Тест-картка "Архітектура, скульптура і живопис Латинської Америки."

Про матеріал
Матеріал тестових завдань можна використовувати для перевіки знань учнів і виконувати на протязі уроку.Виконувати завдання можна усно та письмово.Творчі завдання сприяють розвитку креативного мислення та розкривають творчій потенціал учня.
Перегляд файлу

10 клас

Урок №12

Тема Архітектура, скульптура і живопис Латинської Америки. Мексиканська школа монументального живопису: Д. Рівера, Х. Ороско, Д. Сікейрос. Живопис  Ф. Кало.

  1. Дайте правильну відповідь .(0,5бала)
  • Як називається відкриття і завоювання іспанцями й португальцями Центральної і Південної Америки?
  • Назвіть героїв конкісти.
  • Гордість Кафедрального собору Успіння Пресвятої Богородиці в Мехіко…
  • Комплекс споруд бразильського архітектора і скульптора Алейжадінью, прикрашений фігурами 12 пророків…
  • Який театр у Манаусі (Бразилія) називали «тропічним Парижем»?
  • Які стилі панували в Латинській Америці колоніального періоду?
  • Символом Бразилії та Ріо-де-Жанейро є статуя…?
  • Одне з найкрасивіших міст Латинської Америки і світу.

2 Достатній рівень (2 б)

Створи визначення

Мурал (англ. mural — «фреска»; ісп. muro — «стіна», «мур») — декоративного малярства, що виконувалося безпосередньо на стіні або на штукатурці різновид монументального і; продукт стріт-арту, велике зображення на стіні будинку.

Таблиця «Творчість художники- муралісти»(3б)

Ім’я та прізвище

Характерні особливості

Назва твору

Дієго Рівера

 

«Танець в Теуантепеці»

Хосе Клементе Ороско

 

фрески шпиталю у Гвадалахарі,ЮНЕСКО

Давид Альварос Сікейрос

 

Мурал на будинку Ректорату університету в Мехіко

Фріда Кало

 

«Дві Фріди»

 

3 Високий рівень (2б)

Висловіть власне естетичне ставлення до досягнень художників-муралістів .

Як можна використати ідеї художників-муралістів з сучасному житті.

 

docx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
12 жовтня 2020
Переглядів
1609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку