати не дає;
Б) Маленькі діточки, рожева хмарка
В) неначе ворог, мов матері діти
6.Визначити тематику творів П. Тичини:
А) про дітей Б) про тварин В) про природу Г) про державу
7. Установіть відповідність:
а) П.Тичина 1. «Не бував ти у наших краях»
б) Є. Гуцало 2. «За сонцем хмаронька пливе»
в) Т.Шевченко 3. «Княжа Україна»
4. «Зірка»
8.. Установіть відповідність:
а) порівняння 1. « Купатися в морі сліз»
б) персоніфікація 2. «світло поволі заповзає в хату»
в) гіпербола 3. «А туман, неначе ворог , закриває море»
4. «Рожева хмаронька пливе»
9.Установіть відповідність описів природи з назвою твору:
А) «Лось» 1. «Там же небо-блакитні простори…»
Б) «Не бував ти у наших краях» 2. «Ставши над Дніпром зеленооким…я прошу перо у них високе»
В) « Журавлі високі пролітають» 3. «Хрущі над вишнями гудуть…»
4.«Струмінь вітру доносив запах річкової криги, у ньому жив дух
примерзлого болота…»
10.Установіть відповідність персонажів та їх характеристик з оповідання «Лось» Є Гуцала:
А) дядько Шпичак 1. «Неквапно попрямував до тієї поляни, на якій любив найчастіше
Б) Лось бувати…»
В) брати-підберезовики 2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом*якшали од нав-
колишнього простору…»
3. «… треба думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»